Miksi Suomeen mahtuu vain yksi julkkis kerrallaan? Nyt se on Konsta Hietanen, jota tuputetaan päivittäin joka tuutista.
Minulla ei sinänsä mitään Konstaa vastaan, mutta ihmettelen tätä ilmiötä.
Kommentit (39)
Suomi on pieni ja julkkiksia vähän. Yrittäkää ymmärtää hulivilivuudin pilaamat tämä.
Vierailija kirjoitti:
Puhua pälätti ihan järkyttävästi Päivärinnan haastattelussa. Siinä ei toimittajalla ollut suunvuoroa. Todellakin minä minä minä ja vielä kerran minä. Huh mikä tyyppi.
Sinun mielestäsi siis puheliaisuus ja sosiaalisuus on itsekkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Puhua pälätti ihan järkyttävästi Päivärinnan haastattelussa. Siinä ei toimittajalla ollut suunvuoroa. Todellakin minä minä minä ja vielä kerran minä. Huh mikä tyyppi.
Hänhän vain vastasi kysymyksiin. Ei se minun mielestäni mitään pälättämistä ollut. Ja haastattelijakin sai suun vuoron.
Vierailija kirjoitti:
Kerropas miten Konstan olisi sitten pitänyt kysymyksiin vastata?
Mitä väliä Konstan julkisuuden määrällä on teille? Voitte ignoorata Konstaan liittyvät otsikot jos ne eivät teitä kiinnosta.
Konstasta sai työstä Päivärinta-haastattelusta oikein mukavan ja sympaattisen kuvan. Vaikuttaa ystävälliseltä ihmiseltä, josta on leuhkuus kaukana. Ihanasti puhuu myös julkisuudessa perheestään, hänestä huomaa kuinka paljon Konsta heistä välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään artikkelia enkä juttua Konsta Hietasesta viime aikoina. Ainostaan täällä on keuhkottu tyypistä.
Kirjoitus kellarista.
Hahhah! Katson uutiset ylen ja mtv3:n nettisivuilta. Telkkarista katson ainoastaan elokuvia ja joskus uutiset. Missään näistä ei ole näkynyt Konstasta mitään.
Jos teitä häiritsee Konsta, miksi luuhaatte palveluissa joissa hänestä on liikaa(?) juttuja?
Vierailija kirjoitti:
No mutta Konstahan puhui täyttä asiaa.
Jenkeissäkin mahtuu suurimpiin otsikoihin ja media-alustoihin usein muutama julkkis kerrallaan esim. tapaukset Elon Musk, Keanu Reeves ja Kobe Bryant.
Eikös tuollaisissa haastatteluissa haastateltavan kuulukkin olla pääosassa?
Konsta tuossa Päivärinnan haastattelussa vastasi kysymyksiin pitkästi, mikä on vain parempi. Haastattelu olisi ollut vähemmän mielenkiintoisempi, jos olisi vastannut kysymyksiin vain ympäripyöreästi yhdellä lauseella.
Se "DAA-DAA kiiltää halpa autokaara"-konsta oli hauska, mutta tämä vanha ryppyinen ukko ei ole!
Roope Salmisen ruutuaika sentään vähenee, vaikka muuten juontajien osalla Suomessa on erittäin pienet piirit.
Vierailija kirjoitti:
Se "DAA-DAA kiiltää halpa autokaara"-konsta oli hauska, mutta tämä vanha ryppyinen ukko ei ole!
Eihän Konsta edes ole vanha, 36-vuotias vasta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi Konstasta kirjoitetaan, mutta sitä ihmettelin, miksi Ilta-sanomat ja iltalehti päättivät uutisoida hänen eilisessä Tähdet tähdet-lähetyksessä ratkenneista housuista.
Mitä ihmeellistä siinä on? Tehtiin siitäkin aikoinaan kauhea haloo ja monta lehtijuttua kun Arttu Wiskarin housut ratkesivat samassa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Päivärinta itse kirjoitti haastattelun jälkeen Konstan instaan oikein kaksi Konstaa ja haastattelua kehuvaa kommenttia, joten haastattelija oli ainakin itse erittäin tyytyväinen haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi Konstasta kirjoitetaan, mutta sitä ihmettelin, miksi Ilta-sanomat ja iltalehti päättivät uutisoida hänen eilisessä Tähdet tähdet-lähetyksessä ratkenneista housuista.
Mitä ihmeellistä siinä on? Tehtiin siitäkin aikoinaan kauhea haloo ja monta lehtijuttua kun Arttu Wiskarin housut ratkesivat samassa ohjelmassa.
Oli se silloinkin yhtä outoa että siitä uutisoitiin. Mitä niin ihmeellistä housujen ratkeamisessa on, että siitä pitää uutisoida? Varsinkaan, kun ainakaan Konstan kohdalla asiaa ei edes olisi kukaan huomannut ellei Konsta itse olisi siitä maininnut.
Mielestäni Konsta on aivan käsittämättömän monipuolinen esiintyjä! Äänensä taipuu oopperasta metallimusiikkiin. Uskomaton "heittäytyjä"! Esimerkillinen perheen isä.