Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä järjestelystä, lapsi 11v..

Vierailija
09.12.2013 |

Lapsen huone on talon yläkerrassa, hän ei saa tulla huoneesta pois ollenkaan muuta kuin vessaan alakertaan. Hän ei saa katsoa telkkua, ei pelata _mitään_, hänellä ei ole puhelinta. Hän ei saa lukea sarjakuvia, vain lastenkirjoja, mitä hyllystään löytyy. Hän ei saa käydä uimassa eikä kirjastossa, hän ei saa käydä myöskään urheilulajinsaharjoituksissa eikä pyöräillä. Hänellä ei ole edes pyörää.

Hän ei saa olla alakerrassa eikä talon pihalla ollenkaan, jos perheen isä on paikalla. Hän ei saa myöskään syödä samaan aikaan isän kanssa.

Nämä kaikki kiellot tulee tuolta isältä. Kieltojen kesto on tuntematon, loppua ei tiedossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööh.... ja lapsen äiti suostuu tohon, miksi?

Vierailija
2/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi arestissa? Mitä lapsi on tehnyt?

Mulla joskus lapsena isä oli niin vihainen, että sillä meni päivä aikaa rauhoittua kunnes pystyi puhumaan kanssasi. Olimme lapinlomalla ja olin ottanut majapaikan moottorikelkan kiellosta huolimatta, siinä ei ollutkaan jarruja ja ajoin sen jokeen. Jää mursi alta ja kelkka upposi. Kyllä se mut sieltä jääkylmästä joesta ylös auttoi, mutta oli niin vihainen ettei edes pystynyt puhumaan kanssani koko päivänä. Vasta seuraavana päivänä puhuttiin rangaistuksesta ja sen pituudesta.

Vierailija
4/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä? Eihän toi ole ollenkaan hyvä järjestely lapsen kasvua ja kehitystä ajatellen, eikä muutenkaan. Isällä viiraa päässä. Missä on lapsen äiti?? Lastensuojeluilmotuksen sivullisea tekisin. Huuhhuh.

Vierailija
5/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, valitettavasti ihan kaikkea en voi avata tässä, mutta lapsen äiti parhaansa mukaan puolustaa lasta ja tekee tämän kanssa noita kiellettyjäkin asioita esim. käy kirjastossa ja leipoo, vaikka niistä joka kerta tulee kauhea sota miehen kanssa.

Lapsi on omalla tavallaan hyvin vaikea ja luupäinen eli toistaa tyhmyyksiäkin useaan kertaan, mutta isä, joka tässä on se aikuinen, ei osaa nollata tilannetta koskaan vaan kaikki "kakka" kasaantuu entisten päälle ja nyt on sellainen pattitilanne, että voi hyvänen aika.. Kukaan ei enää tiedä, mistä tuo kaikki alunperin alkoi, ja missä se loppu on. Lapsen pitäisi pyytää anteeksi, mutta kun ei tuo isä osaa edes sanoa, mitä pitää pyytää anteeksi eikä lapsen ymmärrys riitä aikuisen mielen kiemuroita selvittää. Avioliitto on käytännössä loppu, nyt enää odotellaan sitä hetkeä, milloin mies lähtee (koska lapsi ei sattuneista syistä lähde..) pois. Äiti ei voi voittaa tässä, joko mies lähtee tai lapsi viedään (jolloin on ihan sama jääkö se mieskään enää..)

Kunhan ei kärjisty mihinkään pahempaan. LS-ilmoitus on tehty toisen tahon toimesta jo aikaa sitten, mutta... Olen sitä mieltä, että mies on todella hoidon tarpeessa, mutta hän ei itse sitä tajua. Äiti on myös kanssani samaa mieltä.

Olen tarjonnut keskustelu- ja kuunteluapua ja kotiamme, jos ikinä tarviivat.

ap

Vierailija
6/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se olisi tuossa tilanteessa ihan parasta vaan äidin ja lapsen muuttaa muualle keskenään. Miksi pitää odottaa, että mies lähtee, eikö itse olisi syytä alkaa ratkaista tilannetta?

Vierailija
7/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaalta kuulostaa. En ymmärrä lapsen äitiä, miten voi hyväksyä tuollaisen? No en ymmärrä kyllä isääkään, mutta sillä ilmeisesti viiraa päässä jotenkin.

Vierailija
8/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Keskusteluissamme olen ehdottanut äidille, että lähtee menemään lapsen kanssa, mutta olivat kuulemma jo sopineet, että jos joku lähtee se on mies. Okei, mutta....???

ap

Vierailija
9/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidon tarpeessa ovat kaikki, oikeasti...

Sairas äiti, jos ei ota ja lähde lapsensa kanssa parempaan elämään, oikeasti. Mutta sairaita taitavat tosiaan ollakin ja lapsi pian vielä pahemmassa kunnossa :(

Vierailija
10/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi tuollainen. Pakko olla provo. Kukaan tervejärkinen ei toimi noin.

Vierailija
11/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeetä. Äiti yhtä syyllinen, jos ei eroa. Tuo lapsi kärsii ja paljon. Jos mun mies olisi tuollainen niin eroaisin heti. Ls- ilmoitusta tekemään ja niin kauan että tilanne ratkeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän