Mies lähti käyttämään koiraa - menikin kaverin kanssa juomaan kaljaa!
Onko teistä ihan normaalia? Mies tuli myöhään töistä kotiin ja lähti koiran kanssa lenkille. Kun ukkoa ei kuulunnut takaisin vajaan tunnin päästä, laitoin viestin perään, että missäs olet. Hän sanoi nähneensä kaveriaan, joka oli myös päässyt myöhään. Ihmettelin tätä, koska tää kaveri on aika kaukana töissä. Oli kuulemma pyytänyt häntä oluella, mutta mun mies oli sanonut, että mennään kävelylle. Itse kävin keittiössä ja huomasin samalla, että jääkaapista oli hävinnyt pari bisseä. Mies kuulemma halusi rankan päivän päätteeksi juoda koiralenkillä (!!!) ne. Suutin tästä kaikesta ja miehen mielestä olin taas kaamee ämmä. Mutta olenko ainoa, jonka mielestä on outoa livahtaa bisselle kaverin kanssa koiralenkille? kertomatta mulle? Aloin oikeesti miettiä, että olinko nyt jotenkin itse liian tiukkapipo, kun mun mielestä tää on outoa ja myös kind of noloa kulkea koiran ja bissen kanssa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Typerää jos aikuinen mieskuljettaja tuolla koiran kanssa ja ryystää kaljaa.
Mikä ihmeen "kuljettaja"? Ja olisiko siis mielestäsi vähemmän typerää jos se olisi lapsi tai nuori?
Vierailija kirjoitti:
Typerää jos aikuinen mieskuljettaja tuolla koiran kanssa ja ryystää kaljaa.
KEKW
Suomessa ei ole kieltolakia ja miehesi ei ole holhouksen alainen. Muista se. Jos hänellä ei ollut illaksi mitään tärkeää menoa niin miksi ei saisi juoda pari kaljaa kaverinsa kanssa kiralenkin aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ulkoiluttaa mielellään koiria illalla...lähikaupasta evääksi pari, kolme kaljatölkkiä ;D
Terv. ne oluet myynyt...Joo, ja sinä näät niitä koiria?
Tietysti näen, kassapaikka on ikkunan edessä😁
Kyllä minäkin olen satunnaisesti ottanut oluen tai pari mukaan kun olen lähtenyt koiran kanssa lähimetsään. Minua ei hävetä eikä mies valita. Ap vaikuttaa kontrolloivalta nillittäjältä.
T. Nainen
En voi tietää, millainen tilanne teillä muuten on. Onko aika lastenhoidon takia tiukilla, olisitko sinäkin kaivannut rentoa kävelyä kaverin kanssa olutta siemaillen, tai onko miehellä alkoholiongelma ja pullojen piilottelu on yleinen ongelma. Et kuitenkaan mainitse mitään näistä, joten ei ole syytä olettaa mitään tällaista.
Kirjoittamasi perusteella olet hyvin kontrolloiva. Miksi mies peitteli totuutta? Mitä olisi tapahtunut, jos hän olisi sanonut lähtevänsä koiralenkille, tapaavansa Kallea samalla ja ottanut bisset jääkaapista nähtesi? Jos ei mitään, on ehkä outoa että mies ei ollut avoimempi. Jos olisit silloinkin suuttunut, miehen käytös on ymmärrettävää, vaikkei kovinkaan suoraselkäistä.
Kyllä hän voi tavata kaveria ja juoda kaljaa koiraa ulkoiluttaessaan. Ei sinun tarvitse hänen puolestaan hävetä.