Kuka noita Pandan suklaalevyjä ostaa ja syö?
Nehän on kuin jotain ö-luokan suklaata,ei lainkaan hyvää.
Kommentit (33)
Pandan konvehdit on parhaita. Mutta fazerin sininen on paras suklaa.
Minä. Fazerin suklaa on liian väkevää.
Pandan tummasuklaa on todella hyvää! Ja valkoinen! Ja se crisp-suklaa, entinen Panama, se vasta on namia! Ja tykkään myös minttusuklaasta.
Mä en ymmärrä, kun täällä aina pilkataan Pandaa. Pandan suklaat on Suomessa tuotettu, niiden ostaminen työllistää suomalaisia. Ja te hyökkäätte sitä vastaan.
Minusta täällä paljon parjatut Juhlapöydän konvehdit ovat Suomessa valmistettujen suklaakonvehtien parhaimmistoa.
Kai sitä saa hyökätä vastaan, jos ei mausta pidä.Vai täytyykö sitä syödä vaikka paskaa,vaan sen takia jos se on suomalaista?
Mummot ostaa ja lapsenlapset syö.
Konvehdeista en tiedä, mutta levytavarana banda kelpaa meidän huushollissa ainoastaan leivontaan, pääasiassa. marabouta ei käytetä laisinkaan ja fazeria syödään sellaisenaan.
Minä syön. Parempia kuin Fazerin suklaat muttei ihan niin makeita kuin Maraboun.
Haiataaka sipgy minä aian aina allem af af all asteinaa appel fee viiviimarii
Pandis on kyllä paskaa, miinus Kilosuklaa (Lepää rauhassa🌹💗)
Kyllä sen Fasseria täytyy olla ja äärimmäisessä suklaahädässä Marburia.
Pandan suklaa maistuu puolalaiselta saippualta. Heteromiehet eivät syö kumpaakaan.
olen syönyt pandan suklaata viimeksi lapsena, muistaakseni se oli pahaa. maraboun patukan ostin tässä yks päivä, sitäkin olin syönyt viimeksi vuosia sitten. se oli yllättävän hyvää, vaikka hiukan turhan makeeta.
Yleensä ostan aina fazeria, tai sitten jotain suklaapatukoita joiden merkkiä en edes tiedä..