Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä lapsista. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.12.2013 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Mutta keskustelun ylläpitämiseksi: milloin viimeksi söit kyssäkaalia? Tiedätkö googlaamatta onko banaani heinäkasvi?

Vierailija
2/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Kenestäkään muusta lapsesta kuin omastani. Muiden lapset ärsyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tosiaan liiemmin välitä ihmisistä, jotka eivät pidä lapsista. Haluatko sinä kysyä minulta jotain?

Vierailija
4/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö eläimistä?

Vierailija
5/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:26"]

Pidätkö eläimistä?

[/quote]

Kyllä, erityisesti koirista.

ap

Vierailija
6/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö ihmisistä?

Vierailija
7/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pidä ylipäätään ihmisistä? Lapsuus kun tupaa olemaan pakollinen vaihe ihmisen elämässä.

Vierailija
8/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:28"]

Pidätkö ihmisistä?

[/quote]

Vaikea kysymys. Pidän monista yksilöistä, mutta en ole kovin sosiaalinen. Olen vahvasti introvertti.

ap

Vierailija
9/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:28"]

Etkö pidä ylipäätään ihmisistä? Lapsuus kun tupaa olemaan pakollinen vaihe ihmisen elämässä.

[/quote]

Totta, lapsuus on pakollinen vaihe ihmisen elämässä, mutta tuonko takia sitten lapsista olisi pakko pitää? Lapset ovat kovaäänisiä, ärsyttäviä ja epäkiinnostavia.

ap

Vierailija
10/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö itse itsestäsi lapsena?

Vierailija
11/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jännä miten on ihan hyväksyttävää sanoa, että ei pidä lapsista tai että ei pidä muiden lapsista, koska ei kuitenkaan ole hyväksyttävää sanoa, että "en pidä vanhuksista" tai "en pidä keski-ikäisistä", vaikka tietty joku voi niin ajatellakin, etenkin vanhuksista. Lapset (ja jossain määrin vanhukset) kai nähdään jonain homogeenisenä ryhmänä, jota voi arvostella kokonaisuutena, kun taas muut ikäryhmät nähdään ensisijaisesti yksilöinä. Olisihan se aika outoa jos joku tekisi aloituksen "en pidä 30-39-vuotiaista".

Vierailija
12/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Mulla on pari lasta ja ne ovatkin ainoat lapset joista pidän.

Vierailija
13/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:32"]Minusta on jännä miten on ihan hyväksyttävää sanoa, että ei pidä lapsista tai että ei pidä muiden lapsista, koska ei kuitenkaan ole hyväksyttävää sanoa, että "en pidä vanhuksista" tai "en pidä keski-ikäisistä", vaikka tietty joku voi niin ajatellakin, etenkin vanhuksista. Lapset (ja jossain määrin vanhukset) kai nähdään jonain homogeenisenä ryhmänä, jota voi arvostella kokonaisuutena, kun taas muut ikäryhmät nähdään ensisijaisesti yksilöinä. Olisihan se aika outoa jos joku tekisi aloituksen "en pidä 30-39-vuotiaista".

[/quote]

No onhan niidenkin sanominen ihan yhtä hyväksyttävä. Höh.

Vierailija
14/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:32"]

Totta, lapsuus on pakollinen vaihe ihmisen elämässä, mutta tuonko takia sitten lapsista olisi pakko pitää? Lapset ovat kovaäänisiä, ärsyttäviä ja epäkiinnostavia.

ap

[/quote]

Ei kai sitä ole pakko pitää mistään. Miksi olet sitä mieltä että minusta sinun pitäisi pitää lapsista?

En pidä ihmisistä jotka tekevät oletuksia toisista yhden lauseen tai kysymyksen perusteella.

Vierailija
15/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:32"]

Piditkö itse itsestäsi lapsena?

[/quote]

Muistaakseni useimmiten olin tyytyväinen ja onnellinen, joten ilmeisesti pidin itsestäni. Mutta miten tuo liittyy mihinkään? Nyt olen aikuinen enkä pidä lapsista, piste.

ap

Vierailija
16/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän avauksen?

Vierailija
17/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta tunnet? Kaikki eivät ole kovaäänisiä ja ärsyttäviä. 

Vierailija
18/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:32"]Minusta on jännä miten on ihan hyväksyttävää sanoa, että ei pidä lapsista tai että ei pidä muiden lapsista, koska ei kuitenkaan ole hyväksyttävää sanoa, että "en pidä vanhuksista" tai "en pidä keski-ikäisistä", vaikka tietty joku voi niin ajatellakin, etenkin vanhuksista. Lapset (ja jossain määrin vanhukset) kai nähdään jonain homogeenisenä ryhmänä, jota voi arvostella kokonaisuutena, kun taas muut ikäryhmät nähdään ensisijaisesti yksilöinä. Olisihan se aika outoa jos joku tekisi aloituksen "en pidä 30-39-vuotiaista".

[/quote]

No onhan niidenkin sanominen ihan yhtä hyväksyttävä. Höh.

[/quote]

Jaa... No, en ole itse koskaan kuullut kenenkään koskaan sanovan niin, enkä ole lukenut millään palstallakaan sellaista. Ehkä en vain ole törmännyt. En tiedä. Lähipiirissäni kukaan ei onneksi ole niin sivistymätön, että päästelee tällaista suustaan. Minä olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta olen sen verran monta tavannut, että tiedän heitä olevan varsin paljon erilaisia, ihan kuin muitakin ihmisiä.

Vierailija
19/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:41"]

Kuinka monta lasta tunnet? Kaikki eivät ole kovaäänisiä ja ärsyttäviä. 

[/quote]

En halua tutustua lapsiin, koska en pidä lapsista.

ap

Vierailija
20/48 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä mitään. Et pidä lapsista, mitä sitten. Turha toivoa, että tällä aloituksellasi saisit meidät äidit joukolla kimppuusi tivaamaan mikset pidä lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi