Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien keksimät sanonnat vol 1.0

Vierailija
09.12.2013 |

Eli minkälaisia lihavien ihmisten sanontoja tiedätte? Kuten esim seuraavat: "kannan ylpeänä kiloni" , "olen vain isoluinen", "pitää olla muotoja", "sisäinen kauneus", "lääkkeet lihottavat", " olen luonnostani sellainen että en pysty laihtumaan". Entäs tiedättekö paljon nimityksiä joilla lihavat haukkuvat normaalipainoisia? Esim " anorektikko", "kukkakeppi", "luuviulu"?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihakset rapisevat päältä kovaa vauhtia, siinäpä se suurin tekijä."

Vanhemmiten lihas korvautuu rasvalla, jos ei lihaskunnon ylläpitämisestä ole huolehdittu voimaharjoittelulla. MUTTA ei se ihmisestä silti läskiä tee tai edes lihavan näköistä, moni hoikkakin on "löysä" vaikka ei lihava tai edes ylipainoinen. Ikääntyminen ja siihen kuuluva lihaskato ei selitä lihavaksi asti lihomista vaikka se pari lisäkiloa voikin tuoda.

Vierailija
2/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huonot geenit"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin läskit ja lihominen minua hämmästyttää vielä nykyäänkin monien naisten miesriippuvuus; ei haittaa vaikka olen sitä ja tätä kun MIEHILLE kelpaa, läskini on ok kun MIESKIN sanoo sitä ja tätä, eihän MIEHETKÄÄN luuvuiulua halua, MIESKIN aina sanoo, MIEHET on kehuneet, MIEHEN mielestä on oltava sellainen ja tällainen, miesmiesmies.

Eikö naisilla ole omaa käsitystä siitä, millaisia haluavat olla? Onko naisen omanarvontunto, hyväksyntä ja kauneus riippuvainen ulkopuolisten mielipiteistä (tässä tapauksessa miesten tai miehen)? Miesten/miehen miellyttäminenkö on tärkeintä ja naisen suurin tavoite ja kun siinä "onnistuu", on aivan sama millainen puuskuttava plösötynnyri kera lukuisten terveysongelmien on? Senkun jokainen on tyytyväinen itseensä ja kiloihinsa, on sitten huippumallin tai suohirviön näköinen, kunhan olisi todellakin itse tyytyväinen itseensä eikä hakisi, vaatisi ja tarvitsisi hyväksyntää itselleen muilta. Itsetunnon puute on paljon suurempi ongelma kuin ylipaino.

Vierailija
4/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se mies haluaakin naisystävänsä/vaimonsa olevan lihava siksi, että kilpailua ja muiden miesten kiinnostusta ei siinä määrin ole kuin hoikemmilla naisilla? Josko se koko lihavuuden ns. ihailu onkin vain miehen epävarmuutta? Jos mies oikeasti onkin sitä mieltä että hoikkana nainen olisi kauniimpi mutta koska muutkin miehet ajattelevat samoin, on parempi emännän olla paksu niin ei tule niin paljon muita houkutuksia ja kilpakosijoita? Jos kovasti tulee vastustusta laihdutusaikomuksille, syynä voi hyvinkin olla tuo.

Vierailija
5/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika huvittavaa, että jatkuvasti tehdään tosi paljon tieteellistä tutkimusta lihomisen mekanismeista ja syistä ja erityyppisten lihavuuksien  (keskivartalolihavuus vs. iso perse) syistä ja terveysvaikutuksista, ja saadaan selville tosi monia eri tekijöitä, jotka vaikuttavat asiaan. Kun taas aaveella nyt vaan tiedetään, että kaikki läski on läskiä, ja sille on vain yksi syy, eli sohvalla makaaminen ja roskaruoan ja karkin mässyttäminen. Kaikki muu on tekosyitä!

Vierailija
6/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:17"]

Entä jos se mies haluaakin naisystävänsä/vaimonsa olevan lihava siksi, että kilpailua ja muiden miesten kiinnostusta ei siinä määrin ole kuin hoikemmilla naisilla? Josko se koko lihavuuden ns. ihailu onkin vain miehen epävarmuutta? Jos mies oikeasti onkin sitä mieltä että hoikkana nainen olisi kauniimpi mutta koska muutkin miehet ajattelevat samoin, on parempi emännän olla paksu niin ei tule niin paljon muita houkutuksia ja kilpakosijoita? Jos kovasti tulee vastustusta laihdutusaikomuksille, syynä voi hyvinkin olla tuo.

[/quote]

Höpöhöpö, lihava naisystävähän ei ole miehelle statussymboli, ja siten usein aika kova pala, vaikka mies itse pitäisi lihavista naisista. En siis pidä teoriaasi kovin todennäköisenä. Enkä usko, että kovin moni lihavista pitävä mieskään hirmuisesti vastustaa reippaasti ylipainoisen kumppaninsa laihduttamista, jos siihen on terveyssyitä. Se on eri asia, jos naisella on terveydelle haitaton määrä "ylimääräisiä" kiloja, jota mies pitää viehättävänä, eikä halua, että nainen turhaan ulkonäköpaineiden takia laihduttaa.

Vierailija
7/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"läski on läskiä, ja sille on vain yksi syy, eli sohvalla makaaminen ja roskaruoan ja karkin mässyttäminen."

