Mietitkö koskaan käydessäsi appivanhempiesi kotona,
millaista heidän seksielämänsä on? Osaavatko rakastella vai jyystävätkö suomalaisen tunteettomasti. Entä mietitkö millaisilla vehkeillä miehesi on siitetty? Oletteko puhuneet kenties asiasta miehesi kanssa?
Kommentit (10)
En mieti, en ole enää 12-14 vuotias, joka miettii ehkä tällaisia asioita.
Tiedän aiheesta aivan liikaa. Kävin läpi apen kuolinpesän paperit, joissa oli iso nivaska erittäin yksityiskohtaisia kuvauksia aiheesta. Mieheni ei halua tietää tästä mitään, kuten eivät sisaruksensakaan. Myös valokuvia löytyi.
Suosittelen, että jokainen hävittää tämäntyyppisen aineiston itse ennen kuin voimat heikkenevät niin, etteivät enää pysty. Perillisiä ei tod kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 10:01"]
Tiedän aiheesta aivan liikaa. Kävin läpi apen kuolinpesän paperit, joissa oli iso nivaska erittäin yksityiskohtaisia kuvauksia aiheesta. Mieheni ei halua tietää tästä mitään, kuten eivät sisaruksensakaan. Myös valokuvia löytyi.
Suosittelen, että jokainen hävittää tämäntyyppisen aineiston itse ennen kuin voimat heikkenevät niin, etteivät enää pysty. Perillisiä ei tod kiinnosta.
[/quote]
Millaisia kuvia? Kerrotko vähän yksityiskohtaisemmin.
En enää, mutta kun teini-ikäisinä asuimme vielä molemmat kotona ja olin poikakaverillani (nyk. aviomieheni) luona yökylässä niin kuulin seinän läpi kaiken. Silloin mietti pakostakin asioita. Nostan hattua, appivanhemmmat olivat siinä vaiheessa olleet 30v yhdessä ja heillä taisi silloinkin olla aktiivisempi seksielämä kuin meillä.
Hanki 5 onanointiaineistosi muualta t. 4
Kuulemma heillä ei enää ole sellaista kuin seksielämä. Appi on sen verran dipannut muissa naisissa, että oman vaimon antimet on päässeet loppumaan. Apen vehkeet näin kerran aamuvarhaisella kun yhden pikkujouluillan ja sitä seuranneen tappelun jälkeen oli nukahtanut nakkena sohvalle. Olin tuolloin 16v ja yökylässä.. Jumankekka mikä yö... :(
En ole ikinä miettinyt tuota, mutta joskus mietin, että ketä kaikkia tuo mieheni on siellä talossa nuorena pannut :D Yök mikä ajatus.
Mietin. Mietin myös mieheni lapsia ja tilannetta koska he siitetty. Lapsista tulee aina nähdessä mieleen vain siemensyöksy ja nainti.
e.