Oletko jo laskenut kuinka paljon kaljaa saa sillä 75 eurolla kuussa?
Kommentit (27)
Perussuomalaisena en nyt tiedä mitä ajatella asiasta, jään odottamaan puoluetoimiston ohjeistusta.
Mä sain tutun rekkakuskin tuomaan Virosta ja kun laittaa vitosen perustuesta lisää, niin saa seitsemän levyä. Sillä onkin sitten pari viikkoa juhlakunnossa ja toiset kaksi viikkkoa parantelee, ennenkuin tulee seuraava satsi. Kiitos, Sanna! Siinä vasta meillä pääministeri ja kaikkien köyhien sekä syrjäytyneiden ystävä.
Ei sillä summalla suomesta saa kuin kolme laatikkoa. Silloinkin pitää ostaa halvinta.
Vierailija kirjoitti:
millä 75 eurolla?
Varmaan joku uus tuki työttömille, että työnteko kannattaisi jatkossa entistäkin vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä 75 eurolla?
Varmaan joku uus tuki työttömille, että työnteko kannattaisi jatkossa entistäkin vähemmän
kiitti tiedosta, siispä elämä jatkuu business as usual ->
Eiks puniasia oluttölkkejä saa 80c/kpl eli semmoisen 3 olutta päivässä. Voi olla ympärikännissä koko ajan ikuisesti tolla summalla.
En kun käytän alle tuon kaljaan vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks puniasia oluttölkkejä saa 80c/kpl eli semmoisen 3 olutta päivässä. Voi olla ympärikännissä koko ajan ikuisesti tolla summalla.
Kuis sää ny kolmella tölkil ympärikännis olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis sää ny kolmella tölkil ympärikännis olisi?
oon nii puhtoinen ja rasvaton sekä kuomaton jo melkein 10v putkeen et meen sekaisin jo yhdestä tölkistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä 75 eurolla?
Se on kuukausittainen koronalisä toimeentulotukeen, joka maksetaan erikseen jokaiselle taloudessa asuvalle henkilölle. Eli nelihenkinen tt-tukiperhe saa 300 euroa kuukaudessa lisää tukea loppuvuoden ajan (syys-joulukuu). Edellytyksenä on, että on ollut tt-tukiasiakas jo maaliskuussa ja asiakkuus on jatkunut syksyyn asti.
Näin Suomen hallitus motivoi ja kannustaa loisijoita työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä 75 eurolla?
Se on kuukausittainen koronalisä toimeentulotukeen, joka maksetaan erikseen jokaiselle taloudessa asuvalle henkilölle. Eli nelihenkinen tt-tukiperhe saa 300 euroa kuukaudessa lisää tukea loppuvuoden ajan (syys-joulukuu). Edellytyksenä on, että on ollut tt-tukiasiakas jo maaliskuussa ja asiakkuus on jatkunut syksyyn asti.
Näin Suomen hallitus motivoi ja kannustaa loisijoita työntekoon.
H*lvetti tän maan päättäjät on täysiä imbesillejä ihan kaikki!!!
Kolme salkkua halvinta. Ja tyhjistä saa palautuksena vielä 10,80e. Sillä saa 11 purkkia lisää.
Ei ole tullut mitään koronalisää ainakaan mun tt-tukeen.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuun lisä maksetaan aikaisintaan 16.10. Odottele siis rauhassa, kyllä sä kaljakauppaan vielä pääset.
Jee, Sanna laittaa ravintolat kiinni aikaisemmin, mutta tukee kuitenkin pussikalkan istamista. Hyvä Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuun lisä maksetaan aikaisintaan 16.10. Odottele siis rauhassa, kyllä sä kaljakauppaan vielä pääset.
Ei ole siitä kiinni. Voisin vetää helposti viikon putken jos haluaisin. Leikin nyt vaihteeksi selvinpäin olemista.
Vierailija kirjoitti:
Jee, Sanna laittaa ravintolat kiinni aikaisemmin, mutta tukee kuitenkin pussikalkan istamista. Hyvä Sanna.
Koita nyt olla hetki selvinpäin, niin onnistuu tuo kirjoittaminen.
Hedelmäpeliin se menee ekana päivänä