Pöytätietokone vuonna 2020... Miksi?
Miksi?
Turha.
Kallis.
Hyödytön.
Arvoton.
Äänekäs.
Ruma.
Iso.
Ylikuumeneva.
Antiikkia.
Ruostuu helposti.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Teho puhuu ja läppärit yskii.
Kännykät on myös läppäreitä nopeampia, suhteellisesti. Kannettavat ovat myös nopeampia kuin antiikki pöytäkoneet.
Olen aloittaja.
Pelkästään suuren näytön takia jo pidän sekä näppäimistö on parempi kuin kannettavien
On sulla tylsä elämä, joka päivä sama kysely ja ihmettely.
Mulla on läppäri pöydällä. Onko se pöytäkone?
Ainoa kone, jolla edelleen tuottaa eniten sisältöä. On myös ergonomisempi kuin muut vaihtoehdot. Itsellä pöytäkone, läppäri ja tabletti. Kammottavin on tabletti, joka typistää käyttäjän pelkäksi sisällön passiiviseksi selailijaksi. Sillä ei pysty edes kunnolla viestejä tänne kirjoittamaan. Nytkin ikivanhalla pöytäkoneella ja vielä windows xp -käyttiksellä teen töitä ja kirjoitan tänne. En vaihtaisi pois, pelkään jo päivää, kun kone posahtaa ja mitäs sitten. Aina kehitys ei tosiaankaan mene eteenpäin. Pöytäkone on ihan ehdoton.
Toiset tarvii pöytäkonetta, kaikkea ei pysty mobiililaitteilla ja läppärillä tekemään. Eiköhän jokaiselle löydy sellainen laite, minkä tarvitsee. Ei onneksi ole sinulta pois.
Erillinen näppäimistö on kiva ja näyttökin on suurempi.
Lisäksi tehot ja kestävyys!
Kato moi, pöytäkonehullu vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykät on myös läppäreitä nopeampia, suhteellisesti. Kannettavat ovat myös nopeampia kuin antiikki pöytäkoneet.
Olen aloittaja.
Sori mutta uudempi tekniikka tulee eka pöytäkoneisiin ja vasta myöhemmin läppäreihin. Läppärit on antiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittaja.
Missähän asiassa kännykkä on nopeampi kuin läppäri tai pöytäkone?
Eipä pyöri raskaat musiikki- tao grafiikkaohjelmat kovin hyvin läppäriltä (varsinkaan kun niitä on monia) ja näyttö ei ole tarpeeksi iso. Pöytäkoneen synonyymi ei myöskään ole PC. Itselläni iMAC. Kallis ehkä, mytta ei hyydy, ei kuumene, kestää todella pitkään ilman ongelmia (toisin kuin läppärit ja PC -pöytäkoneet), ei surise lainkaan eikä ole typerää erillistä kovalevyboksia. Toki ymmärrän, että on "nykyaikaa" kun jotkut kaistapäät katsovat jopa elokuvia joltain Kiinassa kasatulta "äly"puhelimelta ja naurettavalta pikkuruudulta, mutta mulle se ei sovi töiden eikä harrastusten takia.
AP, vastaa mulle kysymykseen, miten asennat kännykkään Crystal Reportsin? Mobiililaitteelle on saatavissa vain viewer, jolla ei yhtään raporttia pysty tekemään.
(ei mullakaan ole pöytäkonetta, kannettava toimii ihan hyvin työkoneena)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittaja.
Kännykkä 😆 siis se antiikkinen näppäinkapula.
Hei ap, mulla on 1800e pelipöytäkone, maistus varmaan sullekkin.
Vierailija kirjoitti:
AP, vastaa mulle kysymykseen, miten asennat kännykkään Crystal Reportsin? Mobiililaitteelle on saatavissa vain viewer, jolla ei yhtään raporttia pysty tekemään.
En tarvitse mikä lienee crystalia, koska en ole geimeri.
Olen aikuinen, siis en ole geimeri.
Lapset leikkivät, se on normaalia.
T ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mikä lienee crystalia, koska en ole geimeri.
Olen aikuinen, siis en ole geimeri.
Lapset leikkivät, se on normaalia.
T ap
Aijai kun on katkeraa.