Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittalisitko rumaa?

Vierailija
26.11.2013 |

Eli mies olisi kaikin puolin mukava ja tulisitte hyvin juttuun mutta mies ruma kuin mikä. Itselle kyllä fyysinen vetovoima on sen verran tärkeä suhteessa, että tuommoinen mies jäisi vain kaveriksi. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ruma mies on Benedict Cumberbatch, niin kyllä, kyllä. Ruma ja ah niin hottis.

Toivottavasti saa tulevassa Star Warsissa pahiksen roolin - oli se sitten Sith tai itse Darth Vader. Ja uutta Sherlock-kautta tässä kieli pitkällä odotetaan.

Vierailija
2/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 11:03"]

Jos se ruma mies on Benedict Cumberbatch, niin kyllä, kyllä. Ruma ja ah niin hottis.

Toivottavasti saa tulevassa Star Warsissa pahiksen roolin - oli se sitten Sith tai itse Darth Vader. Ja uutta Sherlock-kautta tässä kieli pitkällä odotetaan.

[/quote]Niin no tuo Benedict ei kyllä nyt ihan rummimmasta päästä oo... http://www.restkultur.net/benedict-cumberbatch-photos-id-19514.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rumasta. Jos on asennetta, niin se on vaan rumaa jos mies on kaunis. Toisaalta, enpä deittaisilisi ketään pelkästään siksi, että on niin kaunis/komea... Mutta siis, jos on ruma sitä kautta että näkee elämänasenteenkin mättävän niin en.

Rumaksi tekee jos ei huolehdi itsestään, haisee pahalle eikä huomioi muita. Nyksä ei ole mitenkään erikoisen näköinen, joskus olisin vaan kävellyt ohi, kuvan mukaan en olisi edes kiinnostunut mutta kun treffeille menin niin katsoin tarkempaan...

Ja sehän on just mun näköinen. Ei kaunis, ei ruma, vaan sellainen sopiva. Ja sisältö on kultaa.

Vierailija
4/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani sanoo, että häntä kiihottavat suunnattomasti oikein rumat miehet. Itse asiassa, niin hiukan minuakin!

Vierailija
5/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut johonkin, niin hän kyllä näyttää hyvältä/söpöltä/kivalta. Sisäinen kauneus paikkaa ulkoista aika paljon. Eli deittailisin.

Vierailija
6/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:29"]

Jos ukolla on ferrari, iso kartano ja kotiapua niin rakastun vaikka valotolppaan

[/quote]

Osasitpa tiivistää hienosti naisen tunne-elämän! Juuri noin se menee.

Vierailija
7/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:04"]

Jos mies herättäisi naisen minussa deittailisin vaikka peikkoa. Kauneus ja varsinkin se jokin muu ei riipu ulkonäöstä. 

Jonkun mielestä ruma voi olla toiselle erittäin puoleensavetävä.

[/quote] Mutta entä jos kyseessä olisi nyt omastakin mielestä ruma kaveri?

Vierailija
8/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan omasta mielestään on "ruma":)

Vierailija
9/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kahdesti alkuun rumana pitämäni miehen kanssa. Olen tutustunut näihin kaveripohjalta, ja siinä vähitellen ihastunut henkilön luonteeseen. Tuolla tavalla tutustuessa vähitellen ulkonäkö on alkanut näyttää jopa söpöltä, varsinkin ne "virheet" - nehän on sen ihanan ihmisetn tunnistettavimpia erikoispiirteitä. Esim. ekan "rumilukseni" todella vinot hampaat oli minusta aivan ihastuttavat sen jälkeen kun häneen olin ihastunut ihmisenä, vaikka alkuun jotenkin jopa ällötti katsoa kasvoihin kun hän puhui tuon takia.

Mutta sitä mietin, että jos tapaisi johonkin deittailutyyliin, jossa toista ei vielä tunne, niin voisi olla aika vaikea ihastua "rumaan". Siinä kun joutuu aika äkkiä tekemään arvion siitä haluaako tutustua tarkemmin, ja se tapahtuu pääosin ulkonäön perusteella. Siksi en usko että itselleni sopisikaan ollenkaan mikään deittailu tapana tutustua. Olen löytänytkin kumppanini aina niin että ensin on tultu kavereiksi, sitten vasta rakastavaisiksi, ja paikoista kuten opiskelupaikka, työpaikka, tuttavapiiri.

Vierailija
10/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan ole ns komea, ruma ennemminkin tai rujo. Ikänä milloinkaan ole puutetta ollut deiteistä, päinvastoin. Ehkä tilannetta tasoittaa rahatilanne, parempi kuin hyvä.

Vierailija
11/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuna päivänä. Mutta minä uskonkin siihen, että kun kaksi ihmistä löytävät toisensa ja heidän välillään on kemiaa, tästä "rumasta" alkaa löytyä itseä viehättäviä piirteitä. Vaikka aina tekopyhästi mainostetaan sisäisen kauneuden tärkeyttä, tuskin kukaan nainen tahtoisi miehensä sanovan "noo et sä kyllä mitenkään kaunis ole, mutta muuten ihana ihminen."

Vierailija
12/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tykkää anaaliseksistä, niin kyllä sillä saa kauneudessa aika paljon anteeksi.

Vierailija
13/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen kanssa pitäisi saada anaaliseksiä? Naisilla on toinen reikä yhtymistä varten.

Vierailija
14/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakin kummasti kaunistuu, kun luonne ja kemiat kohdillaan. En valitse miehiä ulkonäön perusteella.

Vierailija
15/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies herättäisi naisen minussa deittailisin vaikka peikkoa. Kauneus ja varsinkin se jokin muu ei riipu ulkonäöstä. 

Jonkun mielestä ruma voi olla toiselle erittäin puoleensavetävä.

Vierailija
16/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minun täytyy pitää toista viehättävänä, jotta voin ylipäätään kiinnostua hänestä romanttisessa mielessä.

Vierailija
17/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukolla on ferrari, iso kartano ja kotiapua niin rakastun vaikka valotolppaan