Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko mustasukkainen ks. tilanteesta? Mies halasi rapussa naapurin puolituttua naista

Vierailija
29.09.2020 |

Me emme kunnolla tunne tätä naista, n. 50v yksin asuva. Tavatessa olemme tietty tervehtineen mutta jos hän on rupattelemaan jäänyt niin puheenaiheet ovat lähinnä esim. sää tai joku juuri uutisissa ollut juttu. Melko pinnallisia siis.

Tämä nainen tuli viimeksi rapussa vastaan ja kertoi että hänen isänsä on kuollut. Tämän jälkeen sai itkukohtauksen ja tärisi. Mies sanoi "otan osaa" ja halasi tätä naista kunnes hän rauhoittui.

Mielestäni osanottojen toivottaminen olisi riittänyt?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki ihan oikein. Sinä olet ääliö.

Vierailija
2/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi mennä vähän kahvittelemaan rouvan luokse. Lohduttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin miehestäni ylpeä, jos tuollaiseen empatiaan pystyisi.

Vierailija
4/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas. Huomaa että Suomessa ollaan, kun tää on edes kysymys. Kyllä minä olisin tietenkin halannut ja lohduttanut, jos toinen tärisee ja itkee. Olisit sinäkin:)

Vierailija
5/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole soveliasta halata jotain naapurin rouvaa. Mies olisi voinut osoittaa empatiaa ihan sanoilla. Ei tarvitse alkaa koskettelemaan.

Vierailija
6/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Vai onko miehesi joku terapeutti. Oliko kaunis ikäisekseen?

Vierailija
7/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sellainen, että halaa helposti ja spontaanisti, niin tuohan on ihan normaalia. Sitten taas jos on mörrimöykky kuten oma mieheni, joka ei halaa muuten kuin sitä halatessa (ja silloinkin omituisen vaikeasti), se olis outoa. 

Vierailija
8/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei miehesi tunne tätä naapurin rouvaa paremmin? Naapurini on yrittänyt viekotella minua vaimostaan huolimatta. Pistin asialle stopin samantien ja nyt pidän etäisyyttä heihin. 

Vierailija
9/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäis jos mies halais jotain muikkia mun nenän edessä oli syy sit ihan mikä tahansa.

Vierailija
10/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on teidän elämä jos muita ihmisiä ei saa koskea kun omaa kumppania. Eihän ketään voi omistaa. Eri juttu mennä petiin jonkun kanssa.

Vierailija
11/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up