Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraana häissä, hiukset ylös?

Vierailija
19.09.2013 |

Minulla on lokakuussa ystävän häät ja mietin, onko iso moka mennä sinne pitkät hiukset auki? En osaa tehdä nutturakampauksia eikä oikein halua maksaa kampaajallekaan siitä. Joku jossain sanoi, että on etikettivirhe mennä hiukset vapaana häihin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis onko tosi paha virhe jos ei laita hiuksia ylös? Yhtä paha kuin musta puku ilman värillisiä asusteita? AP

Vierailija
2/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etikettivirhe, ellei kyseessä ole tyyliin kuninkaan häät. Hiukset kannattaa silti laittaa kauniisti ja juhlavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on häät, jonne pyydetään pukeutumaan iltapukuun, täytyy hiukset olla ylhäällä, ei muulloin. Jopa presidentin itsenäisyyspäiväjuhlissa osa naisista on nykyään hiukset alhaalla. Se on mielestäni aika paha tyylivirhe.

Vierailija
4/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorana liehuvat tai roikkuvat hiukset ovat kyllä tyylittömät aikuisella naisella, joka on pukeutunut juhla-asuun. Jos ne kekkerit ovat niin rennot, että niihin voi pukeutua resuisiin farkkuihin, niin silloin hiuksetkin voivat liehua vapaana. Vain pikkutytöt voivat olla hiukset vapaana, mutta heilläkin on tavallisesti niitä kiharrettu ja laitettu joku kiva koriste. Jos siis haluat olla aikuinen nainen, niin laitat kampauksen joko itse tai kampaajalla. Itse tehty valitettavasti on usein jonkin ajan päästä aika homssuisen näköinen, joten suosittelen kampaajaa.

Vierailija
5/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:34"]

Suorana liehuvat tai roikkuvat hiukset ovat kyllä tyylittömät aikuisella naisella, joka on pukeutunut juhla-asuun. Jos ne kekkerit ovat niin rennot, että niihin voi pukeutua resuisiin farkkuihin, niin silloin hiuksetkin voivat liehua vapaana. Vain pikkutytöt voivat olla hiukset vapaana, mutta heilläkin on tavallisesti niitä kiharrettu ja laitettu joku kiva koriste. Jos siis haluat olla aikuinen nainen, niin laitat kampauksen joko itse tai kampaajalla. Itse tehty valitettavasti on usein jonkin ajan päästä aika homssuisen näköinen, joten suosittelen kampaajaa.

[/quote]

Ihan oikeesti, milla vuosituhannella me oikein eletaan? Pitaisko naimisissa olevien naisten myos peittaa paansa huivilla?

Vierailija
6/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset voivat olla hyvinkin juhlavat, kuten tässä:

http://www.sugarslam.com/wp-content/uploads/2013/01/golden-globes-hayden-panettiere.jpg

Vierailija
7/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole etikettivirhe! Jos tyyliisi kuulu pitää hiukset auki niin sitten pidät ne auki.

Vierailija
8/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla etikettivirhe, en tiedä, mutta nykyään todella moni on hiukset auki häissä. Eli jos on ihan tavishäät, eikä mitkään "paremman väen" juhlat, niin mene reilusti hiukset auki.

Vierailija
9/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö joku ystäväsi osaisi laittaa hiuksiasia ?

Tai opettele itse, Höyryrullat päähän ja sitten ponnarille ja keräät kiharat

pinneillä yhteen ylös. Yksinkertainen mutta näyttävä kampaus jos hiuksia on paljon.

Vierailija
10/10 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi opetella se kampauksen teko. Ei ole vaikeaa youtube täynnä ohjeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi