Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan enemmän seksiä kuin mieheni

Vierailija
08.12.2013 |

Onko muilla naisilla samaa ongelmaa, että olisi itse se suhteen seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli? Itse voisin rakastella vapaapäivinä pari kertaa päivässä ja arkena kerran päivässä. Mies vain ei ole koko 8-vuotisen suhteen aikana jaksanut niin usein. Joskus arkena meillä voi olla kokonaan seksitön viikko. Näin on ollut aina koko suhteen ajan. Viikonloppuisinkin saan yleensä vain kerran.

Inhottaa jatkuva torjutuksitulo. Itse taas en koskaan kieltäydy seksistä ja mies saakin aina seksiä, kun haluaa. Seksi on loistavaa silloin kun sitä on.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi

Vierailija
22/25 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tasan ei mene nallekarkit. Näin rahtusen alle kolmikymppisenä miehenä olisi mukavaa jos tuo oma nainen edes sen kerran kuukaudessa osottaisi kiinnostusta, mutta viimeisen kahden vuoden aikana seksiä ollut... En edes muista, mutta sormilla laskettavissa määrä. 

Tämän takia en ala perhetä rikkomaan, mutta kyllä se vähän kaihertaa kun ulkona omien ystävien kanssa ollessa tarjolla olisi vaikka miten paljon seuraa yöksi.

Noh, toivon todella että tilanne tästä kohenee, jahka lapsemme hieman kasvaa, taapero iässä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:43"]

Voi lässynlässyn. Miksi menit sen kanssa naimisiin??

[/quote]

Niin. Jos koko 8-vuotisen suhteenne ajan on ollut näin ja olisit aina halunnut enemmän kuin kerran päivässä niin se on voi voi. Voi voi voi. Voi voi.

nim. kauheat ongelmansa kullakin

Vierailija
24/25 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama tilanne. Mua kiinnostaisi vaikka joka päivä, miestä pari kertaa kuussa. Asia oli jossain vaiheessa isompikin ongelma, mutta sitten vaan päätin, että kun mies on muuten mulle täydellinen, niin tämän takia en ala eroamaan. Lapsiakin tuli, ja pikkulapsiaikana omatkin halut väheni. Kummasti miestäkin alkoi kiinnostaa useammin, kun en jaksanut valittaa asiasta koko aikaa.

Relatkaa. Elämässä on oikeasti tärkeämpiäkin asioita kuin seksin määrä, jos ei nyt ihan kokonaan joudu ilman olemaan.

Vierailija
25/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin naida 4-6 päivässä vaimo väsynyt mutta tykkään katsoa kun minä tulen ja nielee koko lastin( 20v naimisissa) Vaimo tuo joskus ystäviä ja puuhataan yhdessä. Jopa anoppini on ottanut kerran suihin. Saunotaan yhdessä. Iso kullini kiihottaa kuulemma. Ps spermalinko ja seisoo suht usein mutta puolue otolla orkku tehdään.

Jätkäsaari894