Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ono Scandal yhtään hyvä sarja, kannattaako katsoa?

Vierailija
08.12.2013 |

Olen tykännyt Greyn anatomiasta jonkin verran, mutta pakko myöntää että siitä karisi vähän hohto sen jälkeen kun katsoin the Wiren. Jälkimmäinen on vain niin paljon laadukkaampi, moniuloitteisempi ja realistisempi sarja. GA oli kuitenkin pitkään suosikkini niiden ihmissuhdesisältöjen vuoksi. En ole vielä viitsinyt vilkaista Scandalia, koska trailerista saa sen kuvan, että se on rakennettu jonkinlaisten pettämiskuvioiden varaan. Pitääkö paikkansa? Aihepiiri ei kosketa itseäni kovin läheltä, koska sekä minulle että kaikille läheisille kavereilleni ja miehelleni pettämättömyys on sekä hyvin helppo että hyvin itsestäänselvä valinta - ei mikään normi, joka vain tulee hyväksyä osaksi elämää, jollaisena se tuntuu näyttäytyvän GA:n uusimmissa jaksoissa.

Kysyisin siis kommentteja teiltä, jotka olette tuota sarjaa katsoneet. Kannattaako sille uhrata aikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Yksiulotteisia hahmoja, ärsyttäviä kamera-ajoja ja -zoomauksia, kuluneita juonikuvioita. Ainoa positiivinen asia on, että pääosaan on nostettu menestyvä nainen, mutta sekin menestyksen kuvaus lässähti, kun naisen motiiveja yritettiin aukoa. En katso enää.

Vierailija
2/6 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kakkonen! Jotain tuollaista arvelinkin trailerin perusteella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minä kyllä tykkään siitä. Mielestäni se päähenkilön pettämiskuvio on jo muuttanut muotoaan eikä ole siis enää sellaisenaan keskiössä.

Ja ootko nyt ihan tosissasi että hömppäjenkkisarjoilta odotat jotain kosketuspintaa?

Vierailija
4/6 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, mutta katson sitä ihan eri motiiviesta kuin vaikkapa Siltaa tai Boardwalk Empirea. Luen myös kirjoja laidasta laitaan, ja suhtaudun tv-ohjelmiin samalla tavalla.

Vierailija
5/6 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, mä taas en tykännyt the Wirestä yhtään.. Mutta makuja on monia, ei se hallaa tee testata sarjaa.:)

Vierailija
6/6 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa yksi suosituimpia, talla hetkella ehka samanlainen ilmio kui Frendit. GA:ta en jaksa enaa, jatkunut liian kauan, kohta kai ne jaa elakkeelle.

Scandal voi suomalaisille olla vahan liian Washingtonin sisapiirin juttua ja eihan se tietenkaan (taas) ole sanasta sanaan totta vaan vain TV-ohjelma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän