Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitteko lapsellenne tämän joululahjaksi?

Vierailija
13.11.2013 |

5-vuotias toivoo eniten tätä. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/12195/dmfmf/Teksta-Puppy-robottikoira-vari-pinkki

Minusta tuo vaan tuntuu turhalta ja inhoan patterileluja. Mutta eikö lapsen pitäisi se ainoa toiveensa saada? Ääh, mitä tekisitte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostaisin ja olen ostanutkin tuollaisen, mutta en pinkkiä. Mä en ala terrorisoimaan lastani antamalla vaikutuksen, että hänen mielipiteensä ja toiveensa ovat tyhmiä ja turhia. 

Vierailija
2/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostaisin ja olen ostanutkin tuollaisen, mutta en pinkkiä. Mä en ala terrorisoimaan lastani antamalla vaikutuksen, että hänen mielipiteensä ja toiveensa ovat tyhmiä ja turhia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisinpa ostaakin. On meillä ZhuZhuPets-hamstereitakin ja paristoilla toimiva "taluttimesta kauko-ohjattava", kävelevä koira samoin kuin sellainen elektroninen miniötökkä (en muista nimeä)

Vierailija
4/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi enää. Joskus olen tuollaisiin sortunut ja huomannu että noilla leikitään max yhden päivän ajan ja sen jälkeen unohtuvat nurkkaan pölyttymään.

Vierailija
5/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 08:46"]

[/quote]

Ai mikäs vika pinkissä värissä on?

Vierailija
6/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi minäkään. Lapsella saa toki olla toiveita mutta niitä kaikkia ei tarvi toteuttaa ja toivottavasti ap sunkin lapsellas on järkevämpiäkin toiveita. Nuo ovat oikeasti täysin turhia leluja jotka jaksavat kiinnostaa hyvin pienen ajan.

Vierailija
7/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, lapsella on paljon toiveita ja jos tuokin olisi listalla, niin se jäisi ostamatta.

Vierailija
8/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:43"]

En ostaisi enää. Joskus olen tuollaisiin sortunut ja huomannu että noilla leikitään max yhden päivän ajan ja sen jälkeen unohtuvat nurkkaan pölyttymään.

[/quote]

Ei ole näin käynyt ainakaan nelosen lapselle. Mutta kerran ostettu "kaikkein paras toive", yhden "pikkulelu"sarjan talo jäi lähes kokonaan käyttämättä. Että mikä toimii yhdelle lapselle ei toimi toiselle.

Vierailija
9/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:43"]

[/quote]

Tämä on just se juttu jota mietin. En suinkaan halua antaa lapselleni kuvaa, että hänen toiveensa ovat tyhmiä. Hän toivoo tätä kaikista eniten, ei kuulemma muuta tarvitse, mutta entinen patterikoira on lelulaatikossa pölyttymässä....mutta en toki tiedä, että nyt kävisi näin. 

ap 

Vierailija
10/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ostanut pinkkiä, koska sellaisia ei silloin ollut. Mä ihmettelen lapsia, jotka leikkivät vain päivän toivotulla lelulla. Mun kaikki lapset ovat leikkineet aina leluillansa, oli se sitten patteri- tai kehittävälelu. Kai tuokin on ihan kasvatuksesta kiinni. Osa arvostaa lelujansa, vaikka niitä olisi enemmänkin. 

Vierailija
11/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ostanut pinkkiä, koska sellaisia ei silloin ollut. Mä ihmettelen lapsia, jotka leikkivät vain päivän toivotulla lelulla. Mun kaikki lapset ovat leikkineet aina leluillansa, oli se sitten patteri- tai kehittävälelu. Kai tuokin on ihan kasvatuksesta kiinni. Osa arvostaa lelujansa, vaikka niitä olisi enemmänkin. 

Vierailija
12/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä liian pieni lapsi tuollaisiin, mutta ollaan jo ihmetelty miehen kanssa valmiiksi, että mitä tehdään, kun inhotaan muovikrääsää.

Todennäköisesti ostaisin (jos se on turvallinen yms, en sen paremmin tutustunut leluun, katsoin vain kuvan). Jos lapsi toivoo minun mielestäni kamalaa muovihärpäkettä kahdesti vuodessa ja saa sellaisen, ei kotimme muovimäärä aivan kauheaksi mene. (Sukulaisia on kielletty ostamasta leluja "listan" ulkopuolelta). Ja kumma homma, jos jää kaappiin pölyttymään, jos ei mitään muita uusia leluja ole.

Vierailija
13/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, mistä lapsesi keksi toivoa sitä? Onko nähnyt sen joskus livenä, että tietää millainen se on. Mä ostaisin kyllä jos se olisi ykköstoive. Itse olisin lapsena rakastanut tuollaista :)

Vierailija
14/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lapsia on ne lelut kiinnostaneet joita ovat toivoneet.

Voisin ostaa tuollaisen.

Vierailija
15/15 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 10:53"]

Ihan kiva, mistä lapsesi keksi toivoa sitä? Onko nähnyt sen joskus livenä, että tietää millainen se on. Mä ostaisin kyllä jos se olisi ykköstoive. Itse olisin lapsena rakastanut tuollaista :)

[/quote]

Jostain lelulehdestä se taisi hoksata :)

Meillä ei kauheasti leluja ole eli lapsia ei ole totutettu yltäkylläisyyteen, mutta tuo yksi patterikoira on alun jälkeen jäänyt kokonaan pois ja siksi mietityttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi