Kuka noita Pandan suklaalevyjä ostaa ja syö?
Nehän on kuin jotain ö-luokan suklaata,ei lainkaan hyvää.
Kommentit (33)
Minä käytän leivontaan. Se valkosuklaa on lapsen herkkua.
Minusta osa niistä on ihan ok, sellaiset missä on sisällä jotain toffeeta tai vaaleaa mössöä. Mutta ne, missä on pinnalla tummaa suklaata, niitä en syö, kun en tykkää mistään muustakaan tummasta suklaasta. Ei nuo siis ole sen pahempia kuin joku muukaan seko-konvehtirasia. Tosin Maraboun on aina parhaat.
Minä. Pandan tumma suklaa on mahtavaa.
Minä. Pandan tumma suklaa on mahtavaa.
Ai mä tykkään välillä syödä niitä, valkosuklaassa ei ole huomattavaa eroa muihinkaan ja maitosukaakin maistuu hyvälle.sopii hyvin myös leivontaan.
Eihän se vedä vertoja Fazerin siniselle tai Maraboulle mutta hyvä halpa suklaa. :)
Maraboun maitosuklaa on yököttävää. Pandan on ihan huippuhyvää siihen verrattuna.
minä syön! syön myös marabouta, mutta en fazeria :)
Käytän leivonnassa. Eli minä kai sitten.
Kyllä minä Pandan suklaata mieluummin söisin kuin tavallista Maraboun maitosuklaata. Tumma suklaa taas on parempaa Maraboulta ja sitä tulee välillä syötyä, kun ne uudet maut on aina maisteltava.
Valkosuklaat, maitosuklaat, karkit; lapsille tehtyjä ja lapsille ne maistuvat hyvin.
Äklön makeita, mutta saattaisin ostaa lahjaksi ihan vain suosiakseni kotimaista tuotantoa. Pandan suklaarusinat on herkkua.
Minä, käytän leivonnnassa. Ihan parhaita siihen tarkoitukseen ja hinnaltaan edullisia. Laadultaan eivät häviä esim. Fazerin leivontasuklaille tai (yök) taloussuklaalle. Maitosuklaata saatan kyllä syödä joskus ihan sellaisenaankin.
Fazerin maitosuklaata ei voita mikään, mutta Pandan valkosuklaa on todella hyvää.
Meidän nuorison herkkua on se valkosuklaa. Ostavat lähes aina, kun ostavat herkkuja.
No mitäs suklaata se ap ostaa? Kotimainen ei kai kelpaa eli täytyy mennä johonkin Stokkalle tai muuhun ns.parempaa kauppaa, että saa belgialaista, se on kuulemma hyvää. En ole koskaan maistanut. Minulle on kelvannut Pandakin.
Kuule, ihan tavalliset oikeat ihmiset ostavat Pandan suklaita. Kaikki eivät ole niin nirppanokkaisia kuin ap.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 13:53"]
läskit tietty
[/quote]
Olen megaläski muttei minunkaan suklaanhimoni vielä niin pahaksi olen äiennyt että olisi pitänyt mautonta pandaa syödä.
Suklaata, NAM.
LIsää, kiitos.
Kaikki käy.
Vaihtelu virkistää.
ap syö fazeria, kotimaisuudesta viis,hyvää makua haen, siksi enPandaa syö.
Ne täytesuklaat, ainakin minttu ja caramel, on hyviä.