Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään mitään vinkkiä millä saada alapään kosteutta vähemmäksi?

Vierailija
08.12.2013 |

minulla on luonnostaan paljon kosteutta alapäässä, ilman kiihottumistakin. Kyse siis on valkovuodosta joka on läpinäkyvää. Valuu aina peräaukkoon asti ja kastelee pikkarit litimäräks, tunne on ikävä pitkin päivää.

Ärsyttää suunnattomasti tää vaiva aina kun lähtee johonkin pitää vuorata housut suojilla ettei kastu läpi.

Millähän tätä sais vähemmäks?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hoitaa toi tulehdus pois. Sulla on varmasn epäspesifi emätintulehdus eli aika vaikea hoidettava, mutta emätinpuikoilla kärsivällisesti voidaan hoitaa.

Vierailija
2/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelmakuin ap:llä.Mitään tulehduksia ei ole,ne on labrassa poissuljettu. Ja vaiva on ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myäös runsas  valkovuoto, ihan vituttavan runsas. en ees pysty alottaan seksiä  spontaanisti vaan aina pitäis käydä pesulla ennen  koska mua ainakin nolottaa ja ällöttää kunvalkovuotoaon pitkin pimperoaja pikkuhousuja.... :/ ja ei oo mistään tulehduksista kyse.

Vierailija
4/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuula on joku tulehdus, ei normaali alapää vuoda tuolla tavoin kuin teillä...

Kunnon lääkäriin tutkittavaksi nyt vaan.

Vierailija
5/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Kosteus ei ole edes mielestäni valkovuotoa vaan jotain perus kosteutta. Se ei tuoksu millekään ja on täysin läpinäkyvän väristä. Miehet aina luulee, että käyn valmiiksi ihan kosteena kun laittavat käden pikkareihin. En henno kertoa, että toosa on vaan aina kostea. 

Minä en ole tästä kyllä arkipäivänä kauheasti kärsinyt, mutta sitten kun seksissä kostuu lisää, niin kosteus on aivan liioiteltua ja meinaa viedä jo tunnon koko touhusta. 

Vierailija
6/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:16"]

[/quote]

Luuletko, että tauteja ei ole poissuljettu?

Vierailija
7/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no voi kyllä olla ihan hikeäkin. Ilmeisesti ette ajele karvoja. Kannattaa aloittaa ihan perushygieniasta.

Vierailija
8/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:16"]

[/quote]

Luuletko, että tauteja ei ole poissuljettu?

[/quote]

Taudit kannattaa kyllä kans tutkia, olet oikeassa. Tulehdus voi johtua ihan kyllä muustakin kuin taudista, lisäksi happotasapaino voi olla hukassa. 

Vierailija
9/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuivapillut täällä nyt avautuu??? Ei ole mitään hikeä, ei se pimpsa sentään sieltä sisältä emättimestä kenelläkään hikoile! Onko se niin vaikea ymmärtää, että toiset naiset on kosteampia kuin toiset? Eipähän tarvi liukasteiden kanssa leikkiä ;)

Vierailija
10/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kostea emätin aina. Olen siitä joskus gynegologilta kysynyt ja hän sanoi, että emättimen kosteudessa on hurjasti eroja. Toisilla on rutikuivia ja toisilla hyvinkin kosteita. Kuivuuden kanssa niitä ongelmia kuulemma yleinsä enemmän tulee (varsinkin vanhetessa), että siinä mielessä parempi näin päin. 

Tulehdus ja taudit haisevat ja vuoto on valkoista, eikä läpinäkyvää. 

Vierailija
11/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no voi kyllä olla ihan hikeäkin. Ilmeisesti ette ajele karvoja. Kannattaa aloittaa ihan perushygieniasta.

[/quote]

Voi kuule juuri ajelemalla voi kaikenlaisia ongelmia saada. Posliini ei ole hygieenisempi kuin karvat, päinvastoin.

Vierailija
12/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yksi, jolla sama juttu. Mulla on ainoastaan menkkojen jälkeinen viikko kuivempi. Taudit poissuljettu. Ja kai tässä iässä nyt tajuaa, mitä eroa on hiellä ja valkovuodolla, johan niiden koostumuskin on erilainen. Mitä karvoihin tulee, niiden ajelu ei kuulu perushygieniaan. Jos ajelen karvat, vuoto leviää vielä nopeammin kun ei ole mitään pusikkoa estämässä sen liikkeitä.

Vierailija
13/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnäjauhot sitovat tehokkaasti kosteutta.

Vierailija
14/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:24"]

Täällä vielä yksi, jolla sama juttu. Mulla on ainoastaan menkkojen jälkeinen viikko kuivempi. Taudit poissuljettu. Ja kai tässä iässä nyt tajuaa, mitä eroa on hiellä ja valkovuodolla, johan niiden koostumuskin on erilainen. Mitä karvoihin tulee, niiden ajelu ei kuulu perushygieniaan. Jos ajelen karvat, vuoto leviää vielä nopeammin kun ei ole mitään pusikkoa estämässä sen liikkeitä.

[/quote]

Yök!!!!!!

Vierailija
15/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Olisi mielenkiintoista kuulla joltain todelta kuivalta naiselta, että mitä haittoja kuivuus voi aiheuttaa? Hankaako alapää itsensä jotenkin rikki kävellessä? 

Vierailija
16/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:23"]

[/quote]

Voi kuule juuri ajelemalla voi kaikenlaisia ongelmia saada. Posliini ei ole hygieenisempi kuin karvat, päinvastoin.

[/quote]

Niin no parempi varmaan jättää se puska sitomaan sitä vuotavaa limaa, kuten toi yks kertoi. Hyh hyh...

Vierailija
17/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa kun mittari alkaa olla 35v, niin alkaa olla kiusallista kun ei edes enään kiihotu, kun tavara niin kuiva. Ei naurata kun mies vain valittaa ja haikailee nuorempia läpimärkiä.

Vierailija
18/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:32"]

Odottakaa kun mittari alkaa olla 35v, niin alkaa olla kiusallista kun ei edes enään kiihotu, kun tavara niin kuiva. Ei naurata kun mies vain valittaa ja haikailee nuorempia läpimärkiä.

[/quote]

Tarkoitit varmaan, kun on 65 vee...? :D

Vierailija
19/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:23"]Niin no parempi varmaan jättää se puska sitomaan sitä vuotavaa limaa, kuten toi yks kertoi. Hyh hyh...

[/quote]

Naurattaa miten vähän joku ymmärtää perushygieniasta ja sitten vielä tulee opettamaan sitä muille :-D:-D Oletko koskaan kuullut alapesusta?

Vierailija
20/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v., eikä mitään oireita ole kuivumisesta iän myötä. Kiihottessa myös olen hetkessä todella märkä, no eipä ole valituksia miehen puolelta kuulunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä