Joku muukin, joka ei tykkää rantavarjoista?
Tuli tässä mieleen, että miksi etelän lomakohteissa ollaan aina tarjoamassa aurinkovarjoa rannalla ja moni niitä näkyy käyttävän. Itse olen heti "no no thank you" jos joku tulee mun varjoani avaamaan xD
Olen varmaan outo, kun rannalla haluan nimenomaan olla auringossa... En halua että viikon parin aurinkoloman jälkeen palaan kotiin yhtä valkoisena... ei ole liikaa aurinkoa tarjolla Suomessa (käytän toki aina aurinkovoidetta).
Kommentit (5)
En käytä minäkään. Menee auringossa olemisen idea pilalle.
Ette taida käydä kovin kaukana etelässä lomalla. Kertokaapa missä ap ja 2. olette käyneet?
Vierailija kirjoitti:
Ette taida käydä kovin kaukana etelässä lomalla. Kertokaapa missä ap ja 2. olette käyneet?
Joo minäkin haluaisin nähdä varjottomat ottamassa aurinkoa päiväntasaajan seutuvilla ilman varjoa enemmän kuin 15min
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ollaan niin ylpeää Thaimaan matkaajaa.
Eiköhän ap:n pointti ollut se, ettei vain tykkää käyttää varjoa rannoilla, joissa muut sen kokee tarpeelliseksi - oli se sitten vaikka vain Espanja. Sanoisin, että Välimerenkin leveyksillä suurin osa käyttää varjoa.
Lomalukemista:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Varjossa_auringon_alla