En pidä lapsista. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:58"]
Minä en pidä introverteista aikuisista, hrrr, todella rasittavia syrjästämulkoilijoita. Etenkin ikävuosina 28-45 he ovat sietämättömiä. Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Tälle ainakin kalikka kolahti ja lujaa...
[/quote]
Miten niin? En keksinyt mitään kysyttävää ap:lle, mutta kerroin omista ajatuksistani. Introvertit ovat kaameita. Just oli yksi sellainen pariskunta kylässä ja voi venäjä että oli kyllä niin hyvää päivää kirvesvartta "keskustelua" heidän kanssaan. On kuin hampaita kiskoisi juurineen, kun yrittää saada näistä mystisesti tuijottelevista jotain jutunjuurta irti. Huh, onneksi vierailu on ohi. Ja kyllä, minulla on huomattavasti mukavampaa lapsellisten tuttujeni kanssa, joiden jälkikasvu puhuu samoin kuin vanhempansa.
[/quote]
Ja muuten, heillä on vielä lisäksi KOIRA ;D osuiko ja upposiko ap? ;))) En yleensäkään pidä koirista, mutta tämä on vielä iso ja inhottava yksilö, brr. Yhdistettynä mykkiin omistajiinsa vaikutelma on hyytävä.
Mitä pahaa ne lapset sulle on tehny? Kaikista syyttömimpiä ja aidoimpia ihmisiä.
Mä kans aloin miettimään tuota asiaa, että miksi on niin ok sanoa lapsista noin, mutta ei mistään muusta ihmisryhmästä. Samanlaista rasismia, kuin mikä tahansa muukin. Olet yököttävä. Onneksi pidän lapseni mielelläni kaukana sinun kaltaisista.
[/quote]
No kiva kuulla, että pidät ne kaukana minusta! :)
ap
[/quote]
Mä en pidä. Ei ole mun vika, jos kuljet liian lähellä kuralätäkköä ja mun kuravaatteissa iloitsevaa kullannuppuani ;) saattaa tulla takkiisi muutama roiske hups. Ei, en maksa pesulalaskua edelleenkään. Ja kyllä, väkivallalla uhkailustakin lähtee kännykkäkuva poliisille saman tien. Watch out, I'm on the looooose!!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 01:15"]
Mitä pahaa ne lapset sulle on tehny? Kaikista syyttömimpiä ja aidoimpia ihmisiä.
Mä kans aloin miettimään tuota asiaa, että miksi on niin ok sanoa lapsista noin, mutta ei mistään muusta ihmisryhmästä. Samanlaista rasismia, kuin mikä tahansa muukin. Olet yököttävä. Onneksi pidän lapseni mielelläni kaukana sinun kaltaisista.
[/quote]
No kiva kuulla, että pidät ne kaukana minusta! :)
ap
[/quote]
Mä en pidä. Ei ole mun vika, jos kuljet liian lähellä kuralätäkköä ja mun kuravaatteissa iloitsevaa kullannuppuani ;) saattaa tulla takkiisi muutama roiske hups. Ei, en maksa pesulalaskua edelleenkään. Ja kyllä, väkivallalla uhkailustakin lähtee kännykkäkuva poliisille saman tien. Watch out, I'm on the looooose!!
[/quote]
Minä en ole uhkaillut ketään väkivallalla.
ap
[/quote]
OT mutta missä kohtaa ap sanoi että lapset olisivat tehneet hänelle jotain pahaa? Tai niin kuin joku toinen välkky mamma sanoi,"lapset eivät ansaitse vihaasi".kuka puhui vihaamisesta?Ja kyllä, o n OK olla pitämättä jostakin ihmisryhmästä,kaikkien ei tarvitse rakastaa mammojen nicopettereitä ja jessicajannicoita. Se taas e i ole OK kohdella huonosti ihmisiä joista ei pidä. En minäkään pidä lapsista,mutta se ei ole mielestäni niin merkittävä asia,että pitäisi tehdä avaus tänne.
Mäkään en pidä koirista ja töissä introvertit välillä ärsyttää, mutta en tee kummastakaan aloitusta palstalle, koska se ihan varmasti loukkaisi monia koiranystäviä sekä monia introverttejä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:58"]Minä en pidä introverteista aikuisista, hrrr, todella rasittavia syrjästämulkoilijoita. Etenkin ikävuosina 28-45 he ovat sietämättömiä. Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Tuon perusteella et taida edes tietää mikä on introvertti.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:44"]En halua kysyä mitään. Et pidä lapsista, mitä sitten. Turha toivoa, että tällä aloituksellasi saisit meidät äidit joukolla kimppuusi tivaamaan mikset pidä lapsista.[/quote]
Johan noita muutamia tivaamisia tuli :P Tuollaista onnetonta lässytystä tyyliin "sinäkin olet joskus ollut lapsi". Ehkä olen joskus törmännyt juuri näiden kysyjien lapsiin ja ärsyyntynyt näiden huonosta käytöksestä? Ehkä suorastaan INHOAN juuri heidän lapsiaan? Ehkä inhoan juuri SINUN kullannuppuasi?
Ja tiedättekös, minä saatan olla ihan kuka tahansa. Saatan olla teidän naapurinne tai tuttavanne. En pidä teidän lapsistanne, vaikka hymyilenkin tervehtiessäni. Ahdistaako?
ap
[/quote]
Öööö...ei? Miksi pitäisi ahdistaa? Luuletkohan sä nyt itsestäsi hiukan liikoja... :D