Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love connection, osa 8

Vierailija
06.12.2013 |

Mitä ajatuksia?

Kommentit (390)

Vierailija
61/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:19"]

No eikös Sarin ammatti ole palveluneuvoja,taisivat jossain jaksossa puhua Henrin kanssa siitä "että samalla alalla ollaan" tjsp.. Eivätköhän he ole siis taloudellisesti varmaan aika samalla viivalla..

[/quote]

Näkeehän sen jo vaatteista ja lahjoista. Sari pukeutuu merkkivaatteisiin ja Henri no... paskaseen lippikseen ja kulahtaneisiin, rikkinäisiin vaatteisiin. Henri uikuttaa rahattomuuttaan, ehkä se hakeekin elättäjää Suomesta. ;) Tutkin vähän internetistä, että Henri asuu jenkeissäkin porukoittensa asunnossa ja ohjelmassa mm. veneet ym ovat kavereiden. Sitäpaitsi palveluneuvojia on rahakkaissakin firmoissa. Henri näyttäisi olevan lähinnä puhelinmyyjä Sariin verrattuna. :D

[/quote]

Mun mielestä se sanottiin sarjassa ihan suoraan, että menevät kaverin veneelle tms. Tavallaan ihan loogista, että Henri asuu vanhempiensa asunnossa. Vanhemmathan ovat muuttaneet Suomeen.. Palveluneuvoja ammatista tulee mieleen jonkinlainen call center, mene ja tiedä sitten. Henri taisi myydä laajakaistoja yritykselle? Kieltämättä oli vähän yllättävä veto se, kun niin suoraan sarjassa sanottiin, ettei Henrillä ole varaa lennellä ees sun taas mantereelta toiselle. Ehkä halusi tosiaan viestittää Ninalle aika suoraan, että tästä ei tule mitään?

[/quote]

Luultavasti kyllä, naurattaa ihan, ku yh-Nina edellisessä jaksossa sanoi, ettei halua naimisiin tai edetä nopeaan, niin Henri näyttää tarttuneen silti siihen. Tais alkaa pelottamaan rakkauden mahdollisuus, kuten itsekin totesi. Mutta kyllä taitaa yh-Nina jäädä koneesta, niin selkeästi Henri on siihen vihjaillut molemmissa jaksoissa. Eiköhän noin nätti ja mukava tyttö löydä paremmankin miehen itselleen. ;)

Mutta kysymys kuuluukin, miksi eivät menneet Henrin omalle veneelle? ;)

Olen itse töissä, jossa ollaan tekemisissä eri toimialojen kanssa ja palveluneuvoja on yleinen tasokkaampi nimike asiakaspalveluneuvojasta. Call centereissä on myyntineuvottelijat. Tää on niin ihana spekulaatiosarja, parasta viihdettä! :D

Vierailija
62/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:21"]

Vähän petyin tähän jaksoon, oli jotenkin laimea ja hätäisen oloinen. Henri ärsyttää mua jakso jaksolta enemmän, jotenkin hänestä on muodostunut kuva sellaisena ihme nillittäjänä. Tennistä pelatessakin piti inistä polvista, olisi ollut ihan hiljaa vaan. Puheiden perusteella Henri oli etsimässä jotain alistuvaa jalkavaimoa, joka pyörittää kotia sillä aikaa kun Henri röhnöttää sohvalla ja pätee. Todella ärsyttävän oloinen tyyppi, en tiedä mitä nuo naiset oikein ajattelevat tuollaista tavoitellessaan.

[/quote]

Eikös tähän ohjelmaan kuitenkin haettu esittelyvideon kautta, jossa Henri näyttää komealta ja kypsältä mieheltä, joka haluaa vakiintua Todellisuus taitaa olla ihan muuta...(kuten vaatteensakin ja tuo kauhea parta!) Ja sitten vielä arvostelee yh-Ninaa lapsien ohjelmaan tuomisesta, vaikka omat lapsensa pyörii telkkarissa alusta alkaen...

Eeva ehkä haluaa pois ohjelmasta, mutta annetaanko hänen lähteä, kun on ohjelmaan lupautunut?

Mietittyttää, mitä noin upeat naiset Henrissä näkevät. Vai näkevätköhän sittenkään? Olisihan se noloa, kun kaikki naiset karkaisisivat ennen loppua, paitsi koiranuittaja olisi varmaan hyveissään. xD Ärsyttää myös lomaa havitteleva, persaukinen Henri, sillä hänen poika trailerissa sanoo, miten isä on yksinäinen ja annetaan ymmärtää, että hän etsii vaimoa. Kuitenkin tämän jakson perusteella jo heti alussa sanoo, ettei aio naimisiin ja viime jaksossa tilille yh-Ninalle olevassa rahallisesti kyvytön lentelemään! xD Onneksi Matti näpäyttää, ettei Henrin neuvot kelpaa!

