Miksi toimittaja sinutteli Jenni Haukiota?
Kommentit (13)
Ei tarvitse. Teitittely on menneen maailman tapa ja ihan turhaa pelleilyä nykypäivänä.
Miksi sitä monotonisella äänellä puhuvaa, tyhjäkatseista pikku nukkevaimoa pitäisi pokkuroida? Toimittajakin vanhempi kuin se.
Pitäisi varmaan puhutella: arvon majesteettinne, rouva tasavallan kuningatar?? Antakaa mun kaikki kestää. :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 04:33"]
Nuorten ei siis tarvitse teititellä vanhuksia, koska hekin ovat kuolevaisia?
[/quote]
Aika pitkälti näin. Arvostus täytyy ansaita, ei se kerry itsekseen.
Ehkäpä tasavallan presidentin puoliso on etukäteen antanut luvan sinutella? En tosin ole varma, osaavatko nykyiset junttitallukkatoimittajat korrektisti edes tiedustella asiaa etukäteen. Todennäköisesti eivät.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 04:50"]Teitittely on arvostuksen osoitus. Mitä muuta arvostettavaa Jenni on tehnyt kuin antanut pillua vanhukselle, isänsä ikäiselle miehelle?
[/quote] luepa Jennin CV.
Koska se on kuolevainen, niin kuin me kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvitse. Ei vanhukset tarvitse mitään erityiskohtelua, erityispuhuttelua, punaisia mattoja tms. Tavallisella kohteliaisuudella ja ystävällisyydellä pitäisi pärjätä. En minä ainakaan muista teititellä vanhuksia, koska en teitittele ketään muutakaan (enkä puhu herroista, rouvista, maistereista yms menneen maailman titteleistä) mutta autan kyllä, olen ystävällinen jne.
Vierailija kirjoitti:
.
Mikä idea on nostaa neljä vuotta vanha ketju laittaaksen siihen viestin, jonka sisältö on pelkkä piste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Mikä idea on nostaa neljä vuotta vanha ketju laittaaksen siihen viestin, jonka sisältö on pelkkä piste?
Melkoinen tasonnousu kuitenkin viimepäivien Haukioviesteihin verrattuna, jotka ovat jotain psykoottisen ihmisen vaahtoamisia.