Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin vaimo vastailee kysymyksiin

Vierailija
29.09.2020 |

Kiinnostaako arki narsistin kanssa? Nyt on tilaisuus kysyä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä narsistin naisystävä. Minulla on fiilis, että mies ihastui vain ulkonäkööni mutta ei oikeasti rakasta minua. Ja että täytän jollain tapaa niitä tarpeita, joita hänellä tällä hetkellä on mutta saattaisin olla nopeastikin vaihdettavissa toiseen ihmiseen. Kuulostaako tutulta?

Vierailija
22/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin huomasit että suhteessa oli jotain pielessä ja miten se ilmeni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä oletettu narsismi sitten näkyy teidän elämässänne?

Kinaa tulee paljon, mies haluaa aina voittaa ja olla oikeassa. Joka paikassa osaisi ja tietäisi paremmin. Ei jaksa ottaa muita huomioon. Valehtelee, mutta ei välttämättä aina tietoisesti. Jotenkin vain selittää asiat päässään erilaisiksi ja sitten alkaa uskoa niihin. Jonkinlainen vääristynyt todellisuus siis. On myös mielestään uhri, eikä kanna vastuuta.

Vierailija
24/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsekö omassa kyökissäsi teit tuon narsismidiagnoosin? Tiesitkö että nimenomaan narsistit ovat kovimpia kutsumaan muita ihmisiä narsisteiksi?

Vierailija
25/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsekö omassa kyökissäsi teit tuon narsismidiagnoosin? Tiesitkö että nimenomaan narsistit ovat kovimpia kutsumaan muita ihmisiä narsisteiksi?

Vastasinkin tähän jo edellisellä sivulla, ja diagnoosin teki psykiatri.

Vierailija
26/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän satuttanut sinua ja miten? Toinen kysymys: mikset eroa?

On, en viitsi eritellä kaikkea, mutta lyhyesti hän näkee ensisijaisesti omat tarpeensa, toteuttaa niitä, eikä jaksa ajatella että se voi vaikuttaa muihin ihmisiin. Ero on vaikeaa, koska on myös hyviä hetkiä. Narsistit koukuttavat erittäin tehokkaasti.

Etkö ajattele että hyviä hetkiä voisi olla jonkun toisen kanssa ilman tuon laatuisia pahoja hetkiä?  Tempaiset itsesi irti.  Tiesitkö niistä mennessäsi naimisiin?

Vierailija
27/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä narsistin naisystävä. Minulla on fiilis, että mies ihastui vain ulkonäkööni mutta ei oikeasti rakasta minua. Ja että täytän jollain tapaa niitä tarpeita, joita hänellä tällä hetkellä on mutta saattaisin olla nopeastikin vaihdettavissa toiseen ihmiseen. Kuulostaako tutulta?

Meillä ei varsinaisesti ole tuollaista, vaikka kulissit onkin tärkeät. Mutta hyvinkin saattaa olla narsismista kyse. Kaipaako miesystäväsi paljon ihastelua?

Vierailija
28/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin huomasit että suhteessa oli jotain pielessä ja miten se ilmeni?

Menimme hyvin nopeassa tahdissa naimisiin ja saimme lapsia, joten vasta kun jäin lasten kanssa kotiin, tajusin kuinka yksin olen eikä mies tinkinyt mistään. Kaikki vähäinenkin arvostelu nostatti riidan. Kuvittelin toistakymmentä vuotta, että olen vain hankala ihminen ja tokihan hän minulle näin kertoikin usein. ’Kukaan muu mies ei sinua sietäisi’.

Vierailija
29/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän satuttanut sinua ja miten? Toinen kysymys: mikset eroa?

On, en viitsi eritellä kaikkea, mutta lyhyesti hän näkee ensisijaisesti omat tarpeensa, toteuttaa niitä, eikä jaksa ajatella että se voi vaikuttaa muihin ihmisiin. Ero on vaikeaa, koska on myös hyviä hetkiä. Narsistit koukuttavat erittäin tehokkaasti.

Etkö ajattele että hyviä hetkiä voisi olla jonkun toisen kanssa ilman tuon laatuisia pahoja hetkiä?  Tempaiset itsesi irti.  Tiesitkö niistä mennessäsi naimisiin?

Kyllä olen tätä harkinnut. En tiennyt naimisiin mennessä asiasta, en toki olisi mennyt. Menimme naimisiin nopeasti tutustumisen jälkeen, silloin kaikki tuntui hyvältä.