Sarista taasen sanoisin, että vaikuttaa tasokkaalta naiselta, eiköhän se lentele tai muuta jenkkeihin ennemmin omilla rahoillaan, eihän Henrillä ole edes rahaa. :D

Markus ja Ann-Marie.. ihana pari <3

[/quote]

Tietenkin ohjelmasta saa poistua, ei tarvitse kuin sanoa, ettei  treffikumppani säväytä. Silloin ei tarvitse lähteä edes itse kävelemään, vaan saa lentävän lähdön.

[/quote]

No näinhän se on, mutta niin ihanaa etsiä salaliittoteorioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän petyin tähän jaksoon, oli jotenkin laimea ja hätäisen oloinen. Henri ärsyttää mua jakso jaksolta enemmän, jotenkin hänestä on muodostunut kuva sellaisena ihme nillittäjänä. Tennistä pelatessakin piti inistä polvista, olisi ollut ihan hiljaa vaan. Puheiden perusteella Henri oli etsimässä jotain alistuvaa jalkavaimoa, joka pyörittää kotia sillä aikaa kun Henri röhnöttää sohvalla ja pätee. Todella ärsyttävän oloinen tyyppi, en tiedä mitä nuo naiset oikein ajattelevat tuollaista tavoitellessaan.

[/quote]

Eikös tähän ohjelmaan kuitenkin haettu esittelyvideon kautta, jossa Henri näyttää komealta ja kypsältä mieheltä, joka haluaa vakiintua Todellisuus taitaa olla ihan muuta...(kuten vaatteensakin ja tuo kauhea parta!) Ja sitten vielä arvostelee yh-Ninaa lapsien ohjelmaan tuomisesta, vaikka omat lapsensa pyörii telkkarissa alusta alkaen...

Eeva ehkä haluaa pois ohjelmasta, mutta annetaanko hänen lähteä, kun on ohjelmaan lupautunut?

Mietittyttää, mitä noin upeat naiset Henrissä näkevät. Vai näkevätköhän sittenkään? Olisihan se noloa, kun kaikki naiset karkaisisivat ennen loppua, paitsi koiranuittaja olisi varmaan hyveissään. xD Ärsyttää myös lomaa havitteleva, persaukinen Henri, sillä hänen poika trailerissa sanoo, miten isä on yksinäinen ja annetaan ymmärtää, että hän etsii vaimoa. Kuitenkin tämän jakson perusteella jo heti alussa sanoo, ettei aio naimisiin ja viime jaksossa tilille yh-Ninalle olevassa rahallisesti kyvytön lentelemään! xD Onneksi Matti näpäyttää, ettei Henrin neuvot kelpaa!

Sarista taasen sanoisin, että vaikuttaa tasokkaalta naiselta, eiköhän se lentele tai muuta jenkkeihin ennemmin omilla rahoillaan, eihän Henrillä ole edes rahaa. :D

[/quote]

Henri ei arvostellut lasten tuomista ohjelmaan, vaan hänen esittelemistään lapsille näin alussa ja toisin päin. Henrin lasten näkyminen tv:ssä ei liity tähän mitenkään.  

Vierailija
64/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä luulen et ei saa lähtee. Olishan se jo menny menojaan. Noloo ohjelmantekijöille ku kaikki nostaa kytkintä.

Vierailija
65/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ann-Marie on ihan söpö, mutta huomaa, että tyttö lukee blogeja ahkerasti. Kaikki blogeissa pyörivät sisustustuotteet ja Chanel olalla. Moottoripyöräily kyllä varmasti varasti Markuksen sydämen. Ei mikään ihme, että moottoripyöriä ja autoja myydään vähäpukeisilla naisilla, kyllä se on niin miesten biologiassa syttyä tuosta yhdistelmästä. Oli huvittavaa katsoa Markuksen häkeltymistä. Mutta vaikka Markus minua sarjan alussa vähiten kiinnostikin, niin hän on osoittautunut selkeästi mukavimmaksi tyypiksi. Oikeasti kiinnostunut treffikumppaneistaan ja saa heidät rentoutumaan.

Henri muuttuu ällöttävämmäksi joka jakso. Vaikuttaa siltä, että heillä on Matin kanssa jotain skismaa. Ei mikään ihme. Henri tuntuu arvioivan oman viehättävyytensä ja seurustelutaitonsa aika yläkanttiin, ja hänen alussa mainostamaansa elämänkokemusta ei ole juuri näkynyt. Kamalan ylimielisesti kohtelee muita, ja Mattikin on tämän varmasti huomannut, älykäs kun on. Se tenniksen pelaaminen oli ihme valitusta ja pätemistä, tuskallista katsoa. Sari vaikuttaa aika kuivakalta, mutta yritti kuitenkin parhaansa. Henri oli tyly ja ärsyttävä.

