Mies joka on jättänyt perheensä, haluaakin palata takaisin?
Kuinka todennäköistä? Onko omaa kokemusta? Kauan meni että mies ymmärsi?
Kommentit (7)
Joo, mun isä. Se ensin ajoi perheensä pellolle ja kohta oli ruikuttamassa meitä takaisin. Kerran äiti sitten saikin tarpeekseen ja otti eron. Se oli parasta, mitä tiedän lapsuudestani. Ukko yritti kyllä myöhemmin luikerrella takaisin meidän elämäämme, mutta eipä onnistunut. Äiti antoi ymmärtää, että olisi parempi lähteä takaisin sinne, mistä tulikin.
Ap, miehesi on ilmeisesti jättänyt sinut ja lapset äkkiä ja yllättäen, ja nyt olet shokissa ja sinuun sattuu, kun kaipaat häntä takaisin. Usko pois, huomaat ennemmin tai myöhemmin, että se oli parasta, mitä miehesi saattoi tehdä sinulle.
Kyllä tuli takaisin. 2kk oli vieraan kanssa,mutta sitten iski ikävä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:23"]
Kyllä tuli takaisin. 2kk oli vieraan kanssa,mutta sitten iski ikävä.
[/quote]
Ja sä otit takaisin ja nyt odottelet milloin lähtee uudelleen...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:15"]
Joo, mun isä. Se ensin ajoi perheensä pellolle ja kohta oli ruikuttamassa meitä takaisin. Kerran äiti sitten saikin tarpeekseen ja otti eron. Se oli parasta, mitä tiedän lapsuudestani. Ukko yritti kyllä myöhemmin luikerrella takaisin meidän elämäämme, mutta eipä onnistunut. Äiti antoi ymmärtää, että olisi parempi lähteä takaisin sinne, mistä tulikin.
Ap, miehesi on ilmeisesti jättänyt sinut ja lapset äkkiä ja yllättäen, ja nyt olet shokissa ja sinuun sattuu, kun kaipaat häntä takaisin. Usko pois, huomaat ennemmin tai myöhemmin, että se oli parasta, mitä miehesi saattoi tehdä sinulle.
[/quote]
luit mua ku avointa kirjaa.. Oon raskaana ja meillä 2v poika ennestään, ollaan nyt muutettu pois ja mies alkaa näyttää katumusta vaikka onkin tän toisen naisen kanssa edelleen, kellekkään ei oo esitellyt mutta on kuitenkin..... Pelottaa se päivä että se oikeesti tulis ja kertois että haluaakin yrittää.. Lasten takia varmaan suostuisin..
Lasten takia, älä ota kertaalleen äkkiä lähtenyttä takaisin varauksetta. Jos tulet päätökseen että tahdot yrittää uudelleen hänen kanssaan, älä jatka siitä mihin jäitte. Asukaa vaikka erillänne ja katso miten asia etenee. Monesti sahaavat ees-taas "vanhan perheen" ja sen uuden väliä jos mikään ei muutu.
Pidä itsenäisyytesi ja tarjoa lapsillesi mahdollisimman vakaat kotiolot, sellaiset mitkä olet nyt luonut. Elämä voi edetä siihenkin, että mies haluaa yrittää uudelleen ja osoittaa sen pitemmälläkin aikavälillä, mutta siihen asti: suojele omaa ja lastesi elämää vastaavilta myrskyiltä.
Komppaan ylempää.. Älä lasten takia menetä omia hermojasi.
Anyone?