Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolointa, mitä sinulle tapahtui yo-kokeessa?

Vierailija
28.09.2020 |

Aloitan; stressivatsa joka mourusi hullun lailla. Ääntä pystyi helposti luulemaan pieruiksi, ja tunsin kanssakirjoittajien paheksuvat katseet niskassani.
Muita jotka nolanneet itsensä tässä stressaavassa tilanteessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Sain magnan paperit. Muistan syöneeni appelsiinilohkoja.

Vierailija
22/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisin yo-kokeiden reaalista nopeasti. Olin vaan iloinen, että nyt tää on ohi, homma hoidettu ja rupesin kerämään kamojani (en ollut edes syönyt eväitä), kun tajusin että kukaan muu ei ollut läheskään valmis ja olin ensimmäinen joka lähtee pois. Muistan vielä ne tuijotukset, joku tuijotti raivona, joku paniikissa, joku ihmeissään.

No, ei siinä sitten mitään voinut kuin lampsia ulos ja laitoin salin oven erityisen hiljaisesti kiinni.

Rupesin sitten myöhemmin illalla ihmettelemään että olinko todella ollut niin nopea vai jäikö multa montaa tehtävää tekemättä. Mutta ei, olin vaan tehnyt reippaaseen tahtiin ja reaaliaineet oli mun lemppareita ja useat kysymykset sellaisia joihin oli varustautunutkin.

Noloa oli se, että olin lisännyt monen koulukaverin jännitystä ja paniikkia, mistä sainkin kuulla jälkikäteen.

Olitko kuitenkin tyytyväinen arvosanaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin penkin alle, se oli ehkä noloa. Ainoa asia joka jäi mieleen oli se että siellä kirjoitussalissa oli jostain syystä jäätävän kylmä. Tärisin ja hytisin siellä kirjoituksia tehdessä.

Ja miksi kirjoitit penkin alle?

Vierailija
24/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisin yo-kokeiden reaalista nopeasti. Olin vaan iloinen, että nyt tää on ohi, homma hoidettu ja rupesin kerämään kamojani (en ollut edes syönyt eväitä), kun tajusin että kukaan muu ei ollut läheskään valmis ja olin ensimmäinen joka lähtee pois. Muistan vielä ne tuijotukset, joku tuijotti raivona, joku paniikissa, joku ihmeissään.

No, ei siinä sitten mitään voinut kuin lampsia ulos ja laitoin salin oven erityisen hiljaisesti kiinni.

Rupesin sitten myöhemmin illalla ihmettelemään että olinko todella ollut niin nopea vai jäikö multa montaa tehtävää tekemättä. Mutta ei, olin vaan tehnyt reippaaseen tahtiin ja reaaliaineet oli mun lemppareita ja useat kysymykset sellaisia joihin oli varustautunutkin.

Noloa oli se, että olin lisännyt monen koulukaverin jännitystä ja paniikkia, mistä sainkin kuulla jälkikäteen.

Olitko kuitenkin tyytyväinen arvosanaan?

Kyllä, ällä tuli.

Vierailija
25/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää näitä!

Vierailija
26/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen ällä jopotshowi

Vierailija
27/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain orgasmin. Oikeasti.

Vierailija
28/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ryypännyt ja valvonut yön ja menin kaverilta suoraan. Kirjoitin jotain ja lähdin heti kun sai lähteä.

B tuli eli läpi meni.

Väitän että kuka tahansa selviää ylioppilaskirjoituksissa jotenkin, jos vaan jaksaa roikkua lukiossa ne vuodet.

Vierailija
29/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kesken yo-kokeen ja jo klo 10. Enkä sen jälkeen millään olisi jaksanut pitää silmiä auki sekä tehdä koetta ja salissa täytyi kuitenkin istua klo 12 asti. 

Olin tuohon aikaan todella sairas homeoireiden takia, mutta tuolloin 10 vuotta sitten se ei ollut vielä niin tunnustettua kuin tänä päivänä, joten apua ei niin vain saanut.

Tuona yo-koepäivänä pohdin, että menenkö kokeeseen kamalien pää- ja poskisärkyjen kanssa (tulehdukset sekä kuume 38+) vai otanko särkylääkkeet, jotka aiheuttavat minulle väsymystä. Totesin, että en säryssä jaksaisi keskittyä ja otin lääkkeet ja lopputulos oli nukahtaminen yo-kokeessa.

6 vuotta olin kaiken kaikkiaan sairas, joten tänä päivänä olen kiitollinen terveydestäni, vaikka yo-arvosanoillani en voi kehua. 

Vierailija
30/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukahdin kesken yo-kokeen ja jo klo 10. Enkä sen jälkeen millään olisi jaksanut pitää silmiä auki sekä tehdä koetta ja salissa täytyi kuitenkin istua klo 12 asti. 

Olin tuohon aikaan todella sairas homeoireiden takia, mutta tuolloin 10 vuotta sitten se ei ollut vielä niin tunnustettua kuin tänä päivänä, joten apua ei niin vain saanut.

Tuona yo-koepäivänä pohdin, että menenkö kokeeseen kamalien pää- ja poskisärkyjen kanssa (tulehdukset sekä kuume 38+) vai otanko särkylääkkeet, jotka aiheuttavat minulle väsymystä. Totesin, että en säryssä jaksaisi keskittyä ja otin lääkkeet ja lopputulos oli nukahtaminen yo-kokeessa.

6 vuotta olin kaiken kaikkiaan sairas, joten tänä päivänä olen kiitollinen terveydestäni, vaikka yo-arvosanoillani en voi kehua. 

Eikö valvoja herättänyt?

Vierailija
31/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salissa oli joku vajaat pari sataa kirjoittajaa. Maha alkoi mouruta ja se tietysti kuului todella hyvin ympäri salia. Alkoi kuulua hihitystä yms. Kyllä hävetti. Olin tavoitellut silloin äidinkielestä L:ää, mutta sain E:n. En saanu nostettua toisella kerralla.

Toisena päivänä joku tyttö alkoi keräämään kamojaan ja pieraisi. Olin et wtf ja katoin, se häipyi vähin äänin sen jälkeen. Tais olla vähän stressiä.

Sitten joku adhd tuli ainakin kahtena päivänä 2h myöhässä, oli tunnin paikalla ja häipyi. Ihme kuupoilija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän