Onko seksittömyys tabu?
Minua ei kiinnosta seksi, en harrasta sitä.
En asiasta puhu, mutta joskus tutut kyselevät asiasta. Tai tutustuessa ihmisiin, joku ilmaisee mielenkiintoa.
Vastaan lyhyesti ja rehelliseti: ei kiinnosta, kiitos vaan.
Ja aika usein tämähän ei kelpaa vastaukseksi.
”Mitä? Miten et voi? Sun täytyy kokeilla? Et vaan oo löytänyt oikeaa tyyppiä? Ootko lääkärissä ajatellut käydä? Traumaa? Pelkäätkö miehiä? Peniksiä? Ootko lesbo?”
Blaa blaa blaa.....
Hämmentävää.
Eikö pitäisi nykyään jo rauhassa saada elää omanlaista elämäänsä?
Eihän se nyt niin kummallista voi olla, jos joku seksiä halua harrastaa.
Kommentit (43)
Ainakin minua pidetään todellisena outolintuna kun olen a-seksuaali mies joka viihtyy parhaiten kotona yksinään
Joka toinen päivähän teistä aseksuaaleista aromanttisista demiseksuaaleista mediassa kirjoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on tylsää ja likaista.
Sitten sä teet sitä väärin ja väärässä paikassa.
Kyllä, seksittömyys todella on tabu. Elän nyt jo täysin seksittömässä avioliitossa koska mies on aseksuaali (piilotteli vuosia tätä minulta pakottaen itsensä seksiin). En uskalla kertoa kenellekään muulle koska häpeän äärettömästi sitä että olen jäänyt tällaiseen karmaisevan onnettomaan tilanteeseen.
ÄLKÄÄ SAATANA aseksuaalit menkö naimisiin seksiä tarvitsevien ihmisten kanssa voi jumalauta. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, seksittömyys todella on tabu. Elän nyt jo täysin seksittömässä avioliitossa koska mies on aseksuaali (piilotteli vuosia tätä minulta pakottaen itsensä seksiin). En uskalla kertoa kenellekään muulle koska häpeän äärettömästi sitä että olen jäänyt tällaiseen karmaisevan onnettomaan tilanteeseen.
ÄLKÄÄ SAATANA aseksuaalit menkö naimisiin seksiä tarvitsevien ihmisten kanssa voi jumalauta. Ei mulla muuta.
Helppo ratkaisu: Avoin avioliitto.
Jos mies ei täytä ns. aviollista velvollisuuttaan, hän antakoon sinulle vapaat kädet saada tarpeesi täytettyä muualla.
Mies saa jatkaa rauhassa aseksuaalia oloaan, ja sinä pääset tutkimaan omaa seksuaalisuuttasi aivan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies pakottaa itsensä seksiin,? SUN MIEHESI EI HALUA JUURI SINUA.
Kyllä mä koen sen olevan tabu.
Olen naimisissa eikä meillä ole koskaan ollut tapana seksiä harrastaa. Pysyttelen tästä vaiti, kun en halua osakseni sitä äimistelyä. Ilmapiiri ja aika on niin seksikeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minua pidetään todellisena outolintuna kun olen a-seksuaali mies joka viihtyy parhaiten kotona yksinään
Mistä ne tietää että olet a-seksuaali ellet mene sitä mainostamaan? Ei mun ainakaan ole tarvinnut kenellekään selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä koen sen olevan tabu.
Olen naimisissa eikä meillä ole koskaan ollut tapana seksiä harrastaa. Pysyttelen tästä vaiti, kun en halua osakseni sitä äimistelyä. Ilmapiiri ja aika on niin seksikeskeinen.
Kiinnostaisi tietää miten tällaiseen tilanteeseen päätyy? Onko hellyyttä muuten?
Se miksi ihmisiä yleensä nuo ihmetyttää on se, että monesta seksi on oleellinen osa suhdetta ja sen takia se onkin erityinen nimenomaan parisuhde, eikä kaverisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivähän teistä aseksuaaleista aromanttisista demiseksuaaleista mediassa kirjoitetaan?
No enpä todellakaan ole huomannut.
Valitettavasti, olisikin näin.
Ehkä muut ihmiset samalla oppisi jotain...
En kerta kaikkiaan tajua miten päädyt noihin keskusteluihin.
Itse olen puhunut seksistä vain niiden miesten kanssa joita tapailen. En koskaan satunnaisten tuttujen.
Siispä päättelen että änkeät treffeille etkä kerro etukäteen että seksi ei kiinnosta. Lopeta sellainen.
Vierailija kirjoitti:
En kerta kaikkiaan tajua miten päädyt noihin keskusteluihin.
Itse olen puhunut seksistä vain niiden miesten kanssa joita tapailen. En koskaan satunnaisten tuttujen.
Siispä päättelen että änkeät treffeille etkä kerro etukäteen että seksi ei kiinnosta. Lopeta sellainen.
Siis eikö teidän kaveripiirissä kukaan, koskaan puhu seksistä?
Kyllä minun kaverit puhuu, kun istun vain hiljaa tulee uteluita.
Ennen välttelin ja häpesin, enää en jaksa, joten sanon vaan ettei ole mun juttu.
Luulin tämän olevan oiva keino jättää minut rauhaan - mutta ei, alkoi suureen ääneen hämmästely.
Ja älä pelkää (tai valmiiksi jo suutu): treffeillä en käy.
Mutta kun ulkona käydään tai kaverin tuttuun/sukulaiseen tutustuu on vuosien varrella muutama sitten minusta kiinnostunut.
Joihin REHELLISESTI, ENNEN KUIN mihinkään ollaan lupauduttu kerron etten seksiä sitten tule harrastamaan.
Ja tähän se sitten tyssää.
Se on ihan fine.
Eli ei huolta. Ketään en jaakaa, huijaa, esitä mitään muuta.
Minun kanssani et ainakaan vahinkossa tule päätymään seksittömään suhteeseen.
Älä vaahtoa kuin se olisi maailman kauhein ja suurin vääryys.
Ap
/35
Minusta ap on pysynyt asiallisena ja kertonut vain omasta kokemuksesta.
Sinä taas olet vetänyt herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se seksittömyys tabu. Kuten moni muukin asia seksin saralla. Monille ongelma on myös jos haluaa paljon (varsinkin nainen). Tai haluaa samaa sukupuolta, esinettä jne.
Seksuaalisten mieltymisten (tai haluttomuuksien) kirjo on valtava mutta silti ihmiset elättelevät jotain kummaa ajatusta siitä että kaikki lopulta kuitenkin haluaisivat samoja asioita ja yhtä paljon. En jaksa ymmärtää...
Onko vielä näin, siis tämä haluamisen puoli?
Minusta näinä ”seksipositiivisinä” aikoina kaikki muu menee.
Paitsi seksittömyys.
En siis pahalla kysy, siltä se vaan tältä toiselta puolelta näyttää.Voi kuule, tietäisitpä vain sitä moralismin määrää joka edelleen esiintyy. Yhtään enemmän kumppaneita naisella (varsinkaan yhden yön) niin naisella on jo monien mielessä se tietty leima. Ja ihan tosissaan ajatellaan että jos haluaa jonkun ihan oikean suhteen niin ainakaan ensitreffeillä ei pidä "antaa" koska muuten mies ei pidä vaimomateriaalina.
Ihanko oikeasti?
Suomessa?
Tänä päivänä?
En kyllä usko tätä ollenkaan....
Siis nykyäänhän pitää ”testata” tyyppi ennen kuin viitsitään vaivautua muistamaan tyypin nimeä.
Ettei vaan mene energiaa hukkaan.
Miehelle seksittömyys on noloa ja pilkan aihe. Ai oot säkin tuollainen kiltti u l i mies kun et saa naista.
Se on likaista ja hyi soikoon nyt. Suihkuun joutuu kuuraamaan spermidit ja pesemään pershiet lakanoista
Ei se minusta mikään tabu ole, mutta on sen verran harvinaista että siihen tuskin koskaan törmää. Herättäähän se tietysti ihmetystä epänormaaliudellaan, mutta voihan sitä silti olla kohtelias eikä ruveta kuulustelemaan seksitöntä. Oma asiansa haluaako puhua vai ei.