Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman seksiä 1 vuosi ja 10 kuukautta

Vierailija
06.12.2013 |

Liittoa takana kohta 22 vuotta ja ainoa syy pysyä yhdessä on lapset 5-17v! Ukko on työtön ja näillä näkymin suht uusi omakotitalo on tästä syystä menossa myyntiin ensi kesänä. Sanoin miehelle kesällä, etten aio "kuolla pystyyn" vielä tässä iässä (42v) ja kerroin, että parisuhteen ongelmana on seksin (yms. läheisyyden) puute. Ainut kommentti oli, ettei halua erota. Eipä ole asian suhteen mitään tapahtunut. Täytyy myöntää, ettei edellinen seksikertakaan mitään ilotulitusta ollut, ukko vertasi kuntoiluun ja 50 kilometrin lenkkiin, mutta tuosta huolimatta sanoin, että voisi harrastaa useamminkin. Tätä ennen herra oli päättänyt hoitaa parisuhdetta (ensimmäinen kerta kahdestaan 15 vuoteen) uiskentelemalla itsekseen, kun minä etsin häntä kylpylässä ainakin puoli tuntia...Okei, 5-vuotias tulee sänkyyn joka yö, mutta jos haluja olisi, niin ei luulisi estävän... Tytölle jaksaa kyllä hokea, kuinka rakastaa, mutta ei minulle sanaa tai elettä tuohon suuntaan. Hommassa toki hiertää taustalla se, että meikäläinen teki taloa maalatessa ja kiveystä tehdessä lomalla töitä kellon ympäri, mutta äskettäin työttömäksi jäänyt mies katsoi asiakseen vaivautua kunnolla työmaalle vasta kun annoin kuulla kunniansa. Omat tuntemukset on jo pitkään olleet,että jos ei ukko viitsi vaivautua, niin miksi minunkaan pitäisi ja sukset lähtee varmaan eri suuntaan kun talo menee myyntiin (mikä siis tapahtuu piakkoin taloudellisista syistä, koska mies tipahtaa syksyllä peruspäivärahalla).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä seksissä toisilla on niin vaikeaa, että se ei millään sovi kumppanin tarpeisiin? Vai onko se kaikilla, osa vaan ei tunnusta? Mulla meni niin, että alussa kummpani vei, vikisi ja vaati, ja kun itse pääsin makuun tapahtui täydellinen käännös, toinen ei halunnut oikein mitään. Mies oon, että molemmin päin näitä juttuja...

Vierailija
22/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut seksittä 8 vuotta. Mutta mulla ei ole kumppania, erosin 8 v sitten ja sen jälkeen en ole seksiä saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman 3v

Vierailija
24/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon harrastanut kahden vuoden sisällä kaksi kertaa seksiä, surkeaa kännistä panoa vieraan kanssa hotellihuoneessa. Mitään seksielämää ei ole näköpiirissä. Kai se menee ilman seksiä loppuelämä. Olen alistunut kohtalooni.

Vierailija
25/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä neljä vuotta. Naimisissa kahdeksan vuotta. Eli fifty fifty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan