Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsesi joululahjat 2013 -kertokaa mulle!

Vierailija
08.12.2013 |

Kuinka monta pakettia lapsesi oletettavasti saa? Tuleeko paketteja vanhempien lisäksi muilta?
Mitä olette hankkineet lapsillenne, minkä ikäisille?

Musta on kiva lukea mitä perheissä tapahtuu lahjarintamalla, itseni tekisi mieli antaa kaikenlaista mutta toisaalta edustan sitä rintamaa, joka haluaa pitää lahjamäärän aika pienenä. Kun en voi ostella kaikkea mitä haluaisin, on kiva lukea muiden hankinnoista :)

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lahjaa lapselle. Yksi isompi legopaketti ja dvd. Sukulaisilta tulee aina lahjoja. Aika kulutusjuhlaa on nykyään joulu kun kattoo mitä muut ostaa. Mihin teillä noi mahtuu??

Vierailija
82/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, kukin saa 3 pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v poika ja 10 v tyttö saavat yhteiseksi ps3-konsolin johon kuuluu singstar-peli ja mikit 209 e.

Pojalle joku ps3-peli (koska tuo singstar on enemmän tytön heiniä.) Lisäksi Lego technic kaivuri 60 e.

Tytölle Lego friends ratsastusleiri 80 e.

Noihin uppoaa sen verran rahaa että muuta ei itse osteta. Kummeilta js isovanhemmilta saavat molemmat kolme, neljä pakettia.

Vierailija
84/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 1 ja 3 v saavat lahjoja todennäköisesti kummeiltaan (kummallakin kaksi), isovanhemmiltaan ja minun siskoltani, sedältäni ja serkuiltani, joiden kanssa lahjanvaihtokulttuuri on vielä säilynyt. Yhden siis jokaiselta näistä, elleivät isovanhemmat intoudu antamaan kahta. Me annamme varmaan 1-3 lahjaa kummallekin, riippuen siitä tuleeko hyviä ideoita. Toistaiseksi niitä ei juuri ole :D Vanhemmalle joitain kirjoja olen ajatellut.

Vierailija
85/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3.5-vuotias on toivonut kaikkein eniten Muumi-pörrösukkia kun näki sellaiset lehdessä. Vaatimattomat on toiveet :)

Ostetaan me muutakin, mutta tuo oli vaan niin hellyyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi