Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomeen mahtuu vain yksi julkkis kerrallaan? Nyt se on Konsta Hietanen, jota tuputetaan päivittäin joka tuutista.

Vierailija
28.09.2020 |

Minulla ei sinänsä mitään Konstaa vastaan, mutta ihmettelen tätä ilmiötä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua pälätti ihan järkyttävästi Päivärinnan haastattelussa. Siinä ei toimittajalla ollut suunvuoroa. Todellakin minä minä minä ja vielä kerran minä. Huh mikä tyyppi.

Vierailija
22/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pieni ja julkkiksia vähän. Yrittäkää ymmärtää hulivilivuudin pilaamat tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhua pälätti ihan järkyttävästi Päivärinnan haastattelussa. Siinä ei toimittajalla ollut suunvuoroa. Todellakin minä minä minä ja vielä kerran minä. Huh mikä tyyppi.

Sinun mielestäsi siis puheliaisuus ja sosiaalisuus on itsekkyyttä?

Vierailija
24/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän vain vastasi kysymyksiin. Ei se minun mielestäni mitään pälättämistä ollut. Ja haastattelijakin sai suun vuoron.

Vierailija
25/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropas miten Konstan olisi sitten pitänyt kysymyksiin vastata?

Vierailija
26/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä Konstan julkisuuden määrällä on teille? Voitte ignoorata Konstaan liittyvät otsikot jos ne eivät teitä kiinnosta.

Vierailija
27/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konstasta sai työstä Päivärinta-haastattelusta oikein mukavan ja sympaattisen kuvan. Vaikuttaa ystävälliseltä ihmiseltä, josta on leuhkuus kaukana. Ihanasti puhuu myös julkisuudessa perheestään, hänestä huomaa kuinka paljon Konsta heistä välittää.

Vierailija
28/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta taas.

Vierailija
29/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt yhtään artikkelia enkä juttua Konsta Hietasesta viime aikoina. Ainostaan täällä on keuhkottu tyypistä.

Kirjoitus kellarista.

Hahhah! Katson uutiset ylen ja mtv3:n nettisivuilta. Telkkarista katson ainoastaan elokuvia ja joskus uutiset. Missään näistä ei ole näkynyt Konstasta mitään.

Jos teitä häiritsee Konsta, miksi luuhaatte palveluissa joissa hänestä on liikaa(?) juttuja?

Vierailija
30/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta Konstahan puhui täyttä asiaa.

Vierailija
31/39 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissäkin mahtuu suurimpiin otsikoihin ja media-alustoihin usein muutama julkkis kerrallaan esim. tapaukset Elon Musk, Keanu Reeves ja Kobe Bryant. 

Vierailija
32/39 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaisissa haastatteluissa haastateltavan kuulukkin olla pääosassa?

Konsta tuossa Päivärinnan haastattelussa vastasi kysymyksiin pitkästi, mikä on vain parempi. Haastattelu olisi ollut vähemmän mielenkiintoisempi, jos olisi vastannut kysymyksiin vain ympäripyöreästi yhdellä lauseella.

Vierailija
33/39 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "DAA-DAA kiiltää halpa autokaara"-konsta oli hauska, mutta tämä vanha ryppyinen ukko ei ole!

Vierailija
34/39 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salmisen ruutuaika sentään vähenee, vaikka muuten juontajien osalla Suomessa on erittäin pienet piirit.

Vierailija
35/39 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "DAA-DAA kiiltää halpa autokaara"-konsta oli hauska, mutta tämä vanha ryppyinen ukko ei ole!

Eihän Konsta edes ole vanha, 36-vuotias vasta.

Vierailija
36/39 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miksi Konstasta kirjoitetaan, mutta sitä ihmettelin, miksi Ilta-sanomat ja iltalehti päättivät uutisoida hänen eilisessä Tähdet tähdet-lähetyksessä ratkenneista housuista.

Mitä ihmeellistä siinä on? Tehtiin siitäkin aikoinaan kauhea haloo ja monta lehtijuttua kun Arttu Wiskarin housut ratkesivat samassa ohjelmassa.

Vierailija
37/39 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Päivärinta itse kirjoitti haastattelun jälkeen Konstan instaan oikein kaksi Konstaa ja haastattelua kehuvaa kommenttia, joten haastattelija oli ainakin itse erittäin tyytyväinen haastatteluun.

Vierailija
38/39 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miksi Konstasta kirjoitetaan, mutta sitä ihmettelin, miksi Ilta-sanomat ja iltalehti päättivät uutisoida hänen eilisessä Tähdet tähdet-lähetyksessä ratkenneista housuista.

Mitä ihmeellistä siinä on? Tehtiin siitäkin aikoinaan kauhea haloo ja monta lehtijuttua kun Arttu Wiskarin housut ratkesivat samassa ohjelmassa.

Oli se silloinkin yhtä outoa että siitä uutisoitiin. Mitä niin ihmeellistä housujen ratkeamisessa on, että siitä pitää uutisoida? Varsinkaan, kun ainakaan Konstan kohdalla asiaa ei edes olisi kukaan huomannut ellei Konsta itse olisi siitä maininnut.

Vierailija
39/39 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Konsta on aivan käsittämättömän monipuolinen esiintyjä! Äänensä taipuu oopperasta metallimusiikkiin. Uskomaton "heittäytyjä"! Esimerkillinen perheen isä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan