Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy naapurin naisen kanssa koirapuistossa

Vierailija
28.09.2020 |

Kuulostaa provolta, mutta ei ole :( Minulle selvisi, että mies käy pyytämässä naista ja tämän koiraa mukaan niinä kertoina, kun mies on iltavuorossa (ja minä töissä ja lapset koulussa).

Mitä tästä pitäisi ajatella? Nainen itse äsken tämän kertoi tuolla pihalla, kun minä olin pitkästä aikaa koiran kanssa päivälenkillä ja nähtiin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin mies pyytää minua ja lapsia (ja hänen omat lapset tulee myös) välillä leikkipuistoon kun oma mieheni ja hänen vaimonsa ei ole kotona. Pidän tätäkin vähän epäilyttävänä....

Vierailija
42/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny AP ylireagoi miust. :/ Eikö naimisissa, tai suhtees, olevalla miehellä saa olla naispuolisia kavereita? Vai onko nii, et jokainen nainen o uhka? :o Miust tuos ei oo mitää väärää. Ainoastan hyvä, ku o löytäny toise eläinrakkaan immeisen, jonka kans jutella. :) Voitha sie aina mennä mukaa, jos et luota mieheesi. :D Mut eikö se siustaki olis noloo? :) Koita selvittää päätäsi ja sit kohti uusia seikkailuja! :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mies pyytää päästä naisen kanssa koirapuistoon. Seuraava askel onkin sitten pyrkiä naisen huvipuistoon.

Tää huvipuisto olikin mulle uusi ja melko hulvaton.

Löytyykö sieltä pöksyistä Linnanmäki vai Särkänniemi, Puuhamaa vai Jukujukumaa?

Toivottavasti ei kuitenkaan Sea Life, Zoolandia tai  varsinkaan Tykkimäki. Muumimaailmaankin olisi vähän vaikea suhtautua.

Vierailija
44/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurin mies pyytää minua ja lapsia (ja hänen omat lapset tulee myös) välillä leikkipuistoon kun oma mieheni ja hänen vaimonsa ei ole kotona. Pidän tätäkin vähän epäilyttävänä....

Mitä epäilyttävää tässä on? Eikö tuo ole aivan suora vihjaus ja jos pelaat korttisi oikein ja annat vähän vastakaikua niin pääset panemaan. Kyllä se pimpsassakin hyvältä tuntuu.

Vierailija
45/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin koirapuistot on melkoisia aidattuja aarniometsiä, joissa on hyvä panna takaapäin puuta vasten, eikä kukaan näe. Koirat vaan temmeltävät ympärillä, kun ihminen astuu toista. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme