Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi ei tarvitse värjätä hiuksia, kulmia eikä ripsiä

Vierailija
14.11.2013 |

Meikkiä käytän vain kevyesti, lähinnä nyt meikkivoidetta.

On se niin ihanaa, kun on tummat piirteet luonnostaan ja hyvä iho :P

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävälle tuli30 vuotiaana harmaita. Ja ne ei tummene kuin värjäämällä.

Vierailija
2/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään tarvitse. Ainoa milloin esim. kulmien ja ripsien värjäys tulee suht välttämättömäksi on, jos värjää hiuksensa huomattavasti luonnonväristä poikkeavaksi. Mutta kyllä hiusten luonnonväri ja kulmien luonnonväri aina yhteen sopii.

Itse olen myös tumma, mutta olen lähes aina värjännyt, minä kun olen taas haaveillut olevani vaaleampi. Olen vaalentanut tosiaan jopa kulmakarvoja saadakseni luonnollisemman ilmeen, kun joku raidoitettu vaaleanruskea tukka + mustat kulmakarvat on aika outo ilmestys. Kolmikymppisenä lopetin värjäilyt, ja annoin kasvaa luonnonvärin, mutta nyt sitten on taas pitänyt alkaa värjätä, kun on harmaita jo niin paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kerrankin jotain hyötyä siitä ettei ole blondi. Aina meitä tummia haukutaan ja mollataan mutta jotain hyvää tässäkin tilanteessa. 

Vierailija
4/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ristiverinen, tosi tummat ripset ja kulmat, mutta oon aina haavellu että mulla ois ihan vaaleat piirteet. Tyylin Laura Birn -en käyttäs meikkiä lainkaan.

Vierailija
5/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä haukkuvat ja mollaavat tummia? En ole koskaan tällaisesta syrjinnästä kuullut. Jos et nyt tarkoita ihonväriin liittyvää rasismia. Olen itsekin tummatukkainen.

Vierailija
6/6 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan tarvi, vaikka mulla onkin vaaleet ripset ja kulmat. Hiuksissa myös oma väri, vaikka ne onkin tummentuneet ajan myötä jonkin verran ripsiä ja kulmia tummemmiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi