Koira vie pöydältä lohen nahan ja kissa tuli mukaan ja yhdessä söivät eteisessä.
Nyt varmaan molemmilla vatsa aivan sekaisin. Mitä odotettavissa?
Kommentit (31)
Tyytyväiset päiväunet vatsat täynnä.
Kakkapaskaa! Joka paikka on täynnä kakkapaskaa ja seinätkin ovat sutattu.
Ei minun koirille ja kissoille ole koskaan lohesta mitään tullut. Toki ovat tottuneet, kun syötän sitä lähes päivittäin, mutta en muista alkuunkaan tulleen.
Masterchef Australissa käristävät aina nahan syötäväksi ihan ihmisille.......
Jos eivät ole suolaisia, niin antaa syödä kohtuudella.
Hyvin ne pärjää. Ja joo, kiva otsikko tosiaan, pisti hymyilemään.
Koiran kanssa mennään tietenkin ulos ja kissa menee laatikolle. Mutta täytyy olla nopeampi seuraavan kerran että saan nahan heitettyä roskiin. Ovat valppaana molemmat ruuan suhteen ja seuraavat varsinkin koira mua keittiössä. Täytän tiskikonetta niin koira katsoo tosi tarkkaan mitä teen. t.ap
Kiva koira. kun antoi kaverille kans. Reilupeli.
Minäkin hymähdin tälle otsikolle, jokseenkin suloista, vaikka toki ymmärrän ap:n huolen. Toivottavasti ei seuraa mitään kurjaa...
Vierailija kirjoitti:
Yök kalan nahan syöminen yöööök.
Luonnossa petoeläimet syövät saaliinsa kokonaan, nahkoineen. Kissa ja koira ovat petoeläimiä.
Miksi hyvä nahka pitää pistää roskiin? Söisin itsekin, mutta antasit nyt edes eläinten syödä
Paistettu lohen nahka on todella hyvää. Maku ja valitettavasti puriinitkin kertyvät siihen, Olen houtunut jättämään entisen herkkuni eläimille kihdin takia.
BUrn out ja terapiaa sulle pariksi vuodeksi + monta uhriutumista.
Omat kissat ovat syöneet hiiriä luineen ja nahkoineen jostain kokonaisista silakoista nyt puhumattakaan, joten vaikea kuvitella, että pala lohen nahkaa tekisi sitä taikka tätä.
Päivän kivoin otsikko, sai hymyn huuleen. :)))))
Eläimet syö lohet semmoisenaan, syöhän karhutkin ne lohet kokonaan kun joesta pyytävät.
Kyllä eläimet tuon kestävät.