Miksi kiihotan miehiä?
Kiihotan haluamattani miehiä. Olen 30-vuotias, 164cm pitkä, 57 kg, hiukset on pitkät ja beiget, joissa vaaleita raitoja, vyötärö on korostuneen hoikka, rinnat pienet, reidet ja pohkeet lihaksikkaat, peppu pystyn lihaksikas. Pukeudun ihan normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin neuleeseen, meikkaan luonnollisesti ja hymyilen paljon.
En ole koskaan saanut miehistä ystäviäni, koska kukaan mies ei osaa olla minulle vain ystävä. Vedän tahtomattani ihastuneita miehiä puoleeni. Mitä mieltä olette. Mielestäni ei ole näin naimisissaolevalle hsuskaa, kun varatut perheenisät kärkkyvät perässä. Ja viimeinen en petä enkä ole koskaan harrastanut irtoseksiä.
Kommentit (52)
Mä oon yli 40 v. jo ja mulla on vaalea pitkä tukka, korviksia ja parta. Kaikki naiset kyttää mua, miksi, oi miksi. Ai niin, mä soitan bändissä.
Minulle aloittajalle tämä on ongelma. Välttelen joitakin kavereideni miehiä, koska en voi puhua miehille. Taas näitä esimerkkejä. 1. Ystäväni mies kehui minua ihanaksi. Jos hänellä ei olisi ystävääni, hän ottaisi minut. 2. Toisen ystäväni nykyinen eksä hakeutui aina seuraani. Heidän suhteensa loputtua törmäsin tähän mieheen sattumalta baarissa. Hän kertoi, että haluaisin tapailla minua. 3. Kolmannen ystäväni silloinen mies yritti iskeä. Asiassa ei ollut mitään epäselvää, koska hän kerroin ajatuksistaan suoraa. Ja näitä riittää. Jos olisivat pelkästään vain random-miehiä, olisi helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:20"]
Mun yks tuttu myös kuvittelee kaiken miesten osoittaman huomion tarkoittavan seksuaalista kiinnostusta. Siis jos joku eksynyt vaikka kysyy tietä rautatieasemalle tai kaverin poikaystävä on ihan tavallisen kohtelias ja jossain juhlissa kysyy jotain hänen töistään tai muista kuulumisista, niin se kuvittelee heti että kyseinen mies on ihan lääpällään.
Hän kuvittelee omaavansa jotain maagista vetovoimaa, ja mun mielestä se ei ole ihan terve eikä ymmärrä normaalista sosiaalisesta vuorovaikutuksesta mitään. Kaikki yhdistyy siihen että hän on joku nymfi. Se on vähän säälittävää.
Maailma on sinulle juuri sellainen millaiseksi sen tulkitset.
[/quote]
Tiedän tyypin. Niin noloja.
sanon, että ap. sulla on äärimmäisen huono itsetunto!
Olipas provo, ja varmaan miehen kirjoittama, ei kukaan nainen sano hiuksia beigeiksi.
Minä sanon. Mikäs se väri sitten on? Nougat?
Oikein beiget hiukset! Noniin, siinä varmasti syy sille kun olet niin kiihottava. :) Onko miehillä usein silminnähtävä seisokki vai mistä tuon kiihottumisen päättelet?
Leikkaa tukka kananperse-malliin, väriksi mustaa ja punaista. Loppuu miesten kiehnääminen siihen paikkaan.
Kateelliset vain luulee, että on provo, kun kirjoitin rehellisen kuvailun itsestäni. Harrastan liikuntaa, jumppaan, lenkkeilen, käyn salilla, en liho herkästi, syön paljon kasviksia ja omaan kai hyvät geenit. On minullakin rypyt silmien alla mutta nehän ovat vain naururyppyjä. Olen aina vetänyt miehiä puoleeni kuin magneetti.
Harvaa tommonen läski kiihottaa, jos hoikkaa on tarjolla. Onko paras kaverisi vielä lihavampi?
Kiihottaminen käy lopulta ilmi ja kai tiedät, etteivät miehet ei-kiihottavia naisia katso kuin nauraakseen heille.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:01"]
Kateelliset vain luulee, että on provo, kun kirjoitin rehellisen kuvailun itsestäni. Harrastan liikuntaa, jumppaan, lenkkeilen, käyn salilla, en liho herkästi, syön paljon kasviksia ja omaan kai hyvät geenit. On minullakin rypyt silmien alla mutta nehän ovat vain naururyppyjä. Olen aina vetänyt miehiä puoleeni kuin magneetti.
[/quote]
No en provoksi epäillyt, mietin vain mistä tuon miesten kiihottumisen päättelet? Ei kaikki täällä ruudun takana ole rumia ja epäviehättäviä, vaikkei tänne listaa omista hyvistä puolista kirjoitakaan. :)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:01"]
[/quote]
Mikä on sun ongelma? En tajua. Mitä sitten jos miehet tykkää susta, so what? Jos ne ei sun kimppuusi käy kaikkine himoineen, niin anna katsella vaan.
Läski... urheilullinen nainen painaa helposti tuon verran. Anorektikot ja kestävyysurheilijat ovat toki erikseen. Lihakset nääs painavat.
Ärsyttää, kun joku tekeytyy ensin ystäväksi ja sitten paljastaa myöhemmin, että on ollut alusta saakka ihastunut tai kun miehen kaveri sanoo, että minulla on hyvä takamus tai kun amisikäiset tööttäävät autosta ja huutelevat perään.
No suurinosa näteistä/normaaleista naisista saa varmaankin huomiota miehiltä mutta emme kiinnitä siihen huomiota. Pieni flirtti kuuluu normaaliin arkeen eikä se tarkoita, että olisi kiinnostunut sen enempää saatika vakavasti toisesta. Kun itsetunto on kohdillaan, ei tarvitse miettiä tällaisia asioita eikä se edes oikeastaan kiinnosta :)
Terkuin; 30 v kaunis blondi, 163cm/52kg.
Totta. Ei 57kg ole paljon. Olet varmasti komee mörssäri!
Ohhoh, vai että oikeen beiget. Kaikkihan on kateellisia sulle koska oot tollane pieni pallero 164cm LOL!!!!!
Hihhihhih, hauska provo kyllä.
Kuka nainen oikeasti miettii tai kysyy "miksi kiihotan miehiä"? Hohhoijaa... Jonkun epäviehättävänä itseään pitävän av-mamman fantasia, tai miehen kirjoittama.
Mun yks tuttu myös kuvittelee kaiken miesten osoittaman huomion tarkoittavan seksuaalista kiinnostusta. Siis jos joku eksynyt vaikka kysyy tietä rautatieasemalle tai kaverin poikaystävä on ihan tavallisen kohtelias ja jossain juhlissa kysyy jotain hänen töistään tai muista kuulumisista, niin se kuvittelee heti että kyseinen mies on ihan lääpällään.
Hän kuvittelee omaavansa jotain maagista vetovoimaa, ja mun mielestä se ei ole ihan terve eikä ymmärrä normaalista sosiaalisesta vuorovaikutuksesta mitään. Kaikki yhdistyy siihen että hän on joku nymfi. Se on vähän säälittävää.
Maailma on sinulle juuri sellainen millaiseksi sen tulkitset.