Naiseni innostui bodaamaan.
Naiseni innostui pari vuotta sitten aloittamaan kuntosaliharjoittelun. Lihasten ja lihasvoiman kasvattamiseksi. Personal trainer laati hänelle ohjelman, jota hän noudattaa. Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut kuntosalista. Olen kyllä tutustunut alan käytäntöihin ja termeihin ihan mielenkiinnosta, kun tyttöystävä vaatii, mutta itse en urheile.
Nyt naiseni punnertaa penkistä max. 80 kiloa ja käyttää hauiskäännössä 15 kilon painoja. Ylätaljaa hän vetää 50 kilon painoilla ja alataljasta lähtee 60 kiloa.
Tämä on tehnyt hänestä viime vuosina tosi miehekkäästi käyttäytyvän ja maskuliinisen. Ei hän mitään mieshormoneja käytä, mutta...
Hänestä on tullut aggressiivinen! Haluaa kokeilla kädenvääntöä vähän väliä. Pullistelee kivikovia ja isoja hauiksiaan naamani edessä. Seksuaalisesti on todella hyökkäävä, hän melkein raiskaa minut!
En jaksaisi tätä. Mitä tehdä?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:07"]
Tuo 80 kg penkkitulos on kyllä naiselle ihan hyvä saavutus. Älä ole huolissasi siveytesi puolesta ellei naisesi hanki strapon dildoa ja toisaalta eihän sitä tiedä vaikka pitäisit siitä:D
[/quote]
Paskat mistään siveydestä tai dildoista, mutta tätä menoa tyttöystäväni muuttuu lihashirviöksi, ja sitä en halua!
Vittu pistäsin pihalle tollasen. Oikeesti.
Jos tykkäisin lihaksista ja matalasta mörinästä, olisin saatana homo.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:11"]
[/quote]
Sä et voi kuvitellakaan tätä! Okei. Otat pari kaljaa kun katsot juuri kunnon leffaa telkkarista ja sitten viereen tulee naarastarzan, joka haluaa panna sinua kuin elukka! Siis seksi seksinä, ja seksi on ihan O.K., mutta kun se hauishrviö tulee siihen ja... haluaa ensin vääntää kättä ja näyttää lihastensa ylivoiman, ja sitten... EI JUMALAUTA! Pakkopanoa!
Oletko siis itse nainen vai vaan vähän neitimäisempi mies?
[/quote]
En ole neitimäinen! Ihan tavallinen mies. Rakastuin aikanani ihan tavalliseen tyttöön, mutta myöhemmin hänestä tuli kuntosalifriikki.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:04"]
Nyt naiseni punnertaa penkistä max. 80 kiloa ja käyttää hauiskäännössä 15 kilon painoja. Ylätaljaa hän vetää 50 kilon painoilla ja alataljasta lähtee 60 kiloa.
[/quote]
Penkistä 80 ja ylätaljaa 50 kilolla. Tarinasi on scheittiä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:25"]
[/quote]
[/quote]
Ei todellakaan ole mitään scheissea! Naiseni käyttää niitä painoja. Jos sinä kuvittelet, että kaikkien kuntosalihullujen pitää nostaa täsmälleen samoja, tiettyjä kilomääriä täsmälleen samassa kehitysvaiheeessa, niin olet aika pihalla. Eri ihmiset nostavat eri painoja eri vaiheissa. Luulisin ainakin. Näin naiseni minulle väitti.
[/quote]
Millä pistät pihalle tytön, jota rakastat? Ja jonka hauiksenympärys, tai olkavarren ympärys, jos sen haluat tarkemmin sanoa, on pelottavan iso? En halua luopua rakkaastani - haluan, että hän muuttuu ennalleen!
Dippadii, voimannostoa treenannut siskoni nosti parhaimmillaan 102.5kg penkistä, taisi olla 2003. Onkohan hän lihashirviö ja mutantti oikeasti? hän sai jostain syystä lapsenkin 2006.
Dippadii, voimannostoa treenannut siskoni nosti parhaimmillaan 102.5kg penkistä, taisi olla 2003. Onkohan hän lihashirviö ja mutantti oikeasti? hän sai jostain syystä lapsenkin 2006.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:32"]
[/quote]
[/quote]
Ei todellakaan ole mitään scheissea! Naiseni käyttää niitä painoja. Jos sinä kuvittelet, että kaikkien kuntosalihullujen pitää nostaa täsmälleen samoja, tiettyjä kilomääriä täsmälleen samassa kehitysvaiheeessa, niin olet aika pihalla. Eri ihmiset nostavat eri painoja eri vaiheissa. Luulisin ainakin. Näin naiseni minulle väitti.
[/quote]
Aikamoinen penkki-hauispelle täytyy olla, jos tuollaiset suhteet on sarjapainoissa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aikamoinen penkki-hauispelle täytyy olla, jos tuollaiset suhteet on sarjapainoissa.
[/quote]
En tiedä, mitkä ovat ainoat oikeaoppiset lain sallimat painot missäkin suhteessa. Kerroin vain sen, minkä tiedän.
Jos laki -tai luonnonlaki- ei salli tällaisia painojen yhdistelmiä, niin sitten se on voi voi. Sitten kai naiseni ei noudata luonnonlakeja, eh? Kohta muuten mennään taas, tyttöystäväni heräsi äsken mutta sitä ennen väännetään taas kättä jne....
No eihän toi nyt vielä mitään oo. Mä tunnen yhen äijän joka kiihottuu naapurinsa 13-vuotiaasta sporttitytöstä, joka on lihaksikas! Aika törkee pervo!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 01:46"]
No eihän toi nyt vielä mitään oo. Mä tunnen yhen äijän joka kiihottuu naapurinsa 13-vuotiaasta sporttitytöstä, joka on lihaksikas! Aika törkee pervo!
[/quote]
Ai kumpi on törkee pervo? :)
Tuo 80 kg penkkitulos on kyllä naiselle ihan hyvä saavutus. Älä ole huolissasi siveytesi puolesta ellei naisesi hanki strapon dildoa ja toisaalta eihän sitä tiedä vaikka pitäisit siitä:D