Matin ja Tuulian treffit näyttivät minusta ihan hauskoilta. Tai ehkä kaikki hauskat sanailut päätyivät ohjelmaan, ja loppuaika oli tylsää hiljaisuutta. Jotenkin vaan ihmettelin tuota jatkuvaa valitusta hermostuneisuudesta ja jäykkyydestä, kun kuitenkin nauroivat suurimman osan telkkarissa näytetystä ajasta. Ehkä Matin huumorintaju ei vaan riittänyt ymmärtämään Tuuliaa.

Vierailija
66/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:58"]

[/quote]

[/quote]

Henri ei arvostellut lasten tuomista ohjelmaan, vaan hänen esittelemistään lapsille näin alussa ja toisin päin. Henrin lasten näkyminen tv:ssä ei liity tähän mitenkään.  

[/quote]

tääl ne emännät huutelloo! kyllä meillä ukoilla on heleppoo. kukahan näitäkin akkoja muistelloo puolen vuoden piäst?????? tai niitten äpäräkersoi. menkää tekköön ukoillenne soppoo

Vierailija
67/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrin ikä ei kompensoi älykkyyttä tai viisautta.

Vierailija
68/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin itsekin ihan ihastunut Mattiin ja harmittelin, etten tajunnut hakea ohjelmaan. Nyt kun sarjaa on mennyt jo hyvän aikaa, olen onnellinen etten hakenut :D Matti vaikuttaa ihan haukotuttavan tylsältä, ainoa asia mikä tässä jaksossa olisi voinut miellyttää oli se kitaran soittaminen - ja kitarakin oli sitten oikeakätiselle tarkoitettu. Voi hyvänen aika... Näyttää ihan kuin Matti kärsisi treffeillään kamalasti.

Markus sen sijaan on esitellyt itsestään erittäin miellyttäviä piirteitä, hän on ehdoton suosikkini ja toivon, että hän löytäisi oikeasti ihmisen, joka häntä täydentää. 

Henri nyt on alusta asti ollut ellottava, joten mitä häneen tulee, ei mitään puhuttavaa. Yrjöttävää käytöstä.

Vierailija
69/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 13:09"]

Henrin ikä ei kompensoi älykkyyttä tai viisautta.

[/quote]

Ei todellakaan. Kakara, kuten isänsä mainitsi. Oksettava mies.

Vierailija
70/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Matti ei näytä siltä, että kärsisi.. Sen sijaan Matin huumori on tosi kuivaa ja sen ohella hän jollain tavalla osaa kyllä töksäytellä. Niinkuin vaikka se kitara, kyllähän se selväksi tuli, että se oli "vääräkätinen". Tilanteen olisi kuitenkin voinut kääntää vielä enemmän huumoriksi.

Vierailija
71/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia 8-jaksosta:

Markus ja Ann-Marie oli ihanaa katsottavaa! Ann-Marie oli kyllä kaunis ja tosi kuuma sen motskarinsa kanssa! Ann-Marien valinta jenkkeihin on selvä! 

Matti ja Tuulia: Mun mielestä ohjelmassa ei näkynyt niin paljon jännitystä ja vaivaantuneisuutta kuin esimerkiksi Matti sanoi.. kai ne oli sitten leikattu pois. Vitsailu ainakin parilla toimii.. Mulle tuli jotenkin sellanen tunne että Enni ei lähde jenkkeihin. Se vois olla se Matin yllättävä valinta.. Ehkä Ainosta ja Matista tulee kuin tuleekin pari. Kehui Ainon älykkyyttä jaksossa.

Henri ja Sari: Niina sanoi edellisessä jaksossa hyvin että Henri ei itsekään tiedä mitä tahtoo ja se vaikuttaa olevan totta. Vuoroin ahdistuu naisista ja vuoroin on lääpällään. Kaikkia kuitenkin pussailee ja koskettelee. Mun mieleswtä Henri ottaa liian vakavasti tämän jutun (ja niin ottaa myös Henrin naiset!) Ei valitun kanssa tarvitse heti mennä naimisiin ja asettua aloilleen.. Ois ollu lääppimättä naisiaan ja edennyt hitaasti niin kuin Matti. Tosin viihteen kannalta Henri ja sen haaremi ollut parasta katsottavaa! Markus tulee hyvänä kakkosena. Henrin valinta on täysin mysteeri.. Veikkaan Saria ja vanhempaa Niinaa.

Ihana sarja!

Vierailija
72/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:46"]

matin tunnelmat oli taas huonot, koska tuuliaa jännitti matin mielestä. oikeasti tuulia oli todella nätti ja ihana tyttö, mutta matille ei kelpaa mikään, aina on tense ja awkward olo.

sari oli aika jyräävä ja lähenteli henriä enemmän kuin henri sitä. tuli hieman martina navratilova mieleen. 

markus on aina vaan suloisempi ja fiksumpi mitä enemmän sarja etenee. annmarie oli ihana hippityttö ja tunnelmat kuumeni jo aika lailla. lopussa näytettiin seuraavasta jaksosta vähän ja -ylläri ylläri- siellä eeva sitten jo kertoo, että australiasta voikin lentää kaliforniaa. täysin naurettavaa huomionhakemista, en tajua, miksi markus ei sano sille että moido ja ota noita kahta todellista kaunotarta mukaansa. eeva on jotenkin kovin suomalaisen tympeä ja iloton, en näe siinä mitään ihmeellistä viehättävyyttä sen vuoksi.

ja ah! lopuksi näyettiin nuuttia kuumissa punaisissa housuissa. 

[/quote]

Nuutti ja kuumat punaiset housut! :D 

Ei hitto ne oli jotku oranssinhaaleet shortsit :D

Vierailija
73/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako täällä enää sanoa että tykkää Henristä :D

Vierailija
74/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on jotenkin sellainen tunne, että jos Matin naisissa olisi samanlaisia kaunottaria kuten Markuksella (Hanna ja Ann-Marie), niin Matin asenne olisi vähän toisenlainen. Nyt tuntuu siltä, ettei kukaan oikein nappaa ja mä luulen ettei kysymyksessä ole oikeasti älykkyys tai sen puute, jännittyneisyys tai mikään muukaan tekosyy vaan se että Mattia ei vaan nappaa naiset ulkoisesti..

Vierailija
75/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 13:29"]

Uskaltaako täällä enää sanoa että tykkää Henristä :D

[/quote]

Miksei, Henrihän on kuuma ku mikä! Jos sulla on fyrkkaa ja muistutat sen ex-vaimoa, niin sullahan on tsäänssit. Ei muuta kuin Nurmisen pojalle viestiä inboxiin. :-P

Vierailija
76/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

henri. ihailijoiden kannattaa varmaan pistää viestiä menemään, luulen, että saumaa voi olla. 

mä haluaisin nuutin. 

Vierailija
77/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 10:48"]

mä luulen ettei kysymyksessä ole oikeasti älykkyys tai sen puute, jännittyneisyys tai mikään muukaan tekosyy vaan se että Mattia ei vaan nappaa naiset ulkoisesti..

[/quote]

Luuletko, ettei Matin tarjokkaiden joukossa olisi ollut kaunottaria? Varmasti on ollut, mutta eihän Matti uskalla sellaisia valita. Kun jo hyvännäköinen ja sulavakäytöksinen Markus häkeltyy kaunottaren seurassa, niin miten sitten kontrollifriikki Matti? Sitä riskiä hän ei halua kameroiden edessä ottaa, vaan tyytyy seuraan, joka ei heti kättelyssä räjähdä seksipommiksi. Mahtaisiko naismaku muuttua, jos Matti saisi 10 kiloa lisää lihasta? Sitä voi miettiä.

Vierailija
78/390 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, viestiä vaan menemään :)

Vierailija
79/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 10:48"]

Mula on jotenkin sellainen tunne, että jos Matin naisissa olisi samanlaisia kaunottaria kuten Markuksella (Hanna ja Ann-Marie), niin Matin asenne olisi vähän toisenlainen. Nyt tuntuu siltä, ettei kukaan oikein nappaa ja mä luulen ettei kysymyksessä ole oikeasti älykkyys tai sen puute, jännittyneisyys tai mikään muukaan tekosyy vaan se että Mattia ei vaan nappaa naiset ulkoisesti..

[/quote]
Juurikin samaa mieltä. Ennin kanssa oli söpöt treffit: uintia ja saunomista ja vähän läheisyyttäkin. Harmi, jos tiputtaa Ennin. Matti ei osaa kyllä yhtään olla flirtti (ainakaan kameran edessä).

Markus osaa pitää hauskaa tyttöjen kanssa, ja on avoin: tunnustaa omaavansa pahoja tapoja naisten suhteen. Oikea valinta tämän tyyppiseen tv-ohjelmaan.

Henri ei nappaa mitenkään, vastenmielinen ulkoisestikin.

Vierailija
80/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni on hieman liian baby Matille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi