En pidä lapsista. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (48)
Pidätkö kuitenkin tietyn tyyppisistä lapsista enemmän kuin toisista? Itse en pidä lapsista ryhmänä, koska heihin liittyy minusta paljon epämiellyttäviä piirteitä. Pidän kuitenkin paljon enemmän sellaisista lapsiyksilöistä, jotka ovat itsekin hiljaisia introverttejä, lukevat paljon, osaavat käyttäytyä hyvin ja pitää itsensä siistinä - sellaisista, jollainen olin itsekin lapsena. Kohtelen myös näitä lapsia aina ystävällisesti ja esimerkiksi autan heitä, jos heillä on jokin selkeä ongelma.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:44"]En halua kysyä mitään. Et pidä lapsista, mitä sitten. Turha toivoa, että tällä aloituksellasi saisit meidät äidit joukolla kimppuusi tivaamaan mikset pidä lapsista.[/quote]
Johan noita muutamia tivaamisia tuli :P Tuollaista onnetonta lässytystä tyyliin "sinäkin olet joskus ollut lapsi". Ehkä olen joskus törmännyt juuri näiden kysyjien lapsiin ja ärsyyntynyt näiden huonosta käytöksestä? Ehkä suorastaan INHOAN juuri heidän lapsiaan? Ehkä inhoan juuri SINUN kullannuppuasi?
Ja tiedättekös, minä saatan olla ihan kuka tahansa. Saatan olla teidän naapurinne tai tuttavanne. En pidä teidän lapsistanne, vaikka hymyilenkin tervehtiessäni. Ahdistaako?
ap
Missä iässä olevista nuorista/aikuisista voisit sanoa pitäväsi? Missä siis kulkee rajasi epämiellyttävän lapsen ja potentiaalisesti mukavan ihmisen välillä?
Onko sinulla sisaruksia? Jos on, nuorempia vai vanhempia?
Lapset on viattomia. Eivät he tarvitse sinun vihaasi.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:50"]
Johan noita muutamia tivaamisia tuli :P
ap
[/quote]
Et kuitenkaan halunnut että sinulle esitetään kysymyksiä?
Minkä kysymyksen haluaisit itsellesi esittää? Mihin kysymykseen vastata?
Mistä sinä sitten pidät - kebabistako?
Minä en pidä introverteista aikuisista, hrrr, todella rasittavia syrjästämulkoilijoita. Etenkin ikävuosina 28-45 he ovat sietämättömiä. Haluatko kysyä jotain?
En minäkään yleisesti voi sanoa pitäväni (kaikista) lapsista, mutta osasta kyllä. Sama koskee aikuisia.
Ainoa ikäryhmä josta yleistäen voin sanoa, etten pidä juuri lainkaan, on teini-ikäiset! Kauhulla odotan omien lapsieni olevan joskus 13+
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:56"]
Lapset on viattomia. Eivät he tarvitse sinun vihaasi.
[/quote]
Eivät ne ole viattomia vaan inhottavia minikokoisia hirviöitä. Vihaan huonosti käyttäytyviä lapsia ja heidän typeriä vanhempiaan. Pitäisitte kakaranne paremmin kurissa, ehkä niitä sitten vihattaisiin vähemmän.
(En ole ap, kunhan kommentoin.)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:58"]
Minä en pidä introverteista aikuisista, hrrr, todella rasittavia syrjästämulkoilijoita. Etenkin ikävuosina 28-45 he ovat sietämättömiä. Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Tälle ainakin kalikka kolahti ja lujaa...
Ei se mitään, en minäkään pitänyt ennen. Olin lähinnä vaivautunut lasten seurassa ja tunsin lievää tai suurempaakin fyysistä vastenmielisyyttä lasten epäsiisteyttä kohtaan. Aloin ymmärtää heitä vasta omani saatuani, ja samalla aloin tutustua yhä useampiin lapsiin omieni kautta ja kas vaan minusta lapsissa on ihan huikeita tyyppejä joukossa! Ylipäätään lasten vilpittömyys on minusta nykyään aivan kertakaikkisen liikuttavaa. Ennen en tiennyt yhtään, mitä sanoa jollekin räkänokalle, joka tuli selittämään epäselvästi jotain omituista. Nyt löydän oikeat sanat - moikkaan ja juttelen jotain kivaa. Hauskaa on ollut. Pidän siis muistakin lapsista kuin omistani - voin jopa sanoa pitäväni heistä kollektiivisena joukkona vaikka kaikenlaisesta käytöksestä en edelleenkään pidä.
Mitä pahaa ne lapset sulle on tehny? Kaikista syyttömimpiä ja aidoimpia ihmisiä.
Mä kans aloin miettimään tuota asiaa, että miksi on niin ok sanoa lapsista noin, mutta ei mistään muusta ihmisryhmästä. Samanlaista rasismia, kuin mikä tahansa muukin. Olet yököttävä. Onneksi pidän lapseni mielelläni kaukana sinun kaltaisista.
OLETKO AINA ASUNUT PROVOOSSA? TYLSIMYS!
En minäkään kauheasti pidä lapsista, ehkä enemmän koko ajan kun tulen itse vanhemmaksi, nuorempana ne ärsyttivät paljon enemmän, nykyään hellyttävät avuttomuudellaan.
En sano tätä kiusatakseni, eikä minua loukkaa yhtään se, ettei joku pidä lapsista, mutta nyt kun tässä mainitaan koirat, vaikka menee ohi topicin, en yhtään tykkää koirista enkä yleensä koiraihmisistä. Melkein voin arvata, jos jollain on koira, ettei tulla kovin hyvin toimeen. En tiedä mikä siinäkin on.
[/quote]
Hahhah, aloitus ilmeisesti osui ja upposi.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 01:05"]
[/quote]
Tälle ainakin kalikka kolahti ja lujaa...
[/quote]
Miten niin? En keksinyt mitään kysyttävää ap:lle, mutta kerroin omista ajatuksistani. Introvertit ovat kaameita. Just oli yksi sellainen pariskunta kylässä ja voi venäjä että oli kyllä niin hyvää päivää kirvesvartta "keskustelua" heidän kanssaan. On kuin hampaita kiskoisi juurineen, kun yrittää saada näistä mystisesti tuijottelevista jotain jutunjuurta irti. Huh, onneksi vierailu on ohi. Ja kyllä, minulla on huomattavasti mukavampaa lapsellisten tuttujeni kanssa, joiden jälkikasvu puhuu samoin kuin vanhempansa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 01:05"]
Mitä pahaa ne lapset sulle on tehny? Kaikista syyttömimpiä ja aidoimpia ihmisiä.
Mä kans aloin miettimään tuota asiaa, että miksi on niin ok sanoa lapsista noin, mutta ei mistään muusta ihmisryhmästä. Samanlaista rasismia, kuin mikä tahansa muukin. Olet yököttävä. Onneksi pidän lapseni mielelläni kaukana sinun kaltaisista.
[/quote]
No kiva kuulla, että pidät ne kaukana minusta! :)
ap
Miksi olet provoamassa vauva-palstalla?