Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttariasiaa...

Vierailija
21.07.2006 |

Eli mun lisäksi osallistuu 16 + tietty tuleva morsian. Rahaa menisi 100/hlö. Onko normaalia, että menee noinkin paljon ja olen sattunut olemaan aiemmin ns. köyhissä polttareissa, joissa rahaa mennyt 20-40 euroa/hlö? Paljon teillä on mennyt?

Ja näissä aiemmissa polttareissa on ollut suunnilleen samanverran osallistujia ja pienelläkin rahalla saanut aikaan vaikka mitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliilta kuulostaa.

Vierailija
2/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjetön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma mahdollistaa typistää menoja 90/hlö? Taidan jäädä pois...kalliilta tuntuu mustakin.

Vierailija
4/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimi mun mielestä on 40-50 euroa, koska tohon summaan pitää lisätä kuitenkin myös omat juomat, taksimatkat yms.

Mitä te ootte oikein tekemässä siellä?

Vierailija
5/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamelle on järjestetty yhtä ja toista..enkä viitsis kirjoittaa niistä jos mut tunnistaa.

Vierailija
6/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään maksaa noin paljon, vaikka olisi miten hyvä ystävä.

Vierailija
7/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paljon en maksaisi!

Vierailija
8/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omissa polttareissa mut vietiin Uttiin (Stadista) hyppäämään laskuvarjolla, sen jälkeen saunomaan + syömään/juomaan, kaupungille hengailemaan, maksoivat jopa taksin kotiin =) Summa oli ollut 100 markkaa per nuppi ja osallistujia oli minä mukaan lukien 15. Tohon rahaan siis kaikki söi ja joi siellä missä oltiin saunomassa, ravintolassa jokainen maksoi omat juomansa.

Vierailija
9/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lisää mielipiteitä. Onko jollain mennyt vastaavaa summaa?

Vierailija
10/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan, että noin paljon menis rahaa. Ihan järjetöntä. mistä ihmisillä muka on polttareihin tollaset rahat? mitä meinaatte tehdä? ostaa jonkun talon vai?

Vierailija
11/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti suuri auto, että kaiki mahtuvat mukaan. Kaaso tulossa kylään kohta ja saan tietää lisää. Suunnitteluun en päässyt lasten vesirokon takia mukaan. Lisää mielipiteitä tahtoisin. Tuo raha tuntuu niin suurelta.

Vierailija
12/12 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää poies, niin kasvaako muiden osuus? Minä olen ollut sellaisissa 20-40 euron polttareissa, ja sitten yhdessä tuo osuus kasvoi 50:een euroon, koska ihmisiä jäi poies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi