Mies käyttää sanaa "pikkuhousut"
Ewwww, mies puhuu omista alushousuistaan pikkuhousuina. Onko tämä yleisempääkin? Kuulosti jotenkin ällöltä, kun on vielä suht iso mies kyseessä.
Kommentit (23)
Että semmoinen tänään. Jätä se sika.
Toi on jo todella hyvä syy jättää se sika. Etsi parempi ja oma tasoisempi mies. Ai kamalaa!
Oletkohan ihan terve ? Opettele Suomen sanasto , niin viisastut !
Minulla on pikkarit.
Miehellä on kalsarit.
Vain alle 178-senttinen mies saa puhua pikkuhousuista, sitä pidemmät miehet menettävät miehisyytensä tuosta sanasta, mikä on jo hyvä peruste avioeroon. Ei lyhyilläkään silti helppoa ole, koska heidän täytyy osata eräs salainen painiote, jos tahtovat tulla nähdyiksi miehinä. Kaikki eivät sitä painiotetta opi, mikä näkyy syrjäytymisenä.
Mällikaapparit elikkäs tippahaavit elikkäs kusipurjeet elikkäs jarrutusrata elikkäs hupitatami elikkäs kalsarit elikkäs kalsongit elikkäs ranturaivio elikkäs telttakangas elikkäs helikopteritalli elikkäs peräpressu elikkäs suklaapuodin suljin elikkäs vaimovireenit elikkäs sänkymaastopuku elikkäs kassihuosta elikkäs nuijapäiden koti elikkäs hellinhuotra elikkäs alushousut. Mutta ei nyt herran jestas mikään pikkuhousut!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pikkarit.
Miehellä on kalsarit.
Höpsö. Kalsarit on pitkillä lahkeilla.
Alushousut on paras nimike.
Vierailija kirjoitti:
Vain alle 178-senttinen mies saa puhua pikkuhousuista, sitä pidemmät miehet menettävät miehisyytensä tuosta sanasta, mikä on jo hyvä peruste avioeroon. Ei lyhyilläkään silti helppoa ole, koska heidän täytyy osata eräs salainen painiote, jos tahtovat tulla nähdyiksi miehinä. Kaikki eivät sitä painiotetta opi, mikä näkyy syrjäytymisenä.
Eli onko oikeus vai velvollisuus puhua pikkuhousuista kun oon alle 178 senttinen mies? 😂
Alkkarikalsareita antoi joskus aikoinaan alivaltiosihteeri palkinnoiksi
Jaxuhaleja pariterapiaan. Tämän ongelman selvittämisestä kannattaa jo terapautille maksaa.
Kyllä miehellä on nykyaikaisessa tasa-arvo kulttuurissa oikeus käyttää millaisia nimityksiä tahansa alusasuista ja mies voi käyttää myös naisten alusasuja halutessaan. On se kumma kun naiset vaativat jopa sukupuolittavien ammattinimikkeiden poistoa, mutta sitten eivät kestä miestä pikkareissa.
Prke lähden ostamaan kaupasta kaikki pikkarit ja jätän naisille vain miesten kalsareita
Kalsarit viittaa pitkiin kansareihin. Bokserit on pikkuhousut, miesten mallia vaan.
Minä ainakin käytän. Tosin pidänkin naisten pikkuhousuja.