Missä kannattas myydä käytettyjä lasten vaatteita?
On paljon Metsola yms mutta myös ihan markettikamaa. Mikä olisi paras kanava millaisillekin vaatteille? Huuto.net, tori.fi vai joku facebook-ryhmä, mikä?
Kommentit (11)
Itse ostan tori.fistä. moni tuntuu tekevän parhaat löydöt facekirppareilta. En ole facessa, joten en tiedä siitä.
Kaveri myy kirpparilla, joka ottaa vain provikat. Aika ison osan, mutta se on varma. Sanoo, että se on helpoin. Tori.fi on liian vaivalloinen, paitsi jos on yksittäisiä helmiä.
Tori.fi:stä olen itse etsinyt, mutta liian kalliita ovat olleet. Kaupasta on saanut uuden melkein samaan hintaan kuin käytetyn, joten pari euroa vaate maksimissaan voi vaatteista maksaa.
Mä myyn yleensä Vähänkäytetyssä. Varsinkin jos isompi läjä kerralla myytävää niin en jaksa alkaa yksitellen postitteleen. Joskus kyllä myyn yksittäisiä esim just Metsolaa facekirppiksilläkin. Mutta tuo Vähänkäytetty on toiminut hyvin.
Jos pyydät yli 20e per vaate niin Tori tai Face...Muuten vähänkäytetty tai live kirppis... ellei tee vaatepaketteja.Noissa ekoissa on se säätö tai postitusrumba johon ei kannata parineuron vaatteen kanssa alkaa.
?