Stephen King faneja paikalla?
Kommentit (60)
Musta torni saaga on paras. Siitä tehty elokuva menee alle arvostelun.
Duma key = loistava
Piina = loistava
Duma key on aivan loistava.
Christine tappaja-auto oli yllättävän hyvä.
Vaikea sanoa, mikä olis paras. Hohto ja Uinu, uinu lemmikkini täälläkin ihan kärkisijoilla varmaan. Ja Tervetuloa Joylandiin oli hyvä tapahtumaympäristönsä takia 😄
Tukikohta on hyvä kirja. Samoin Painajainen.
Richard Bachman -kirjat ovat jotenkin erilaisia, aivan kelvollisia nekin. Pitkä marssi on oikeastaan malko sairas. :)
Kuoleman käytävä -kirja on tunnelmaltaan ja ympäristöltään mielenkiintoinen.
Rita Hayworth – avain pakoon on myös erinomainen kertomus.
Myös novellikokoelmissa, joita on paljon, on yksittäisiä hyviä tarinoita.
Painajainen on hyvä.
Kalpea aavistus kanssa.
Tukikohta, tykkäsin henkilöhahmoista ja kerronnasta.
22.11.63 koukutti.
Tukikohta ja musta torni oli hyviä mutta tornin vikat kirjat oli kyllä kuraa...
Pitkä marssi on oikeastaan malko sairas. :)[/quote kirjoitti:
Melko.
Jostain syystä en Piinasta niin välittänyt, mutta se saattaa johtua siitä, että kun luin sen kauan sitten, äänikirjanlukija ei ollut erityisen hyvä. ehkä kannattaisi lukea kirja uudelleen. Kingin tuotanto on niin laaja, että kun joidenkin kirjojen lukemisesta on jo vuosikymmeniä, ne voivat tuntua uudelleen luettuina kuin uusilta, etenkin kun ei muista kaikkia juonenkäänteitä, vaikka lopputuloksen muistaisikin.
Carrie ei sekään huono ole.
Paras kirja Kalpea aavistus. Myös Kosketus ja Tukikohta hyviä. Elokuvista ei oo mun mielestä oikein onnistunut mikään, Rita Hayworth-avain pakoon on ehkä onnistunein. Novelliin perustuva Mallioppilas kelvollinen kans...
Piina, Kuvun alla ja Hohto on lempparit.
Kaikki ennen Kingin auto-onnettomuutta.
Tukikohta, Se, Musta Torni alkupäästään ja tuo 26.11.63. Kaikkia Kingejä lukee, joitain jopa useaan kertaan. Ja nuo Bachmann jutut On sairaita..
Ainoa minkä olen häneltä lukenut on Carrie. Tykkäsin sekä kirjasta että elokuvasta. Tosin olin silloin joku 12vee en tiedä olisiko nyt aikuisena makuuni.
Kalpea aavistus, Tukikohta, Uneton yö.
En muista kirjan nimeä. Poika eksyi metsään ja joku vaanii sitä ympärillä.
Uinu uinu lemmikkini. Leffat tosin ihan kuraa..