Miehen pitäisi olla parisuhteessa ainakin jonkin verran vanhempi
Ei välttämättä paljon. Ehkä 5-6 vuotta. Silloin perhedynamiikka on luonnollinen.
Kommentit (41)
Samaa mieltä. Itsellä parhaat parisuhteet olleet itse asiassa miesten kanssa, jotka olleet 15-20 vuotta vanhempia.
N30
Se on aivan luonnollista isompikin ero. Nuori tsirpukka tasapainottaa charmanttia ikämiestä.
-raimo58
Naisen pitäisi olla vanhempi että kuoltaisiin keskimäärin yhtä aikaa.
No ei varmasti pidä. Pariskunta päättää iät itse.
Kyllähän ne vanhemmat miehet ovat myös parempia sängyssä ;)
T. N20
Olin joskus samas mieltä kunnes huomasin itseäni nuorempien miesten olevan fiksumpia kuin 5 vuotta vanhemmat. Kokemuksesta sanon, että se on nuori mies mikä kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
T. N20
Näin on. Runnovat menemään niin että joka työnnöllä pierut karkaa.
Voiko se olla noi tarkkaa? :o Mie en mistää perhedynamiikois tiiä. Onko sillä iällä noin paljo merkitystä, et iha muutaman vuoden tarkkuudella pitää karsia miehiä? :o Ja mitä merkitystä iällä o vuonna 2020? :D Eikö tuo ole aika wanha tapa katsoa maailmaa? Taisin ny nolata itteni täysi, mut en tiiä haluun tietää. :D Kypsyys? Työ? "Halu" saada lapsia? Kuinka metsään ny miul meni? :D M25
Mun mies on mua 2kk nuorempi. Meillä on sit vissiin luonnoton perhedynamiikka 🤔
Jos lähtee hakemaan miestä tuollaisilla kriteereillä niin yleensä heittää liikaa hyviä vaihtoehtoja pois. Itse olen kolmekymppinen, ja sanoisin että fiksut 35-36 -vuotiaat ovat yleensä jo pariutuneita. Osa ehkä jo toisella kierroksella. Fiksuja sinkkumiehiä on enemmän ikäisissäni tai ehkä vähän nuoremmissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko jotain lähdettä?
Nina Mikkonen on sanonut niin.
Omasta mielestä miehen pitäisi olla 7 vuotta nuorempi. Miehet kuolevat nuorempina ja menettävät eivätkä enää iän myötä kykene tyydyttämään naista seksuaalisesti.
Kyllä naisen pitää olla 58 vuotta nuorempi.
-Danny
Vierailija kirjoitti:
T. N20
Olet mies. Nuorempi mies on todellakin parempi kuin vanha mies.
Ennen mies oli monesti hiukan vanhempi, kun naimisiin saattoi mennä vasta, kun varallisuutta oli riittävästi. Aatelisperheissä, joissa yleensä talous oli jo kunnossa, morsian oli usein muutaman vuoden sulhasta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä miehen pitäisi olla 7 vuotta nuorempi. Miehet kuolevat nuorempina ja menettävät eivätkä enää iän myötä kykene tyydyttämään naista seksuaalisesti.
minulla oli tämä tilanne jonkin aikaa seurustelusuhteessa, mutta kaipa minuun on niin iskostettu se perinteinen malli, että vaikka miten halusin olla nykyaikainen ja vapaamielinen, niin tunsin itseni epämäärisen likaiseksi paljon nuoremman miehen kanssa ja hävetti se asia. Tuntui siltä, että sukulaiset ja työkaverit ja kaikki hieman äklöytyivät kun kuulivat, miten paljon nuorempi avokki on. Pikkuveljeni jopa suoraan sanoi päin naamaa, että olen kehdonryöstäjä. Se oli tosi inhottavaa. En suosittele. Toki itsekin ennen kuin kokeilin, aina sanoin naiivisti kaikille, ettei iällä ole väliä. Kyllä sillä on. Itsestäni n. 3-5 vuotta vanhempi mies on hyvä. Sekin olisi äklöä, että ukko on sen kakskytä vuotta vanhempi, siinä on siten ihan omat ongelmansa
VanhempiHerrasmies kirjoitti:
Samaa mieltä. Itsellä parhaat parisuhteet olleet itse asiassa miesten kanssa, jotka olleet 15-20 vuotta vanhempia.
N30
Tohon ikään oot voinu olla jo monta parisuhdetta ja kokeilla kaikkien kanssa perhedynamiikkaa? Tuskin tiedät edes mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi olla vanhempi että kuoltaisiin keskimäärin yhtä aikaa.
Näin juuri. Otat sen 7v itseäsi vanhemman miehen, niin todennäköisesti vietät 15v yksin elämän ehtoolla.
Näin on. Yleensä seitsemän vuotta on paras numero.