Miehen pitäisi olla parisuhteessa ainakin jonkin verran vanhempi
Ei välttämättä paljon. Ehkä 5-6 vuotta. Silloin perhedynamiikka on luonnollinen.
Kommentit (41)
Ei kannata yleistää. Mies on 5v nuorempi ja yhdessä ollaan oltu jo 30v onnellisesti. Kukin tyylillään.
Sopiva miehen ikä on noin: oma ikä x 2 + 7 vuotta
Luin jostain että jos nainen on miestä 5 vuotta nuorempi ovat silloin henkisesti samalla tasolla. Mene ja tiedä.
No joo koska ne on helvetin lapsellisia. Ehkä 20-30 vuotta vanhempi, mutta sekään ei takaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne vanhemmat miehet ovat myös parempia sängyssä ;)
T. N20
Vaikka se onkin yksi vähäisimmistä eduista !
Zinc
Edellisessä suhteessa oli 5 vuotta nuorempi mies ja nyt on 6 vuotta nuorempi. Seksisuhteessa siinä välissä oli 10 vuotta nuorempi mies.
Miehen pitää olla naista pitempi ja niin vahva että kantaa tämän sylissään autolle kun nilkka nyrjähti metsäretkellä.
Miehen pitää osata tehdä kodin rempat ja korjata auto. Luonnossa mies osaa suunnistaa ja pystyttää näppärästi leirin. Mies osaa hakata halkoja ja perata hauen.
Miehen kuuluu olla naista 5-8 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Yleensä seitsemän vuotta on paras numero.
7 voi olla sopiva määrä vuosia, jonka mies on naista nuorempi.
Miehet rupsahtaa ja kuolee nuorempina, joten tuo on sopiva ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N20
Näin on. Runnovat menemään niin että joka työnnöllä pierut karkaa.
Niin ja vaihtoehtona on nuoret miehet,jotka rassaa ruskeaa puolta. Naisilla valinnan paikka. Onneksi en ole nainen:D
mies52v
Nuorempi mies on kyllä keskimäärin parempi. On tasa-arvoisempi, nykyaikaisempi ja nykymenossa terhakkaasti mukana. Olen 43 ja mieheni on 39. Valtavan onnistunut match.
Vierailija kirjoitti:
VanhempiHerrasmies kirjoitti:
Samaa mieltä. Itsellä parhaat parisuhteet olleet itse asiassa miesten kanssa, jotka olleet 15-20 vuotta vanhempia.
N30
Tohon ikään oot voinu olla jo monta parisuhdetta ja kokeilla kaikkien kanssa perhedynamiikkaa? Tuskin tiedät edes mitä se on.
Takana kolme parisuhdetta, jotka kestoltaan 2-5 vuotta. Viimeisen parisuhde 5 vuotta, jossa vanhemmalla miehellä kolme lasta aiemmasta suhteesta (7-v kaksoset ja 2-vuotias) jotka asuivat meidän kanssamme. Eli olen kyllä tutustunut myös lapsiperhearkeen :)
Iällä ei ole väliä. Minulle kelpaa 20-50v nainen jos on muuten sopiva.
M35
Vierailija kirjoitti:
Iällä ei ole väliä. Minulle kelpaa 20-50v nainen jos on muuten sopiva.
M35
Kildillä miehellä on oltava iso haarukka, että pääsee edes välillä syömään.
Zinc
Vaihdoin muutaman vuoden itseäni vanhemman miehen muutaman vuoden itseäni nuorempaan. Vaihtamalla parani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N20
Näin on. Runnovat menemään niin että joka työnnöllä pierut karkaa.
Ja vähän muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan: oma ikä ÷ 2 + 7
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että jos nainen on miestä 5 vuotta nuorempi ovat silloin henkisesti samalla tasolla. Mene ja tiedä.
Toimii silloin jos iät ovat 8v ja 13v ja poika on henkisesti vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan: oma ikä ÷ 2 + 7
Olen itse 44, eli siis minulle sopiva mies olisi 29. Oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla naista pitempi ja niin vahva että kantaa tämän sylissään autolle kun nilkka nyrjähti metsäretkellä.
Miehen pitää osata tehdä kodin rempat ja korjata auto. Luonnossa mies osaa suunnistaa ja pystyttää näppärästi leirin. Mies osaa hakata halkoja ja perata hauen.Miehen kuuluu olla naista 5-8 vuotta nuorempi.
Nuoremmat ovat paljon pidempiä miehiä kuin +40veet.
Nuoremmat on parempia ja liberaalimpia arvoiltaan. Heidän itsetuntoon ei satu, jos joku muu on erimieltä. He eivät tuhlaa elämäänsä öyhöttämiselle, vaan jatkavat omaa juttuaan eteen päin elämässään.
Sellaisen kanssa on mukava elää. Stressitöntä.
Ja miksi ihmeessä, kun ei minua kiinnosta vanhemmat miehet? Pitäisikö väkisin ottaa sellainen vaikka ällöttää? Onko se ap:n mielestä hyvä suhde?