Halloo, kulttuurintuottajat, missä viipyvät naisantisankarit!!!
Olen kyllästynyt wokekulttuuriin ja sen pyrkimyksiin tuoda enemmän terveitä naisidoleita. minä haluan enemmän naisantisankareita, kuten Xena, se alkoholistiamatöörietsivä Nainen Junassa -kirjasta, prinsessa Leija jne.
Disneyn täydelliset naissankarit, joita nykyään suolletaan eivät kiinnosta. Pimeä puoli ja hiomattomuus ovat ne, jotka tekevät tarinoiden sankareista mielenkiintoisia. Miksi naisten pitäisi olla täydellisiä, hyveellisyyden ruumillistumia?
Kommentit (9)
Sinkkuelämän muijat olivat niitä, vaikka se meni monelta katsojalta ekalla kerralla huomaamatta ohi.
Olisi myös hienoa vaihtelua tehdä hyviä tarinoita ja valita osiin parhaat näyttelijät kykyjen ja sopivuuden mukaan, ei ihonvärin ja ideologisen aivopesun takia.
Miten Leia on antisankaritar? Eikö antisankaruuteen tarvita vähän enemmän kuin se, ettei ole täydellinen?
Ei taida monetkaan naiset tykätä sellaisista. Itselleen nauraminen on sen verran vaikeaa...
Onhan näitä aina välillä mm. Rizzoli&Isles-sarjan Jane Rizzoli oli sääntöjä taivuttava väkivaltaan altis hahmo. Dirty Harry tai Punisher tyylisiä hahmoja ei vielä ole naisten esittäminä nähty.
The Boysin Stormfront on ainakin sellainen, uuuh. Vaikka onkin vasureiden mörkö, ja juurikin myös siksi.
Ei Xenakaan ollut antisankari vaan sankari, jolla oli synkkä menneisyys.
Aikuisena en ole kiinnostunut lastenkulttuurista.
Helinän tekeminen multikulttuuriksi on minulle liikaa aivopesua.
Keksikä uusi älkääkä vaihtako vanhaa