The New York Times julkisti Trumpin verotietoja: Yhdysvaltain presidentti maksoi 750 dollaria liittovaltion tuloveroa vuodessa ja on velkaa satoja miljoonia dollareita
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ketjun tietäjille: Kannattaako uskoa Bidenin voittoon vai heitänkö pyyhkeen jo kehään?
Pelottaa miten Biden pärjää väittelyssä mutta eiköhän joku skandaali VIIMEIN kaada trumpin. Luotan siihen. Uskon siihen. Haluaisin todella uskoa.
Rukoilkaamme. Rakas taivaallinen henkilö. Tuo meille se viimeinen skandaali joka kaataa Trumpin. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Hei pakko kysyä, miksi osa teistä teeskentelette asuvanne Yhdysvalloissa? Kirjoitatte ilman ä ja ö -kirjainta, vaikka ne saa käyttöön mihin tahansa näppäimistöön tai voitte ostaa USA:ssa näppäimistön niiden kanssa ainakin Amazonin kautta...
Nuo "muka amerikkalaiset" tunnistaa helposti kaikesta palturista mita kirjoittavat. Heti nakee etta ei ole USAssa kayty edes turisteina.
Biden on vanha seniili pikkutytöistä pitävä pervo. Biden häviää koska ei änkytykseltään pääse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pakko kysyä, miksi osa teistä teeskentelette asuvanne Yhdysvalloissa? Kirjoitatte ilman ä ja ö -kirjainta, vaikka ne saa käyttöön mihin tahansa näppäimistöön tai voitte ostaa USA:ssa näppäimistön niiden kanssa ainakin Amazonin kautta...
Mina en teeskentele vaan asun USAssa. Hyvin vahan tarvitsen suomeksi kirjoittaa ja sita varten en viitsi ruveta asetuksia muuttamaan. Karsikaa, olen laiska.
t. Mrs. Midwest
Kysyn, koska itsekin asuin USA:ssa 2012-2019, mutta käytin kyllä ääkkösiä. Kun en tiedä miksi jättäisin ne pois näppiksestä kun en ole syntynyt USA:ssa ja olen alunperin tottunut pohjoismaalaiseen näppäimistöön (layout). Oletko sitten syntynyt/asunut koko tietokoneajan USA:ssa?
Ja tämä' "tieto" vaikuttaa suomalaisen ihmisen elämään miten?
Vierailija kirjoitti:
Biden on vanha seniili pikkutytöistä pitävä pervo. Biden häviää koska ei änkytykseltään pääse asiaan.
Trump ei pysty pysymaan asiassa. Onhan sita yritetty prepata mutta kun ei ole tottunut kuuntelemaan ketaan muuta kuin itseaan niin tulokset ovat sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä' "tieto" vaikuttaa suomalaisen ihmisen elämään miten?
Suomen ja USA:n kaksoiskansalaisille ja expateille suunnattua hybridivaikuttamista. Lapinakyvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mina en teeskentele vaan asun USAssa. Hyvin vahan tarvitsen suomeksi kirjoittaa ja sita varten en viitsi ruveta asetuksia muuttamaan. Karsikaa, olen laiska.
t. Mrs. Midwest
Kysyn, koska itsekin asuin USA:ssa 2012-2019, mutta käytin kyllä ääkkösiä. Kun en tiedä miksi jättäisin ne pois näppiksestä kun en ole syntynyt USA:ssa ja olen alunperin tottunut pohjoismaalaiseen näppäimistöön (layout). Oletko sitten syntynyt/asunut koko tietokoneajan USA:ssa?
Olen.
Kiitos. Huojahdin helpotuksesta. Ihanaa että päästään Trumpista eroon. Mutta mihin suuntaan sitten huolestuneen katseeni?