Miksi kiihotan miehiä?
Kiihotan haluamattani miehiä. Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon.
En ole koskaan saanut miehistä ystäviäni, koska kukaan mies ei osaa olla minulle vain ystävä. Vedän tahtomattani ihastuneita miehiä puoleeni. Mitä mieltä olette. Mielestäni ei ole näin naimisissaolevalle hsuskaa, kun varatut perheenisät kärkkyvät perässä. Ja viimeinen en petä enkä ole koskaan harrastanut irtoseksiä.
Kommentit (52)
Mammapalstan saldo aloitukseen: 25 peukku alaspäin. Tämäkö merkkaa sitä ettei itseään saa kehua täällä kauniiksi?
ja sitä ettei nainen voi olla niin kaunis etteivät miehet yksinkertaisesti (ja ne yksinkertaisimmat miehet) näe tässä naisessa vain pelkkää ystävää? elän itse täysin samankaltaisessa tilanteessa, vaikka ulkonäöltä ja pituudeltani olen aloittajan täysi vastakohta. Toki se riippuu ihmisistä joihin tutustuu ja missä tutustuu. Nettipalstoilla pyörivät miehet useimmiten vain hakevat seksikästä seuraa, lyhyeksikin aikaa. En usko aloittajan pyörivän sivistyneissä piireissä, ehkä niistä voisi löytää miehen pelkäksi ystäväksikin?
Minusta tuntuu että aloittaja halusi tulla tänne kerskailemaan sillä kuinka hänen mielestään kaikki miehet haluavat häntä.
Hän ei halunnut viestejä joissa häntä haukutaan ,vaan halusi lisää viestejä joissa hänelle kerrotaan että hän on venus naiseksi ja täydellinen ja varmasti upean kaunis nainen vaikkei kuvaa olekaan :D
Ja vielä täydellisen siveä flirttiperse !
Onpa taas ihanan älytön keskustelu :) Jos ap ei ole provo,niin vaikea sanoa mikä sinussa on niin "kiihottavaa",tuon tekstin perusteella ainakaan,mutta minulla on ystävä jolla on samantapainen "ongelma",että on miehiä jonoksi asti.On kaunis,mutta mielestäni hänen paras puolensa on aito ja iloinen luonne,se saattaa olla syy miksi on liian vetävä(vrt kaunis mutta narttu).
Eikö se ole luonnollista, että mies kiinnostuu nätistä hoikasta naisesta joka vielä hymyileekin. Jos se on ongelma niin kananpersetukka, verkkarit ja hapannaama voi auttaa. Vai onko tämän ketjun pointti saada vielä ekstrahuomiota kun ei ne isukit riitä vaikka niitä jonoksi asti onkin, että vielä muutama ihminen sanoisi miesten tietenkin kuolaavan kaltaistasi pystyperäistä taskuvenusta.
Uskon, että liika huomio voi rasittavaa pidemmän päälle, mutta ei sitä ikuisesti kestä. Sitten mummona ei enää amikset tööttäile. Positiivista on, että ei ainakaan tarvitse märehtiä onko kenenkään silmissä viehättävä.
Beigestä tulee mieleen ruma sohva tai mummokalsarit, että seuraavalla kerralla kannattaa keksiä joku herkullisempi väri kuvailemaan hiuksia.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:01"]
Kateelliset vain luulee, että on provo, kun kirjoitin rehellisen kuvailun itsestäni. Harrastan liikuntaa, jumppaan, lenkkeilen, käyn salilla, en liho herkästi, syön paljon kasviksia ja omaan kai hyvät geenit. On minullakin rypyt silmien alla mutta nehän ovat vain naururyppyjä. Olen aina vetänyt miehiä puoleeni kuin magneetti.
[/quote]
Eihän tuo mikään ihme ole, noilla mitoilla ja elämäntavoilla.
Mies
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:52"]
"Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon."
Tiedät syyt varmaan itsekin: olet vartaloltasi naisellinen ja sen verran lyhyt, että herätät miehissä luontaisen suojeluvaiston ja sen myötä myös kiinnostuksen. Kiinnostusta lisäävät luonnollinen meikki ja etenkin hymy.
[/quote]
Ihmeellisiä vastauksia olet ap saanut. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, itselläni sama "ongelma". Olen suunnilleen saman kokoinen (tosin rinnat 75D), hymyilevä, tiimalasivartalo, pitkähköt paksut kullanvaaleat hiukset. Vedän miehiä puoleeni kuin hunaja mehiläisiä, eikä tämä ole mielestäni mikään hyvä asia, koska en HALUA että kaikki miehet pyörivät ympärilläni "silmät kiiluen". Se on ärsyttävää. Ja lukemattomia kertoja olen kuullut kehuja ja päivittelyjä "täydellisestä" vartalostani, niin että se kai se syy sitten on... No, hymyä ja silmiäkin on onneksi kehuttu. Sori nyt vaan kaikille tämä suorasukainen teksti, en kirjoita tätä kehuskelumielessä mutta näin se asia vaan kohdallani on.
Mulla on noi tasan samat mitat, 164/57, enkä todellakaan ole läski. Mut ymmärrän kyllä, että joku voi kuvitella niin, koska silloin kun itse painoin vain 48, kuvittelin että olisin kymmenen kiloa painavampana hirveä läsö. Mut yllätyksekseni huomaan vain muutoksen parempaan. Olen kurvikkaampi, mutten tosiaankaan läski.
Käytän yläkropassa kokoa 36, alakropassa kokoa 38. Pakarani ovat aina olleet pyöreät, mutta reiteni ovat aina olleet tikut, ja ovat sitä tänä päivänäkin, vaikka toki ovatkin silminnähden kasvaneet lihotessani. Mut niillä on silti paksuimmillaan ympärysmittaa vain 53 senttiä, joten en kyllä läskiksi sanois! Rinnat on käteenmenevät ja vyötärö hoikka. Vatsa on niin litteä, että kehtaan pukeutua trikoomekkoon. Monta juttua on, mistä en kropassani tykkää, mut läskiks mua ei oo ikinä sanottu!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:57"]
Minä sanon. Mikäs se väri sitten on? Nougat?
[/quote]
maantienvärinen
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:55"]
Platinablondit hiukset ja tummat kulmakarvat kuulostaa yhdistelmänä ällöttävältä...
[/quote] Toi oli ihan selvä vitsi. Ja kyllä mun mielestä kuitenkin vaaleat hiukset ja tummat kulmakarvat on hyvä yhdistelmä. Pitäiskö sitten värjätä ripset ja kulmakarvatkin vaaleeks sekä pimppikarvat? Kiva juurikasvu sitten niilläkin :)
Ketjun lukijoita ärsyttänee - minua ainakin - se, että AP täällä hihhaloi näin mitättömän pseudo-ongelman kanssa. Siinähän katsovat, jos ovat niin lumoissasi? Toisaalta jos nyt haluat "ongelmaasi" analysoitavan, niin sehän johtuu vaan ja ainoastaan siitä, että hymyilet liikaa. Miehet on yksinkertaisia olentoja, hymy on niille yleensä automaattisesti naisen toimesta flirttiä.
Joten kapua sieltä jalustaltasi ja keskity vaikkapa töihin/lastenhoitoon, jos sulla kumpaakaan aktiviteettia on.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:53"]
Kiihotan haluamattani miehiä. Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon.
En ole koskaan saanut miehistä ystäviäni, koska kukaan mies ei osaa olla minulle vain ystävä. Vedän tahtomattani ihastuneita miehiä puoleeni. Mitä mieltä olette. Mielestäni ei ole näin naimisissaolevalle hsuskaa, kun varatut perheenisät kärkkyvät perässä. Ja viimeinen en petä enkä ole koskaan harrastanut irtoseksiä.
[/quote]
Meillä on ihan sama ulkonäkökuvaus, tismalleen samat mitatkin, paitsi minulla on vaaleat pitkät hiukset ja ikääkin on jo 46v. :)
Joo, kyllä olen saanut miesten huomiota ja saan edelleenkin! :D
Mammapalstan saldo aloitukseen: 25 peukku alaspäin. Tämäkö merkkaa sitä ettei itseään saa kehua täällä kauniiksi?
ja sitä ettei nainen voi olla niin kaunis etteivät miehet yksinkertaisesti (ja ne yksinkertaisimmat miehet) näe tässä naisessa vain pelkkää ystävää? elän itse täysin samankaltaisessa tilanteessa, vaikka ulkonäöltä ja pituudeltani olen aloittajan täysi vastakohta. Toki se riippuu ihmisistä joihin tutustuu ja missä tutustuu. Nettipalstoilla pyörivät miehet useimmiten vain hakevat seksikästä seuraa, lyhyeksikin aikaa. En usko aloittajan pyörivän sivistyneissä piireissä, ehkä niistä voisi löytää miehen pelkäksi ystäväksikin?