Paljonko naiset nostavat yleensä penkistä?
Mikä on keskiverto penkkitulos suomalaiselle naiselle? Miehet nostavat keskimäärin kai 50-60kg jos eivät treenaa lainkaan mutta entäs naiset?
Kommentit (55)
Nämä vertaukset ovat surkuhupaisia.
Sinun kannattaa jatkossakin seurustella vahvojen ja ihanien miesten kanssa. Niin minäkin teen.
N
Sain 8 kg treenaamatta ja 40 kg treenaamalla.
Ehkä se on se tanko, jonka jaksaa nostaa, jos ei penkkiä muuten treenaa. Ja monet naiset eivät tee salilla penkkiä, vaikka muuten tekisivät jotain rintalihasliikkeitä. "Ettei lihakset kasva kun en minä halua mitään isoja lihaksia, haluan vain kiinteytyä."
Kun aloitin tekemään penkkiä, en jaksanut nostaa kuin vain tangon ja sillä tehdä 3 x 10. Jossain vaiheessa sain treenattua 40 kg:een asti, mutta nyt tulokset on jumahtaneet ja jaksan tehdä sarjoja vain 33 kilolla. En osaa sanoa, mitä pitäisi odottaa keskiverto salilla käyvän naisen painoksi, vain nämä omat painoni tiedän.
Saa ilman muuta kertoa omia tuloksiaan myös jos ei osaa vastata kysymykseen
Ei varmaan alle tonnin seteleitä vaivaudu yksikään nainen nostamaan ellei mies sitä tarjoudu tekemään puolestaan?
Treenaamalla 60-75kg, olen yhden personal trainerin salivideoita katsellut. Itse en ole kokeillut.
Palstamammojen kohdalla voidaan olla tyytyväisiä kun edes ahterinsa saavat sillointällöin ylös penkistä.
Itse tiedän yhden parikymppisen naisen, joka nostaa kai 85-90kg penkistä raakana. Kilpailee siis voimanostossa ja oma paino kai joku 60kg. Mutta toki kaukana keskiverrosta
pitäisikö minun nostaa jotain penkistä?
Biologisia vihafaktoja, keskustelu poistoon
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö minun nostaa jotain penkistä?
Ehkä perunat 🤔
50kg sarjapaino väh 3x4 toistoa
En tiiä painoani, 50-60kg
Vierailija kirjoitti:
50kg sarjapaino väh 3x4 toistoa
En tiiä painoani, 50-60kg
Tuo on jo ihan hyvin
40kg nousee helposti sen 10 X3 jälkeen joutuisi jo vähän treenaan.
Vain joku todella typerä jätkä miettii tollasia. Kuinka usein sulla itselläs on kuukatiset ?
20 kg on yleisin naisten saleilla.
Tuttavieni kommenttien perusteella hädintuskin tankoa saadaan ylös. Asia tulee joskus puheeksi urheiluharrastukseni yhteydessä. Penkki ei ole koskaan kuulunut kunnolla ohjelmaani mutta 75kg olen itse parhaimmillaan saanut, sotilaspenassa 67,5kg. Tuloksista voi huomata että olen teknisesti huono penkkaamaan. Sanoisin siis 20-30kg kylmiltään nainen.