Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos sinä - ikisinkku - tapaisit aivan ihanan miehen

Vierailija
08.12.2013 |

joka olisi allerginen kusiselle kissallesi ja saisi aina kauhean astmakohtauksen, kun olisi luonasi. Hankkiutuisitko kissastasi eroon vai tyytyisitkö siihen, ettet koskaan saa ketään miestä, koska haluat pysyä ikuisesti yksiössäsi kissankusen hajussa?

Kommentit (9)

Vierailija
2/9 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä peruuttaisin sopivassa välissä vahingossa sen kissan yli ja laittaisin raadon tielle makaamaan ja esittäisin kauhistunutta ja lohduttaisin. Sanoisin ettei kannata ottaa uutta kun niistä on sitten aina se suru kun aika jättää ja ehdottaisin että tekisimme sen sijaan ihmislapsen.

Hehe olen miettinyt homman valmiiksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kissan. Kun olen lemmikin ottanut, olen tehnyt sen tietäen että olen siitä vastuussa sen eliniän. Ja minä kyllä täytän vastuuni tässä asiassa. Surettaisihan se toki jos suhde menisi sivu suun, mutta kyllä siitä taas yli pääsisi. Mies pärjää ilman minuakin, lemmikkini ei.

Vierailija
4/9 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta tuollainen kiintyminen eläimeen

Vierailija
5/9 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kanssa on varmaan henkeviä keskusteluja seksistä puhumattakaan...

Vierailija
6/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:27"]

Olen todella tyytyväinen elämääni ilman miestä, mutta kyllä minä kissasta voisin luopua miehen takia. Hmm.. kissa parka. Sanoin sen sillekin niin ei tule yllätyksenä sitten. Rehellinen pitää olla.. nyt sillä on mahdollisuus suunnitella muuttoa jos haluaa.

[/quote]

Ihana!

Vierailija
7/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmassa miehiä riittää. Heitäkin, jotka eivät ole kissalle allergisia. Aivan ihana mies ei ole aivan ihana MINULLE jos hänellä on vakava kissa-allergia

Vierailija
8/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:20"]

Kissan kanssa on varmaan henkeviä keskusteluja seksistä puhumattakaan...

[/quote]

No ei, mutta onhan niitä muitakin miehiä maailmassa. Sitten pitäisi etsiä vaan toinen, semmoinen joka ei ole alllerginen kissalle.

Vierailija
9/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen elämääni ilman miestä, mutta kyllä minä kissasta voisin luopua miehen takia. Hmm.. kissa parka. Sanoin sen sillekin niin ei tule yllätyksenä sitten. Rehellinen pitää olla.. nyt sillä on mahdollisuus suunnitella muuttoa jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi