Pöytätietokone vuonna 2020... Miksi?
Miksi?
Turha.
Kallis.
Hyödytön.
Arvoton.
Äänekäs.
Ruma.
Iso.
Ylikuumeneva.
Antiikkia.
Ruostuu helposti.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teho puhuu ja läppärit yskii.
Kännykät on myös läppäreitä nopeampia, suhteellisesti. Kannettavat ovat myös nopeampia kuin antiikki pöytäkoneet.
Olen aloittaja.
Missähän asiassa kännykkä on nopeampi kuin läppäri tai pöytäkone?
Instagramin selailussa?
Eihän aloittajan kaltaiset tarvi muuta vauvapalstan lisäksi.
Voi herran jee...koitappa esim. editoida videoita ammattimaisesti jollain tableteilla tai muilla leluilla. Ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, mulla on 1800e pelipöytäkone, maistus varmaan sullekkin.
Meillä on kaksi pelikonetta n.1100€kpl. Molemmille omat eikä edes tienata paljoa mutta säästöillä ja osareilla mennään.
Ap sai nyt varmaan slaagin. Hups..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, vastaa mulle kysymykseen, miten asennat kännykkään Crystal Reportsin? Mobiililaitteelle on saatavissa vain viewer, jolla ei yhtään raporttia pysty tekemään.
(ei mullakaan ole pöytäkonetta, kannettava toimii ihan hyvin työkoneena)
En tarvitse mikä lienee crystalia, koska en ole geimeri.
Olen aikuinen, siis en ole geimeri.
Lapset leikkivät, se on normaalia.
T aphttps://en.wikipedia.org/wiki/Crystal_Reports
Sun pitää vielä hänä treenata tuota trollaamistas. ;D
Toimii selaimella. Ei tarvitse 2000e infernoa kodin nurkkaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, vastaa mulle kysymykseen, miten asennat kännykkään Crystal Reportsin? Mobiililaitteelle on saatavissa vain viewer, jolla ei yhtään raporttia pysty tekemään.
T apCrystal Reports is a business intelligence application, marketed to small and medium businesses Developed by SAP SE
Ja edelleen: miksi tähän tarvitsisi sähkösyöpön, jotta toimisi? Nehän räjähtävätkin myös helposti...
Aika tyhmää uhmata henkeään jonkun kristallipallon takia..
Olet varmaan se sama joka jaksaa jankuttaa siitä kun aikuiset ihmiset pelaa. Kulunut aihe jo. Raskasta taitaa olla sun elämä kun täytyy pakkomielteisesti miettiä muiden ajanvietto tapoja.. otan osaa.
Noh, me keskitytään pelaamiseen sekä hauskanpitoon niin jää sinä tänne surkuttelemaan kaikessa rauhassa.
No joo pitihän se arvata että minua vain herjataan täällä. Tuohan menee melkein kunnianloukkauksen puolelle..
No olkaa iloisia kun onnistuitte tehtävässänne saada minut itkemään!
T: Ap ;(
Parin kuukauden päästähän on paras aika vuosikymmeneen ostaa uusi pöytäkone. On uudet ryzenit, radeonit, geforcet samaan aikaan markkinoilla viimeisimmillä valmistustekniikoilla ja arkkitehtuureilla. Oikea teknologiahifistelijäpelaajan unelmasyksy. Saattaa olla ensimmäinen kerta historiassa kun näin monta merkittävää julkaisia tapahtuu ihan putkeen.
Nvidian näyttikset aiheuttivat julkaisupäivänään 2vko sitten suuremman ryntäyksen verkkokauppoihin jenkeissä kuin black friday ja kaikki sivut olivat nurin. Kortteja ei saanut mistään paitsi bottitrokareilta tuplahintaan ebaystä. Eikä saa vielä viikkokausiin. Kohtalaisen monta kiinnostunutta siis on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
-Koska se on 10 kertaa nopeampi ja parempi kuin älyvakoilulelu KYLLÄ!
Turha.-Toimii minulla pelikoneena, kirjastona, elokuvienkatseluna ja musiikinkuunteluna KYLLÄ!
Kallis.
-1500€ on pikkuraha AIVAN;ITE TEKEE HYVÄN MYLLYN!
Hyödytön. _EI!
-Palataan kohtaan Turha
Arvoton. KukA MILLÄKIN MITTAA;kÄNNYKKÄ SE ARVOTON ON KUN MYY
-Palataan kohtaan Turha
Äänekäs.
-Lähes äänetön KYLLÄ!
Ruma.
-Näkymätön pöydän alla KYLLÄ!
Iso.
-Näkymätön päydän alla
Ylikuumeneva.
-Valetta AIVAN NIIN!
Antiikkia. ITTE OOT KÄNNYKÄS KANSSA
-Tulevaisuutta
Ruostuu helposti.
-Valetta
AIVAN NIIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T ap
En minäkään ole geimeri. Crystal Reportsilla tehdään ihan aikuisten oikeita töitä. Sellaisia, mistä sinä et ole kuullutkaan.
No mutta hei tuohan on hienoa.
Eikös sinulla kuitenkin ole koulua tänään? Vai oletko kenties kipeä? No joka tapauksessa, opiskele että et jää jälkeen muista! :)