Ei sohvalla makaamisella (tai liikunnalla) ole painon kannalta läheskään niin paljon merkitystä kuin mässyttämisellä. Viinerin kuluttamiseen tarvitaan 2,5 tuntia rivakkaa kävelyä, joten siitä voi jokainen päätellä, kumpi on helpompaa, jättää syömättä moska vai kuluttaa se. Jos päivässä vetäisee sen viinerin ja lisäksi suklaata ja pikaruoan, saa rivakasti kuntoilla toista työpäivää vastaavan ajan kuluttaakseen ne. Siksi aina huvittaakin ne, jotka kitisee kuinka eivät vaan laihdu vaikka kuntoilevat, eilenkin kokonainen tunti kävelyä. Vinkki; älä liiku vaan loju edelleen sohvalla mutta älä syö kalorisotkua niin laihdut liikkumatta minuuttiakaan. Tämänkin luulisi olevan jokaisen tiedossa että liikuntaa ratkaisevampaa on se mitä syö ja laihtumisen kannalta liikunnan merkitys on hyvin vähäinen sillä tasolla, millä tavikset ja laihduttajat liikkuu ja edes kykenee kuntoilemaan.

Vierailija
8/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino on voimaa, onko ylipaino ylivoimaa?

Tasapainoinen dietti, suklaata molemmissa käsissä.

Vierailija
9/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ehkä lihava mutta sinä olet ruma. Ja minä voin laihtua."

No mikset sitten laihduta??!

Vierailija
10/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt oikein ymmärtänyt 111. Eihän lihava olekaan statussymboli, juuri siksi mies ei halua naisen laihduttavan ettei siitä tule statussymboliainesta. Kauniilla naisella on aina enemmän tavoittelijoita ja valinnanvaraa, joten mitä kauniimpi nainen, sen enemmän kilpailua miehelle.

Vierailija
11/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehetkin haluaa että on mistä ottaa kiinni."

Niin, lihavien miehet haluaa......

Vierailija
12/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpipasko

Pikkutyttö

Kyllä sääki lihot kun löydät itelles miehen ja asetut aloilles. (öö, olen keski-ikäinen, naimisissa oleva, asumme omistusasunnossa. Mites tässä vielä pitäisi asettua?)

Sää sitte voit syödä ihan mitä tahansa lihomatta. (tuskin, mutta mulle riittää terveellinen ruoka ja herkuttelu pari kertaa viikossa, jos joka tauolla söisin munkin tod näk alkaisi se näkyä).

Bmi21

Vierailija
13/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sanontoja käyttävät ne normaalipainoiset jotka tuntevat olevansa lihavia. Varsinkin silloin, kun "vastassa" on joku laiha.

Vierailija
14/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, mitä älykköjä täältä löytyykään! Elämänsisältöainekset kondiksessa näköjään. Kuinka kummassa joku jaksaa pohtia kenenkään lihavuutta?

Tuolla ulkona oikeesti hakataan ilman syytä vastaantulijoita, pedofiilataan ja raiskataan lapsia, ryöstetään vanhuksia, mutta okei, jatkakaahan......

Vierailija
15/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näköjään palstan alykkö mammat lyöttäytyneet samaan ketjuun... mikä siinä omassa elämässä on niin huonosti,että sitä parempaa mieltä haetaan haukkumalla muita?

Oleteko te niitä jotka hyväksyvät myös rasismin,koulukiusaamisen jne?

Vierailija
16/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:16"]Se on näköjään palstan alykkö mammat lyöttäytyneet samaan ketjuun... mikä siinä omassa elämässä on niin huonosti,että sitä parempaa mieltä haetaan haukkumalla muita?

Oleteko te niitä jotka hyväksyvät myös rasismin,koulukiusaamisen jne?

[/quote]

Älä ota sitä vakavasti. Naura kanssamme.

T. Leppoisa läski

Vierailija
17/121 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:17"]

[/quote]

Höpöhöpö, lihava naisystävähän ei ole miehelle statussymboli, ja siten usein aika kova pala, vaikka mies itse pitäisi lihavista naisista. En siis pidä teoriaasi kovin todennäköisenä. Enkä usko, että kovin moni lihavista pitävä mieskään hirmuisesti vastustaa reippaasti ylipainoisen kumppaninsa laihduttamista, jos siihen on terveyssyitä. Se on eri asia, jos naisella on terveydelle haitaton määrä "ylimääräisiä" kiloja, jota mies pitää viehättävänä, eikä halua, että nainen turhaan ulkonäköpaineiden takia laihduttaa.

[/quote]

höpöhöpö itsellesi juuri noin se kyllä menee ! Kun itse olin epävarma halusin ruman miehen ettei tarvitse pelätä sen lähtemistä muille teille. Lihavista tykkää lihavien lapset....etsii äitinsä kaltaista

Vierailija
18/121 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne joilla on syntymälobotomia, niinkuin ap:llä?

"Olen blondi" thihihii....

T: bmi 25

Vierailija
19/121 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta isoluisuudesta, siis että jollain on isommat luut niin sen täytyy kyllä jotenkin pitää paikkaansa sillä onhan toiset paljon isompia vaikkei läskiä olis yhtään, kahdella voi olla sama painoindeksi ja rasvaprosentti molemmilla vaikka 12 % mutta toinen voi olla vaikka kaksinkertaisen kokoinen. Itsekin olen välillä ollut täysin rasvaton mutta en koskaan tule lähellekkään niin pieneksi kuin jotkut jotka vaikka vähän lihaviakin, siis jopa vähän ylipainoisia.

Vierailija
20/121 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, tämä on aihe vapaa ja saa kai täällä keskustella asiasta kuin asiasta. Syö vähän enemmän ettet ole noin kuivakka:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan