Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan kutsutuista ei tullut synttäreille!

Vierailija
10.12.2013 |

Miten lapset voi olla näin ilkeitä toisilleen? Miksei vanhemmat yhtään puutu ja ajatele asioita?

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288630428021.html

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt joskus lasteni synttäreillä. Useimmat ei vaan leikin lomassa edes ehdi keskittyä syömään tai sitten vaan kohteliaasti sanovat ei kiitos kakullle. Mutta viimeksi tyttöni kodin ulkopuolella järkätyillä synttäreillä oli tilattuna normaali lasten menu, mitä tuon ikäiset (7) nyt yleensä syövät, vihannestikkuja, pikkuburgerit, pientä naposteltavaa, karkkeja poppareita jätskiä jälkkäriksi jne.

Siinä vaiheessa kun yksi tytöistä nyrpisteli pöydässä nenäänsä ja alkoi kovaan ääneen valittaan että mä en syö burgereita, miksei täällä ole mitään terveellistä, mä vaan vastasin et syö niitä vihannestikkuja sitten vaikka, ja ajattelin itekseni minkälaisen terveysintoilu dieetti mallin lapsi onkaan oppinut jo kotoa, jos ei synttäreilläkään noi kelpaa. Ja missä tavat, omilleni olen opettanut että sankari on pääosassa eikä muiden mieltymykset jos nyt ei mikään kelpaa prinsessalle.

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 01:35"]

Mikä tätä aikaa vaivaa?

Kun minä olin lapsi, 80-luvulla, luokan tytöt kutsui synttäreille kaikki tytöt ja pojat kutsui kaikki pojat. Kaikki kutsutut osallistui, pois jäi vaan ne, jotka oli vaikka sairastuneet.

Tarjolla oli yleensä mehua ja täytekakkua ja kaikista se oli hyvää. Kukaan ei vonkunut, että kun määä en syö kakkua.

Ohjelmassa oli vapaata leikkiä. Ihan itse keksimme leikkiä vaikka musikaalisia tuoleja tai aasinhännän kiinnitystä. Tai sitten leikimme päivänsankarin leluilla. Ja kaikilla oli kivaa.

Mikä ihmisiä nykyisin vaivaa? Kun lasten synttäreistäkin tehdään näin vaikea asia?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän