Miksi kiihotan miehiä?
Kiihotan haluamattani miehiä. Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon.
En ole koskaan saanut miehistä ystäviäni, koska kukaan mies ei osaa olla minulle vain ystävä. Vedän tahtomattani ihastuneita miehiä puoleeni. Mitä mieltä olette. Mielestäni ei ole näin naimisissaolevalle hsuskaa, kun varatut perheenisät kärkkyvät perässä. Ja viimeinen en petä enkä ole koskaan harrastanut irtoseksiä.
Kommentit (52)
Omistan platinanblondit hiukset, mustat pitkät ripset, tummat kulmakarvat, isot rinnat, täydellinen rusketus, painan 54.6kg ja olen 172cm. Kateellinen?
ps. Miehet kuolaa perään aina nään seisokin
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:10"]
Ärsyttää, kun joku tekeytyy ensin ystäväksi ja sitten paljastaa myöhemmin, että on ollut alusta saakka ihastunut tai kun miehen kaveri sanoo, että minulla on hyvä takamus tai kun amisikäiset tööttäävät autosta ja huutelevat perään.
[/quote]
Kehuminen ja ihastuminen on sama kuin kiihottuminen? Selvä. Amikset nyt tööttäilevät ja huutelevat kaikille naista muistuttaville, saati sitten laitapuolen kulkiat tai varusmiehet...
Jaa-a. Eipä tuosta kuvauksestasi voi mitään päätellä. Jospa kertoisit vähän lisää, niin voisin yrittää jotain analyysiä.
Jotkut miehet tuntuu kiihottuvan naisen typeryydestä.
mulla pisti kanssa silmään toi paino, ei voi olla hoikka, ehkä "urheilullinen" mutta hoikka ei noilla mitoilla olla sori vaan. Lihaksikas ei ole myöskään koskaan hoikka vaan juurikin se lihaksikas. Ole vaan tyytyväinen omaan mieheesi äläkä luule itsestäsi liikoja, ylpistyt vaan ja sitten miehesi pettää sua hoikan kanssa.
Ei kukaan edes kohtuullisen näköinen 30-vuotias nainen ihmettele, miksi kiinnostaa miehiä. (Kiihottumisesta puhuminen on jo jotenkin sairasta, pitäisi olla jollain lailla häiriintynyt, että noin ajattelisi.) Ja jos on vielä erityisen hyvännäköinen, on kaikella todennäköisyydellä ollut nuoresta saakka vientiä, joten what the ****, tämä aloitus on silkkaa puppua.
"Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon."
Tiedät syyt varmaan itsekin: olet vartaloltasi naisellinen ja sen verran lyhyt, että herätät miehissä luontaisen suojeluvaiston ja sen myötä myös kiinnostuksen. Kiinnostusta lisäävät luonnollinen meikki ja etenkin hymy.
"Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon."
Tiedät syyt varmaan itsekin: olet vartaloltasi naisellinen ja sen verran lyhyt, että herätät miehissä luontaisen suojeluvaiston ja sen myötä myös kiinnostuksen. Kiinnostusta lisäävät luonnollinen meikki ja etenkin hymy.
Kuinka niin noilla mitoilla ei voi olla hoikka? Nuohan ovat nimenomaan HOIKAN ihmisen mitat. Noilla mitoilla menee varmaankin kokoon 36/38?
Ja aloittaja on kokoa 34 tai 36 kaupasta riippuen.
Ärsyttää, kun joku tekeytyy ensin ystäväksi ja sitten paljastaa myöhemmin, että on ollut alusta saakka ihastunut tai kun miehen kaveri sanoo, että minulla on hyvä takamus tai kun amisikäiset tööttäävät autosta ja huutelevat perään.
[/quote]
Aika laadukkaan oloinen mies sinulla jos sen kaveritkin kommentoi sen vaimon persettä? wtf?
[/quote]
Tajuan tämän erittäin hyvin. Itseäni harmittaa, kun saan "kavereiksi" minuun ihastuneita. Minua ei kiinnosta joten pysytään vaan kavereina, sitten mies löytää naisen ja lakkaa pitämästä yhteyttä, oma kaveruuteen panostettu aikani meni hukkaan.
En muuten maininnut aloituksessa olevani hoikka vasn että minulla on hoikka vyötärö, joka erottuu selvästi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:52"]"Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon."
Tiedät syyt varmaan itsekin: olet vartaloltasi naisellinen ja sen verran lyhyt, että herätät miehissä luontaisen suojeluvaiston ja sen myötä myös kiinnostuksen. Kiinnostusta lisäävät luonnollinen meikki ja etenkin hymy
[/quote]
Olisiko sitten noin. Ehkä he haluavatkin suojella minua ja perustaa perheen kanssani. Entäs ne varatut pikkulasten isukit? Vai iskeekö niillekin hoivavietti minut nähdessäni?
Platinablondit hiukset ja tummat kulmakarvat kuulostaa yhdistelmänä ällöttävältä...
Älkää vastatko tähän älkääkä mihinkään muuhunkaan tämän _miehen_ viestiin. Opitte kyllä tunnistamaan ne. Hän rakastaa kirjoittaa naisena ja todellisuudessa haluaa vain v*ttuilla yhdelle.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:16"]
Omistan platinanblondit hiukset, mustat pitkät ripset, tummat kulmakarvat, isot rinnat, täydellinen rusketus, painan 54.6kg ja olen 172cm. Kateellinen?
ps. Miehet kuolaa perään aina nään seisokin
[/quote]
En usko. Mun mikropeniksestä ei sellaista seisokkia saa, että edes platinablondi sen näkisi.
Giva Biggu Ballero! Ota SeiGGailiJa MieS!