Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ihmisestä joka opiskelee yliopistossa huvikseen

Vierailija
28.09.2020 |

ilman että tähtää työllistyvänsä maisterin papereilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tunnen useita ihmisiä, joilla on monta maisteria hankittuna (Suomesta ja ulkomailta) vain "huviksi", vaikka se ensimmäinen on jo työllistänyt, eikä uusista tutkinnoista ole ollut kovin suoraa hyötyä työelämässä. 

Vierailija
2/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen. Aloin opiskella koska halusin nähdä onko musta siihen, halusin haastaa itseäni elämäntilanteen vihdoin niin salliessa. Rakastan kuitenkin nykyistä työtäni, eikä ainakaan tällä hetkellä ole yhtään sellainen olo että haluaisin tehdä työkseni jotain muuta. Opiskelusta kuitenkin nautin suunnattomasti (opiskelen siis maisteriksi työn ohella), joten musta voi hyvinkin tulla sellainen tutkintojen keräilijä joka opiskelee vaan opiskelun ilosta vailla sen kummempia urahaaveita.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä.

Vierailija
4/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ja sivistystä arvostavia.

Vierailija
5/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä ja aion hakea opiskelemaan kiinnostavaa erikoisalaa. Töitä tuolla pääaineella ei saisikaan. ☺️ Valmistuminenkaan ei oo niin justiinsa. Kiva hengailla yliopistolla.

Vierailija
6/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan samanlainen. Ihan hyvin voisin tehdä elämäni aikana useamman maisterin ja miksei myös tohtorintutkinnon. Ei kiinnosta, saako niillä töitä vai ei. En ole olemassa työntekoa varten.