Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman seksiä 1 vuosi ja 10 kuukautta

Vierailija
06.12.2013 |

Liittoa takana kohta 22 vuotta ja ainoa syy pysyä yhdessä on lapset 5-17v! Ukko on työtön ja näillä näkymin suht uusi omakotitalo on tästä syystä menossa myyntiin ensi kesänä. Sanoin miehelle kesällä, etten aio "kuolla pystyyn" vielä tässä iässä (42v) ja kerroin, että parisuhteen ongelmana on seksin (yms. läheisyyden) puute. Ainut kommentti oli, ettei halua erota. Eipä ole asian suhteen mitään tapahtunut. Täytyy myöntää, ettei edellinen seksikertakaan mitään ilotulitusta ollut, ukko vertasi kuntoiluun ja 50 kilometrin lenkkiin, mutta tuosta huolimatta sanoin, että voisi harrastaa useamminkin. Tätä ennen herra oli päättänyt hoitaa parisuhdetta (ensimmäinen kerta kahdestaan 15 vuoteen) uiskentelemalla itsekseen, kun minä etsin häntä kylpylässä ainakin puoli tuntia...Okei, 5-vuotias tulee sänkyyn joka yö, mutta jos haluja olisi, niin ei luulisi estävän... Tytölle jaksaa kyllä hokea, kuinka rakastaa, mutta ei minulle sanaa tai elettä tuohon suuntaan. Hommassa toki hiertää taustalla se, että meikäläinen teki taloa maalatessa ja kiveystä tehdessä lomalla töitä kellon ympäri, mutta äskettäin työttömäksi jäänyt mies katsoi asiakseen vaivautua kunnolla työmaalle vasta kun annoin kuulla kunniansa. Omat tuntemukset on jo pitkään olleet,että jos ei ukko viitsi vaivautua, niin miksi minunkaan pitäisi ja sukset lähtee varmaan eri suuntaan kun talo menee myyntiin (mikä siis tapahtuu piakkoin taloudellisista syistä, koska mies tipahtaa syksyllä peruspäivärahalla).

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kuitenkin vielä ihan tosissaan juttelisit sen ukkos kanssa? Tuntuu, että ei sullakaan juuri yritystä ole. Eikö ne lapset ansaitsis sen että vielä yrittäisit, ihan tosissaan? Eikö 22 vuoden liitto ansaitsisi vielä kunnon yrityksen?

Vierailija
2/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34. Olen ollut ilman seksiä yli 2 v seksuaalisen väkivallan vuoksi. En seurustele. En usko, että koskaan enää harrastan seksiä/seurustelen. (Mahdollisille miesehdokkaillehan näistä ei saanut kertoa, koska eivät kestä 'headcaseja'. Siksikin arvelen, että olen lopun elämääni yksin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kunnon seksiä 11 vuotta 7 kuukautta. Surkea avioliitto.  Hitsi, olen vielä viehättävä... Kai.

Vierailija
4/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se mukavaa jos pystyisi harrastaan seksiä ilman kännipanoo. Olen kokenut sen exän kans, tyydytettiin toistemme tarpeet pari vuotta eron jälkeen. Mulla ainakin se toimi täydellisesti ja olisin jatkanut mut kumppani päätti että on löytänyt elämänsä miehen ja mulle ei ole tarvetta enää. Mun elämä romahti, mut minähän olenkin luuseripaska.

Vierailija
5/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä 31 vuotta, eli koko ikäni. Pistäkää paremmaksi jos pystytte.

Vierailija
6/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu. Entä jos kokeilisit ensin naisen kanssa seksikokemusten pariin palaamista? (Oletan siis ennakkoluuloisesti, että väkivallantekijä oli mies, tod.näk. keski-ikäinen sellainen.)

Vierailija
7/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsisitte kaikki jonkun hullun narsistin vaimonhakkaajan. Toivottavasti sellaisen vielä löydätte.

Vierailija
8/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän kuivuu ihan kokoon jos elää ilman seksi avioliitossa? Eihän se enää ole mikään avioöiitto eikä tyydyttävä suhde ollenkaan. Meillä takana jo yli 20vuotta hyvää seksielämää, paranee vaan. Lapset jo isoja ja aikaakin on, tosin siihen sitä aikaa löytyy aina.

En voi kuin ihmetellä pystyyn kuolleita pareja joilla ei ole vetoa toisiinsa, ei ole järkeä ja toinenhan siitä joskus sitten lähteekin. Äskettäi kahdelle tuttavaparille näin käynyt, ei seksiä, pitkä liitto takana ja asiat muuten hyvin. Toisesta lähti mies toisesta vaimo ja nyt molemmille elämä hymyilee. Ei kannata tuhlata elämäänsä.

Vierailija
9/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:00"]

Kurja juttu. Entä jos kokeilisit ensin naisen kanssa seksikokemusten pariin palaamista? (Oletan siis ennakkoluuloisesti, että väkivallantekijä oli mies, tod.näk. keski-ikäinen sellainen.)

[/quote]

Miksi? Eikö suurin osa ole aika nuoria miehiä?

Vierailija
10/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä 12v 10kk. Liitto kestänyt pian 30vuotta ja näillä näkymin kestää edelleen vaikka kärsinkin koko ajan (mies ei halua seksiä). Meillä on kolme alaikäistä lasta enkä halua heistä kahden kodin lapsia. Mieluummin kärsin itse.

Vierailija
11/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Eikö oikeasti ole olemassa naisia, joita ei koko aikaa tarvitse olla nussimassa? Jos löytyy niin olen halukas tekemään kauppaa. 

Vierailija
12/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mä en kyllä olis viikkokaan ilman seksiä. Seksitön suhde ei ole enää parisuhde. Onneksi meillä halut käy yksiin ja mies tyydyttää mut monta kertaa viikossa. 

Vierailija
13/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap:n ja hänen miehensä ongelma ole seksin puute, se on oire. Seksikö yhtäkkiä ratkaisisi miehen työttömyydestä kumpuavat ongelmat (riittämätttömyyden tunne, itsetunto-ongelmat jne), taloudelliset huolet ja uudehkon kodin myynnin aiheuttaman surun?

Ap vaikuttaa äksyltä, onko nalkutus normaali puheen taso? Myötätunnon osoittaminen puolin ja toisin voisi lämmittää välejä niin, että seksikin kiinnostaisi.  

Vierailija
14/25 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:57"]

Ilman seksiä 31 vuotta, eli koko ikäni. Pistäkää paremmaksi jos pystytte.

[/quote]

Pahus. Muutama vuosi meillä ollut avioliitossa putkeen ilman seksiä. Se on jollakin tavalla aika julmaa olla avioliitossa ja jäädä ääliömäisten syiden vuoksi puolison "hylkäämäksi". Hänestä muutama vuosi menee helposti ilman seksiä. Luulisin, että ilman parisuhdetta seksittömyyttä on helpompaa sietää. Mutta muistan kyllä miltä aikanaan tuntui kun ei ollut koskaan ollut seksiä, ja ikää 20+++.

Sinä voit silti tehdä asialle jotakin, minä olen jumissa kun en lasten vuoksi voi ajatella eroavani. Ja kunpa asia olisi edes näin yksinkertainen. Mutkia on vielä monta lisää matkassa. Eikä se edes auta, että ne mutkat tiedostaa. Kun kaikkia asioita ei voi toisen puolesta tehdä. Hankala kysymys, miksi tätä silti sietää kun ei vaikuta todennäköiseltä, että tästä koskaan tulisi oikeasti toimivaa parisuhdetta. Miten edes voisi.

- mies 36v -

Vierailija
15/25 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan av-foorumin kokoontumisajot, keksitään ensi kesäksi paikka ja järjestetään fillarimarssi jonnekin etelä-Suomessa!

Kaikille rintanapit joista käy ilmi onko vailla seksiä vai parisuhdetta. Täällä on joka päivä ketjuja "mistä löytäisin miehen"? Ehkä näiden luettujen ketjujen perusteella akateemisuus pitäisi osoittaa rintanapissa esimerkiksi A-kirjaimella!

Sitten vaan kuksimaan ja pariutumaan.

Vierailija
16/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokitan, ilman seksiä kolme vuotta.

Suhde ollut 11 vuotta, viimeisen viiden vuoden aika seksiä ollut 4 kertaa

Vierailija
17/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kakkonen syy, että vielä olet liitossasi, josta lähes puolet ajasta olet ollut selibaatissa?

Vierailija
18/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta seksi ollenkaan. Olen nyt ollut harjoittamatta seksiä 10v. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Yritin aikanani kertoa miehelle, miten sen pitäisi pidellä minua että tykkäisin. Itsekin tein vaikka mitä, otin suihin ja ratsastin päällä enkä todellakaan ollut nyhverö.

Se vaan oli aina niin typerä ja teki kaikki jutut aina vaan samallatavoin.

Sitten lopetin ja se oli ihan hyvä päätös.

Muuten se on todella hyvä ihminen ja ihan paras isä lapsilleen, tuollaisen takia minä en menisi ikinä rikkomaan perhettä lapsiltani.

Koska aikuisilla terveillä  ihmisillä on yleensä myös terveet kädet.

Vierailija
19/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta seksi ollenkaan. Olen nyt ollut harjoittamatta seksiä 10v. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Yritin aikanani kertoa miehelle, miten sen pitäisi pidellä minua että tykkäisin. Itsekin tein vaikka mitä, otin suihin ja ratsastin päällä enkä todellakaan ollut nyhverö.

Muuten se on todella hyvä ihminen ja ihan paras isä lapsilleen, tuollaisen takia minä en menisi ikinä rikkomaan perhettä lapsiltani.

Vierailija
20/25 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi