Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Itsenäisyysjuhlan vastaanotto...
06.12.2013 |
...on täynnä kananpersetukkia. Oli pakko tulla kertomaan, jos ette oo huomannu.
Kommentit (3)
Kaikki on aivan paniikissa kun kamera kuvaa. Nenä pystyssä harpotaan naama peruslukemillat kunnes huomataan että puoliso jäi johonkin.. Aina yhtä jäykkää ja koomista. En voisi kuvitella ettää missään muussa maassa JUHLAT voisivat olla näin haudan vakavat. Duutsoneilla oli parhaat puvut ja ne hymyili =) oooOOOH.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo Duudsoneita mäkin tulin kehumaan. Olipas komea näky!
Alue: Aihe vapaa
Lihavia persjalkaisia akkoja ja ukkoja. Huomaa että on paljon vieraita korpikyliltä. Hyi!